[inkoopacties] bestel service

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is het niet mogelijk om een site of een apart forum te gebruiken voor al onze inkoop acties

ben nu een hele tijd bezig met het opzoekn vang egevens en waarvan ze zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-09 10:32

merijnen

Beam Me Up Scotty!

is een goed idee! Lijkt mij wel mogelijk om te realiseren, eventueel gekoppeld aan een database zodat alles goed te regelen is en overzichtelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er al wat langer aan te denken,
maar ben nog niet echt ergens gekomen :(
jammer genoeg veel en veel te druk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede iden worden gloofik altijd dor meerdere mensen bed8
ik ben op dit moment een algemene inkoopactie database op aan het zetten.
('t is een projectje om m'n php+mysql kennis wat op te bouwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:36
Ik heb mijn eigen idee gebruikt voor mijn inkoopaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier zat ik dus ook al aan te denken, ik heb de database al af... :D

Ga morgen beginnen aan de scripting

In dit artikel heb ik er meer over gesproken: [topic=496272/1/25]

Dus heb geduld en huiver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Misschien gewoon een apart draadje op GoT, waarbij alle lopende inkoopacties als stickies werken, en waar de beginner HTML mag gebruiken? (<- van secundair belang)

Moet dan wel echt een apart iets worden, alleen voor inkoopacties (moet geen vraag en aanbod board worden) en dus ook niet het peilen naar interesse voor inkoopacties, dat gebeurd dan in de "normale" GoT forums.

Liever geen aparte site ofzo, want dan is het mij een beetje te ver van GoT verwijderd. Ook zou het handig zijn als de starter van de inkoopactie ook duidelijk zijn eigen gegevens weergeeft en een verklaring aflegt dat hij tenminste een keer per dag iets doet aan het kijken naar zijn inkoopactie.

Zou ook zo kunnen zijn dat er op het inkoopactie board alleen staat wat er verkocht wordt + info en een lijst van mensen die mee doen. Dat dan gekoppeld aan een draadje in het sub-forum wat het meeste past bij het verkochte product, om verwarring te verkomen, en dat je ook niet op pagina 32 mensen krijgt die domme dingen gaan vragen.

Ik gooi maar een balletje op, maar volgens mij zou dit wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
/me wil altijd wel helpen met php/mysql *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:37
Op donderdag 16 mei 2002 18:53 schreef Mr.Blonde het volgende:
/me wil altijd wel helpen met php/mysql *D
Ik heb al een klein en eenvoudig scriptje voor een inkoop actie, in kan het alleen niet koppelen aan een datase ( geen ondersteuning.) Maar ik denk dat dit door tweakers wel te regelen is of niet ? een soort van inkoopactie.tweakers.net ? kan dit beste moderators ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was al eentje :P maar waar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op donderdag 16 mei 2002 19:06 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Ik heb al een klein en eenvoudig scriptje voor een inkoop actie, in kan het alleen niet koppelen aan een datase ( geen ondersteuning.) Maar ik denk dat dit door tweakers wel te regelen is of niet ? een soort van inkoopactie.tweakers.net ? kan dit beste moderators ?
Mag ik het script is zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 18:25 schreef whocarezwarez het volgende:
is het niet mogelijk om een site of een apart forum te gebruiken voor al onze inkoop acties

ben nu een hele tijd bezig met het opzoekn vang egevens en waarvan ze zijn
Zo'n inkoopactie idee is wel eens eerder voorgesteld:
[topic=489753/1/100]
[topic=464931/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:37
Op donderdag 16 mei 2002 19:38 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Mag ik het script is zien :)
Het script

<?php
$filename = "tabel.txt";
$cartFile = fopen ("$filename", "a" );
$filemessage = "<tr><td>$naam</td><td>$email</td>" ;
$filemessage .= "<td>$tweevijf</td><td>$drievier</td><td>$pees</td>" ;
$filemessage .= "<td>$peeskleur</td></tr>";
fputs($cartFile,$filemessage);
?>
<a href="overzicht.php"> ga terug naar het overzicht</a>

Voor het resultaat, kijk in mn sig. ik gebruik dit script namelijk om het raamrubber te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik dat ze vaker voor zijn gekomen maar is nooit echt een antwoord opgekomen

