Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Kun je je raid bios in komen???
Detecteerd ie de schijven???/
Boot ie wel door als je niks op de raid aansluitingen hebt zitten????
Werken de schijven bijde wel gewoon op de normale IDE aansluiting???
PLEASE SPECIFY
En ze zitten aan het uiteinde.
Ik kan niet in mijn RAID bios komen.
En nee hij detecteerd geen schijven want daar blijft die hangen.
En bij geen schijven boot i ook niet.
Werken de schijven bijde wel gewoon op de normale IDE aansluiting???
Dit kan ik niet testen omdat ik ook niet meer in mijn gewonen bios kan komen. omdat hij eerst door het raid bios wil komen. maar daar komt hij niet door. Maar me cd rom speler zit hij wel op ide 1.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Haal alles los van je moederbord, alle usb extra's etc.
Alle kaarten eruit, alle ide kabels los ALLES
Zorg alleen dat er een reepje geheugen, een videokaart (toch geen geforce4 mx440 he???) en een proc plus cooler is wel handig. Probeer dan eens of ie boot. Als het dan nog niet lukt de clear cmos jumper om leggen 10 minuutjes wachten voor de zekerheid en het nog een keer proberen.
LAAT HET ME WETEN, SUCCES ERMEE
(MSI zijn wel de beste bordjes!!!!!!)
Okay weet jij dan wat die melding inhoud BOOT ATTEMPT ???Op vrijdag 17 mei 2002 09:24 schreef The_Intersector het volgende:
Ok, probeer dan eens het volgende:
Haal alles los van je moederbord, alle usb extra's etc.
Alle kaarten eruit, alle ide kabels los ALLES
Zorg alleen dat er een reepje geheugen, een videokaart (toch geen geforce4 mx440 he???) en een proc plus cooler is wel handig. Probeer dan eens of ie boot. Als het dan nog niet lukt de clear cmos jumper om leggen 10 minuutjes wachten voor de zekerheid en het nog een keer proberen.
LAAT HET ME WETEN, SUCCES ERMEE
(MSI zijn wel de beste bordjes!!!!!!)
Ik ga vanavond alles los trekken en het nog een keertje proberen. En hij heeft een GF4 4400 geloof ik. cmos heb ik al een keertje gecleard. maar dat gaf geen resultaat.
Ik weet niet wat het is Sla mij maar dood
Verwijderd
In iedergeval veel plezier met je MSI bordje!!!!!!!
Succes