Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Verwijderd
Dat het topic verhuist staat wel degelijk in het topic 
En welke van de tig topics bedoel je?
Ter afsluiting: opsomtopics horen per definitie in de HuisKamer (l33t uitzonderingen daargelaten).
En welke van de tig topics bedoel je?
Ter afsluiting: opsomtopics horen per definitie in de HuisKamer (l33t uitzonderingen daargelaten).
ja heel fijn ItSnows, maar als de topic verplaatst is naar een voor mij ontoegankelijk deel v/h forum, hoe kan ik dat dan zien? Waar het om gaat is dat je imho niet zomaar een topic in een voor sommigen ontoegankelijk deel kunnen zetten (ik heb zelf notabene gepost in dat forum) Das leuk forummen zo!!
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.
[topic=492484]Op zondag 12 mei 2002 02:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het topic staat nu in SG, waar het hoort.
Als jij daar nog niet in kan, is dat jouw probleem.
Wij hebben hier vaste plekken voor bepaalde zaken en als jij iets post waar het niet thuishoort, verplaatsen wij het voor je naar waar het wel hoort.
Dat jij daar (nog) niet bijkan, is stiekem niet ons probleem, maar het jouwe, je wordt namelijk geacht een topic te starten in het forum waar het hoort.
Als je nog niet in desbetreffend forum kunt, wordt je dus ook geacht niet ergens anders een topic te starten waar het niet hoort.
Duidelijk toch...
Verwijderd
Eerste vraag is niet mijn probleem maar het jouweOp donderdag 16 mei 2002 21:25 schreef hefaistos het volgende:
ja heel fijn ItSnows, maar als de topic verplaatst is naar een voor mij ontoegankelijk deel v/h forum, hoe kan ik dat dan zien? Waar het om gaat is dat je imho niet zomaar een topic in een voor sommigen ontoegankelijk deel kunnen zetten (ik heb zelf notabene gepost in dat forum) Das leuk forummen zo!!
Topics worden hier gewoon verplaatst naar het forum waar dit thuishoort. Soms zelfs gesloten als dat een forum betekend waar de topicstarter geen toegang toe heeft. Daar is een goede reden voor: dan word het een zooitje
Quoten gaat een stuk sneller hoorOp donderdag 16 mei 2002 21:33 moest ItSnows alles zelf typen
* hefaistos stopt met vechten tegen bierkaai
Verwijderd
Sorry. Maar dat doe ik zeldenOp donderdag 16 mei 2002 21:34 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Quoten gaat een stuk sneller hoor
Jammer voor je. Verder nog iets of was dat alles?Op donderdag 16 mei 2002 21:35 schreef PhantomLord het volgende:
Ik vind die rechten hier ook maar een zielig idee!
Het heeft een reden hoor dat het zo gaat hierOp donderdag 16 mei 2002 21:36 schreef hefaistos het volgende:
* hefaistos stopt met vechten tegen bierkaai
En trouwens: zo gaat het op ieder forum dat zichzelf respecteerd en een hoge standaard wil behouden: topics dienen in de juiste fora. Gebeurd bijv. ook bij AnandTech.
Jongen je vindt maar... Die zijn er niet voor niets, want zonder die rechten wordt het forum overstroomd met zielige lui...Op donderdag 16 mei 2002 21:35 schreef PhantomLord het volgende:
Ik vind die rechten hier ook maar een zielig idee!
Dat dat topic verplaatst is, kan je wel verwachten als je een #29 krijgt en in de LAfaq kan je lezen wat dat inhoudt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.