Toon posts:

[Plextor] Bufferunderrun + leesbare cd (pics)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img4/cd1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img4/cd2.jpg

Deze cd staat 700 mb op, ik kreeg een bufferunderrun en toch werkt de cd perfect. Ik heb er niet echt problemen mee, maar een beetje wazig is het wel :)

Het is trouwens een Plextor 40x12x40 en een Platinum 24x cdr.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dusssssssss :?

Die plextor is toch gewoon burnproof ?

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
je hebt een plextor 40x? die heeft al die trucjes om GEEN buffer underrun te krijgen.
jij krijgt het wel voor elkaar, kijk dat vin ik dan wel weer knap :)

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:24
Ja, de plextor is bufferproof. Zet je dma maar eens uit van deze plextor en brand een cd op 40 speed. Pfff dan heb een aantal buffer underruns! Tenminste bij mij (als test).

Cd'tje met meer dan 100 buffer underruns werkt gewoon!

Verwijderd

Topicstarter
Mjah het werkt ook gewoon :)

Ik vind die bufferunderrun meldingen gewoon wazig :P

Maar ik zie nu dat bij alle cd's het eerste stuk er anders uitziet dan de rest, zou dat de leadin ofzo zijn :?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:24
Komt dit mischien omdat de plextor trapgewijs z'n snelheid verhoogt? Is maar een opmerking van een leek op dit gebied...

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 06:55
Komt door de Platinum cd's, heb er ook veel last van.
Jammer joh

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 08:18
die gedeeltes zie ik ook als ik heb gebrand met men liteon 32x.... wat maakt dat nou uit als t gewoon werkt.... onbenullig probleem

• oc_maniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02 17:20
Dit komt inderdaad dood de trapsgewijze brandsnelheid. Probeer een CD-R te branden op de laagst mogelijke snelheid (constante brandsnelheid) dan heb je dat effect niet. En als die is gekomen met buffer underrun errors, mischien de melding hoe vaak de 'burnproof' heeft moeten ingrijpen.

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35
Dit heb ik met mijn plex 4012ta ook gehad, zelfde cd's
lekker vaag ;)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op donderdag 16 mei 2002 20:38 schreef Sinterklaas het volgende:
Mjah het werkt ook gewoon :)

Ik vind die bufferunderrun meldingen gewoon wazig :P

Maar ik zie nu dat bij alle cd's het eerste stuk er anders uitziet dan de rest, zou dat de leadin ofzo zijn :?
Volgens mij is dat gewoon de PowerRec die verhoogd.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Je kunt best een bufferunderrun hebben gehad. Maar die is dan opgevangen door de BurnProof.

Heeft iemand hier al de 40x brandsnelheid met de 4012A gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar; ook als ik 40 instel, gaat Nero, CloneCD en CDRWIN niet over de 24x. Ik heb 24x cd's gebruikt van Verbatim, TDK, Philips, en 40x van Platinum.

Verwijderd

ik heb een tijdje wazige problemen met mijn PC gehad... om de zoveel tijd FREEZDE die....

TOen een keer Audio CD gefikt met Plextor fikker met bufferunderrun protection.... Mwah mooie tikken in 1 track van die CD...

Verwijderd

Die Buffer underruns worden veroorzaakt door de manier van schrijven van branden(Zone-CLV)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:55 schreef FirePower het volgende:
Je kunt best een bufferunderrun hebben gehad. Maar die is dan opgevangen door de BurnProof.

Heeft iemand hier al de 40x brandsnelheid met de 4012A gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar; ook als ik 40 instel, gaat Nero, CloneCD en CDRWIN niet over de 24x. Ik heb 24x cd's gebruikt van Verbatim, TDK, Philips, en 40x van Platinum.
volgens mij kom je nooit aan die 40x
of alleen aan het einde van de cd dat hij het een paar seconde haalt... maar gemiddelde zal zo rond de 24x zitten
Pagina: 1