vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Norton Commander.
(Sorry, geen betere suggestie.)
(Sorry, geen betere suggestie.)
Inderdaad, Linux booten met een floppy, partitie mounten, en dan cp [m-z]* /doel-path
de *makkelijke* oplossing ('DOS'-makkelijk dan) is COPY M*.* x: COPY N*.* x: etc. en ja, dat zuigt.
Misschien kun je nog iets met een FOR-lus beginnen, maar veel zal het je niet helpen aangezien je in DOS batchbestanden ook vrijwel niets zinnigs kunt doen.
de *makkelijke* oplossing ('DOS'-makkelijk dan) is COPY M*.* x: COPY N*.* x: etc. en ja, dat zuigt.
Misschien kun je nog iets met een FOR-lus beginnen, maar veel zal het je niet helpen aangezien je in DOS batchbestanden ook vrijwel niets zinnigs kunt doen.
mischien kan je met QBasic wat aanvangen... (als dat er inzit)
Maybee we are alone... After all.
Als het vaker voorkomt moet je een batchfile maken met daarin:
copy m*.* x:
copy n*.* x:
.
.
.
copy z*.* y:
Die file is trouwens makkelijk te maken met cut and past
Die noem je dam bv copymx.bat en het gaat vanzelf in het vervolg. Er is volgens mij geen enkel OS waarin het makkelijk gaat. Je zal altijd zouets als dit moeten doen.
copy m*.* x:
copy n*.* x:
.
.
.
copy z*.* y:
Die file is trouwens makkelijk te maken met cut and past
Die noem je dam bv copymx.bat en het gaat vanzelf in het vervolg. Er is volgens mij geen enkel OS waarin het makkelijk gaat. Je zal altijd zouets als dit moeten doen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
je kan ook iets in c schrijven
edit ff debuggen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #include<dos.h>
#include<iostream.h>
void main(){
clrscr();
int a=m, int b=z;
do{
system('copy a:\',a,'*.*');
a++;
}while(a!=b);
} |
edit ff debuggen
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
In elke willekeurige competente Unix shell:Op zaterdag 18 mei 2002 10:14 schreef Ortep het volgende:
Er is volgens mij geen enkel OS waarin het makkelijk gaat. Je zal altijd zouets als dit moeten doen.
code:
1
| cp [m-z]* destination/ |
Pagina: 1