ik heb thuis 3 radiators gevonde(1 van 50x60 cm en 2dezelfde van volvo 44). 1 van deze 2 motte we nog gebruiken omdat die auto word opgeknapt, de andere niet. dus vond ik het 'een leuk idee' om WC te gaan maken. ik heb allerlij slangen thuis liggen, in verschillende maten, fan's ook, pomp koop ik wel. maar aleen het waterblok. hiervoor moet ik nog effe zoeken, ik zag een keer een koper plaatje met een deels opengezaagd koperen buisje erop gesoldeert, dit vond ik wel een simpel idee.
aleen ben ik nog niet uit over de bevestiging. ik doe het denk wel met boutjes, maar hoe sterk moeten de veertjes zijn? ik heb nog veertjes leggen van een puch koppeling, deze zijn vrij sterk, druk je met de hand niet zo makkelijk in, als ik ze door de helft slijp heb ik er 4. en ook heb ik ander veertjes, deze zijn een stuk lichter, maar ik weet dus niet echt hoe sterk ze moeten zijn
aleen ben ik nog niet uit over de bevestiging. ik doe het denk wel met boutjes, maar hoe sterk moeten de veertjes zijn? ik heb nog veertjes leggen van een puch koppeling, deze zijn vrij sterk, druk je met de hand niet zo makkelijk in, als ik ze door de helft slijp heb ik er 4. en ook heb ik ander veertjes, deze zijn een stuk lichter, maar ik weet dus niet echt hoe sterk ze moeten zijn