Op maandag 03 juni 2002 18:16 schreef Ignard het volgende:
Topvision.... blah blah
Topvision is de meest hopeloze winkel die ik ken..
Decemder vorig jaar minolta dimage 7 besteld.. dat ging prima.. maar het geheugen wat ze erbij leverden deed het niet, en de camera zelf zat vol met hotpixels.. nee niet een of 2, maar letterlijk vol, zelfs bij sluitertijden van minder dan 1/2 sec.
Goed.. geheugen terug gestuurd, om geld terug te krijgen (zelf bezwoeren ze dat dat geheugen zou moeten werken.. nou het spijt me hele erg het werkt NIET) en camera terug gestuurd om ter vervanging.. god als ik had geweten wat voor ellende ik me daarmee op mijn hals zou halen...
Het duurde 2!!! maand voor ik de nieuwe camera heb.. ja fout van ups.. blah blah blah.. al na 2 week ben ik ze gaan bellen, en elke keer hebben ze weer de mooiste beloften.. maar zodra ik na een maand wachten begon te zeuren dat ik mijn geld dan liever terug had was dat niet mogelijk..
Nou ja, wachten maar. ze hebben beloofd me nog een keer een nieuwe camera toe te sturen... prima denk ik..
Nou ja uit eindelijk na veel gezeur blijkt het toch mogelijk te zijn die camera bij mij af te leveren.. Ik was blij dat ik hem had..
Helaas, toen kwam de volgende verassing, ipv dat ze me een totaal nieuw paketje gestuurd hebben hadden ze slechts mijn camera uit de doos gehaald en een nieuwe erin gedaan.. Nu zou dat ook nog prima wezen. Maar die stumperds hebben ook de cdrom met software eruit gehaald en het handboekje.. die heb ik dus NIET terug gekregen en WEL opgestuurd..
Ook hadden ze niet de moeite genomen het garantie bewijs te verwisselen waardoor ik nu met een garantie bewijs zit van mijn teruggestuurde camera, dus met het verkeerde serienummer..
Goed.. weer bellen.. en elke keer hebben ze weer een nieuw excuus.. uiteindelijk is er op wondere wijze nooit iemand aanwezig als ik bel..
Nou ja dan maar een brief sturen.. maar 4 brieven en geen antwoord later blijkt dat ook weinig zin te hebben. Ja op 1 brief heb ik antwoord gehad in de zin van dat ze hem teruggestuurd hebben met een stempel erop als teken dat ze hem gelezen hebben.. Verder geen reactie op de vragen of niks.
Bah bah bah..
Een maand geleden heb ik na veel gezeur een gekopieerd cd-tje gekregen met de software. Thats all..
Ik zit nogsteeds zonder boekje en met een ongeldig garantie bewijs.
Dat garantie bewijs is trouwens ook wel een stunt van hun. Na veel gezeur van mijn kant was me belooft dat als ik hem op zou sturen ik van hun garantie zou krijgen.. nou ja mbij gebrek aan beter vond ik dat ok..
Ik stuur mijn garantie bewijs op, met een duidelijke brief erbij dat het serie nummer niet ok is en ze mij telefonisch toegezegd hebben mij een garantie bewijs te geven met het GOEDE serienummer. Wat krijg ik 2 week later terug.. HETZELFDE GARANTIEBEWIJS!!!!!