Zit hierzo op de kabel (Kabelfoon) met een Terayon modem. Best dingetje opzich. Wat mij opviel is dat wanneer het weer een beetje warmer is dan gebruikelijk (nu bijvoorbeeld), het modem behoorlijk warm wordt, de verbinding verbreekt en er rode lampjes gaan branden.
Om toch weer te kunnen internetten moet ik het volgende recept toepassen:
-UTP kabel uitpluggen uit modem (echt waar, anders doet ie het niet)
-220->12 volt verlager op een brede ijzeren staat leggen samen met het modem, zodat deze flink afkoelen
-Wachten
-Alles weer inpluggen en gaan (heb ik nu net 3x gedaan, om de 10min valt ie weg)
Dit is vast niet normaal, en ik vroeg me af of het terayon modem nu zo brak is of dat het aan de kabelmaatschappij ligt? (mailtje al verstuurd) Zijn er misschien meer mensen met dit probleem?
Om toch weer te kunnen internetten moet ik het volgende recept toepassen:
-UTP kabel uitpluggen uit modem (echt waar, anders doet ie het niet)
-220->12 volt verlager op een brede ijzeren staat leggen samen met het modem, zodat deze flink afkoelen
-Wachten
-Alles weer inpluggen en gaan (heb ik nu net 3x gedaan, om de 10min valt ie weg)
Dit is vast niet normaal, en ik vroeg me af of het terayon modem nu zo brak is of dat het aan de kabelmaatschappij ligt? (mailtje al verstuurd) Zijn er misschien meer mensen met dit probleem?