Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
uhm, gebruikt opera mischien een andere methode om aan te geven of een selectvakje geselecteerd is.
En kun je wat (relevante) code geven?
En kun je wat (relevante) code geven?
das toch gewoon standaard :: <input type="checkbox" CHECKED>Op donderdag 16 mei 2002 21:10 schreef M4rt1nvW het volgende:
uhm, gebruikt opera mischien een andere methode om aan te geven of een selectvakje geselecteerd is.
owja.. vergetenEn kun je wat (relevante) code geven?
PHP:
1
| <?// knip$koekval = explode(".", $HTTP_COOKIE_VARS["ActiveTopics"]);// knip$j = 0; for ($i=1; $i<=49; $i++) { if ($flist[$i]) { $color = ($j %2) ? "#AAAAE6" : "#C3C3EB"; $k = $i; if ($i == "25") { $k = "25.49"; } echo "<tr><td bgcolor=\"$color\" colspan=\"5\"><font size=2>"; echo "<input type=checkbox value='$k' name='fora[]'"; if (in_array($i, $koekval)) { echo " CHECKED"; } echo "> "; if (in_array($i, $koekval)) { echo "<strong>"; } echo $flist[$i]; if (in_array($i, $koekval)) { echo "</strong>"; } echo "</td></tr>"; $j++; } }// knip?> |
kijk es bij w3c 
btw
[forum=14] -> [forum=13]
btw
[forum=14] -> [forum=13]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Heb je dit geprobeerd *heeft zelf geen opera*Op donderdag 16 mei 2002 21:14 schreef SWINX het volgende:
...
das toch gewoon standaard :: <input type="checkbox" CHECKED>
...
Wat werkt er niet dan?

Edit: sorry niet helemaal goed gelezen
Edit2: maar volgens mij werkt het toch.
Het is toch gewoon de bedoeling dat je bij switchen tussen prefs naar active de geselecteerde topics krijgt (en als je terug gaat de vinkjes nog aan staan?).
Het is toch gewoon de bedoeling dat je bij switchen tussen prefs naar active de geselecteerde topics krijgt (en als je terug gaat de vinkjes nog aan staan?).
sluit je browser af, en ga dan eens terug naar de prefs paginaOp donderdag 16 mei 2002 21:19 schreef Jake het volgende:
Wat werkt er niet dan?
[afbeelding]
als ik gewoon een pagina met als inhoudOp donderdag 16 mei 2002 21:17 schreef D2k het volgende:
kijk es bij w3c
code:
1
| <input type=checkbox CHECKED> |
open in Opera zie ik een aangevinkt hokje, dus daar zou het niet aan moeten liggen eigenlijk
als jij het zegt...[forum=14] -> [forum=13]
maar de HTML erachter is goed
ow.. ik heb 6.02 build 1078Op donderdag 16 mei 2002 21:46 schreef Jake het volgende:
6.02 (Final, build 1101)
maar als het werkt met build 1101 is het goed
Pagina: 1