Prima ding, ik heb de f505V liggen hier thuis. Let op: je hebt de f505 en de f505V. De 'V' is een recenter model en heeft een betere CCD-chip, en nog wat andere extra/verbeterede features. De f505 is ook wel ok..maar daar zou ik beduidend minder voor betalen. Ik vervoer em in een tasje van Lowepro (die camera kan best wat hebben hoor) en de lens zit er gewoon aan vast.
Tjah ik kan je wel van alles op de mouw gaan spelden hier...maar lees zelf ff de uitstekende reviews op www.dpreview.com:
Sony DSC-f505 review
Sony DSC-f505V review
Ik denk dat je geen miskoop kan doen aan deze camera's. De kwaliteit van de pics is prima, de bediening is makkelijk, het display is uitstekend en hij ligt lekker in de hand.
Tjah ik kan je wel van alles op de mouw gaan spelden hier...maar lees zelf ff de uitstekende reviews op www.dpreview.com:
Sony DSC-f505 review
Sony DSC-f505V review
Ik denk dat je geen miskoop kan doen aan deze camera's. De kwaliteit van de pics is prima, de bediening is makkelijk, het display is uitstekend en hij ligt lekker in de hand.
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Ik heb 'm 3/4 jaar gebruikt, daarna (afgelopen maart) ben ik overgestapt op de canon eos-d30. Kwaliteit van foto's is altijd relatief. Als je foto's in 800x600 ofzo op internet zet zien ze er perfect uit. Datzelfde geldt voor afdrukken op 15*10cm. Voor afdrukken op A4 formaat moet je wat digitaal interpoleren/vergroten en dan ziet het er vrij redelijk uit.Op donderdag 16 mei 2002 22:20 schreef ChUcKiE het volgende:Zijn er hier mensen met zo'n camera? Hoe is de kwaliteit van de foto's en van de video's?
Hoe vervoer je je camera (dikke lens)? Is de lens uberhaupt te vervangen door een kleiner model?
Al met al een leuke cam en het grote zoombereik stelt je in staat om te experimenteren met tele. Ik vervoerde hem eerst in een standaard sony-tasje maar dat was een k*tding. Dus een tasje gekocht wat normaal gesproken voor een slr-camera bedoeld is bij de fotohandel. De camera lijkt misschien te groot om mee te slepen, maar toen 'ie eenmaal in een tasje zit neem je 'm overal mee naar toe; ik heb nooit last gehad van z'n formaat.
Mail me voor meer info of foto's van de camera.