Okeej waar ik mee bezig ben:
een website voor inkoopacties op GoT:
Op deze site kunnen GoT gebruikers een login aanmaken met al hun gegevens. Dus bij meerdere inkoopactief hoef je simpelweg in te loggen en een bestelling te plaatsen bij 1 of meerdere inkoop acties.
Elke geregistreerde gebruiker in dit systeem kan een inkoopactie starten met meerdere produkten per actie.
Alleen deze gebruiker kan dan gegevens van deze actie veranderen en aangeven of iemand betaald heeft of niet.
Ok kunnen geplaatste bestellingen binnen een inkoopactie geannuleerd worden.
Van elke gebruiker zijn er statistieken op te vragen over hoevaak besteld is en dat soort dingen.
Het systeem is dus gebouwd voor vaak gebruik en maakt het dus voor GOTters makkelijk om op een inkoopactie te reageren en te bestellen.
Makkelijke lijsten van bestellingen per inkoopactie zijn op te vragen + wie bestaald heeft en wie niet.
Heb namelijk vaker registratie / bestel systemen gebouwd en dit scheelt er niet veel van
Heb zoals al gezegd de database al afgemaakt en zal morgen aan de scripting beginnen... Heb zelf hosting waarop de website gaat draaien (zit op het Amsterdam Exchange Point)en voor de makkelijkheid zal
www.got-inkoopactie.tk naar deze website wijzen.
Denk dat het systeem in een aantal komende dagen wel klaar zal zijn voor beta testing... heb redelijk wat scripting vanwege de edit / del functies die overal gebruikt kunnen worden...
Ik weet niet of enige ADMINS / MODERATORS van GoT aan het mee lezen zijn en hier enige informatie over kwijt willen
De website zal in de stijl van GoT worden gemaakt
Verder heb ik nog een vraag voor alle users hier.
Ik heb namelijk deels een online-shop. Deze kan ik koppelen aan inkopen die internationaal moeten gaan lopen zoals spullen in Amerika laten komen. Tevens kunnen er dan buffers gemaakt worden. Bijvoorbeeld de DangerDen 2. 30 mensen willen zo'n ding dus worden er 50 besteld voor toekomstig gebruik. Zodat een soort tweakersshop wordt gemaakt die de inkoopacties zal gaan ondersteunen en eventueel tegen gereduceerde prijzen van disticentra en groothandels produkten kan afnemen

(Zonder zelf kosten toevoeging plaats te laten vinden)
Wat is hierop jullie mening????