Ik ben nu bezig een website te maken voor mijn baas.
Gaat allemaal perfect. Mag alle tijd nemen en daar ben ik dus ook mee bezig. Lekker met HTML aan het kloten in kladblok
We gaan op de site naambordjes verkopen.
Ik heb nu allemaal kleine plaatjes gemaakt en als je erop klikt dat er een nieuw venster opent met het plaatje en blablabla.
Alleen al die kleine plaatjes onder mekaar dat zijn een stuk of 16 stuks van 5kb / stuk
Dus in totaal een ongeveer 80kb
Is dit teveel om te laden in 1 keer?? vraag 1
Het zijn allemaal kleine plaatjes ondermekaar.
En dan nog een vraagje alleen dit is wat moeilijker uit te leggen dus een screenshotje:
Plaatje 91kb
(gelieve geen commentaar over het logo dat het gejat is
van de Blokker. Hier hebben we een contract over.)
Die schoentjes achter het logo zal ik die hetzelfde kleur maken als de rest, goed idee? vraag2
Het is nu zo dat de website altijd in het midden komt in elke resolutie.
Gaat allemaal perfect. Mag alle tijd nemen en daar ben ik dus ook mee bezig. Lekker met HTML aan het kloten in kladblok
We gaan op de site naambordjes verkopen.
Ik heb nu allemaal kleine plaatjes gemaakt en als je erop klikt dat er een nieuw venster opent met het plaatje en blablabla.
Alleen al die kleine plaatjes onder mekaar dat zijn een stuk of 16 stuks van 5kb / stuk
Dus in totaal een ongeveer 80kb
Is dit teveel om te laden in 1 keer?? vraag 1
Het zijn allemaal kleine plaatjes ondermekaar.
En dan nog een vraagje alleen dit is wat moeilijker uit te leggen dus een screenshotje:
Plaatje 91kb
(gelieve geen commentaar over het logo dat het gejat is
van de Blokker. Hier hebben we een contract over.)
Die schoentjes achter het logo zal ik die hetzelfde kleur maken als de rest, goed idee? vraag2
Het is nu zo dat de website altijd in het midden komt in elke resolutie.