Nou heb ik sinds kort een casemodding domein gekregen bij barracuda-central.org en ben best wel bereid met de hulp van andere er een soort bestel forum op te plaatsen, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ik heb de volgende scripts gebruikt voor de ProCase inkoopactie:

index.php
PHP:
1
<?include("connect.php");echo "<table width=\"95%\" bordercolor=\"#B2B2B2\" border=\"1\">";echo "<tr>";echo "<td><div class=header>#</div></td>";echo "<td><div class=header>Naam</div></td>";echo "<td><div class=header>Nickname</div></td>";echo "<td><div class=header>Aantal</div></td>";echo "<td><div class=header>Kleur</div></td>";echo "<td><div class=header>Totaalprijs incl.btw excl. verzendkosten</div></td>";echo "<td><div class=header>Betaald</div></td>";echo "</tr>";$mysql = mysql_query("SELECT * FROM procase ORDER BY id") or die("<div class=header>Fout bij query...<br><br></div>"); while ($regel = mysql_fetch_array($mysql)){ $id = $regel["id"];$name = $regel["name"];$nickname = $regel["nickname"];$aantal = $regel["aantal"]; $kleur = $regel["kleur"];$prijs = $regel["prijs"];$betaald = $regel["betaald"];echo "<tr>";echo "<td><div class=normal><b>$id</b></div></td>";echo "<td><div class=normal>$name</div></td>";echo "<td><div class=normal>$nickname</div></td>";echo "<td><div class=normal>$aantal</div></td>";echo "<td><div class=normal>$kleur</div></td>";echo "<td><div class=normal>$prijs EURO</div></td>";echo "<td><div class=normal>$betaald</div></td>";echo "</tr>";}echo "</table>";echo "<br>";$mysql = mysql_query("SELECT SUM(prijs) FROM procase GROUP BY kleur") or die("<div class=header>Fout bij query...<br><br></div>"); $totaalprijs = 0;while ($regel = mysql_fetch_array($mysql)){ $prijs = $regel["SUM(prijs)"];$totaalprijs = $totaalprijs + $prijs;}echo "<div class=normal>De inkoopactie omvat nu $totaalprijs euro!</div>";echo "<br>";echo "<table width=\"25%\" bordercolor=\"#B2B2B2\" border=\"1\">";echo "<tr>";echo "<td><div class=header>Kleur:</div></td>";echo "<td><div class=header>Totaal aantal besteld:</div></td>";echo "</tr>";$mysql = mysql_query("SELECT kleur, SUM(aantal) FROM procase GROUP BY kleur") or die("<div class=header>Fout bij query...<br><br></div>"); $totaal = 0;while ($regel = mysql_fetch_array($mysql)){ $kleur = $regel["kleur"];$aantal = $regel["SUM(aantal)"];$totaal = $totaal + $aantal;echo "<tr>";echo "<td><div class=normal>$kleur</div></td>";echo "<td><div class=normal>$aantal</div></td>";echo "</tr>";}echo "<tr>";echo "<td><div class=normal>Totaal:</div></td>";echo "<td><div class=normal>$totaal</div></td>";echo "</tr>";echo "</table>";$benodigd = 10 - $totaal;if ($benodigd > 0){echo "<br><br><div class=normal>We hebben nog $benodigd bestelling nodig om korting te krijgen!</div>";}else{echo "";}?>

add.php
PHP:
1
<?$betaald = "nee";if ($add){if ($kleur == "zwart"){$prijs = ($aantal * 83.48);}else{ $prijs = ($aantal * 79.37);}$db_name = "martijn";$link = mysql_connect("localhost", "x", "x") or die("<div class=header><br>Kan geen verbinding tot stand brengen met de database.<br></div>");$select_db = mysql_select_db($db_name, $link) or die("<div class=header><br>Kan de database niet selecteren.<br></div>");mysql_query("INSERT INTO procase VALUES (NULL,'$name','$nickname','$straat','$postcode','$plaats','$mailadres','$telnr','$banknr','$aantal','$kleur','$prijs','$betaald');") or die ("<div class=header>...Fout bij het toevoegen.<br></div>");echo "<div class=header>...Je bent toegevoegd aan de lijst!<br><br></div><div class=normal>Klik <a href=\"index.php\">hier</a> om de lijst te bekijken.</div>";$headers  = "MIME-Version: 1.0\r\n";$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";$headers .= "From: Procase inkoopactie<martijn@truedesign.nl>\n";mail("$mailadres","Je bent ingeschreven!","<font face=\"verdana\" size=\"2\">Beste $naam,<br><br>Je hebt je ingeschreven voor de ProCase inkoopactie. Check hieronder even of je gegevens kloppen:<br><br>Naam: $name<br>Nickname: $nickname<br>Straat: $straat<br>Postcode: $postcode<br>Plaats: $plaats<br>Mailadres: $mailadres<br>Tel.nr: $telnr<br>Bankrek.nr: $banknr<br>Aantal: $aantal<br>Kleur: $kleur<br><br>Mocht er iets niet kloppen dan kun je ff mailen naar <a href=\"mailto:martijn@truedesign.nl\">martijn@truedesign.nl</a><br>Voor overige vragen kun je mailen naar <a href=\"mailto:pietervleeuwen@planet.nl\">pietervleeuwen@planet.nl</a><br><br>Met vriendelijke groet,<br>Het inkoopteam!<br><br><font face=\"verdana\" size=\"1\"><hr><center><a href=\"htttp://www.procase.tk\">Procase Inkoopactie</a></center></font>", $headers);}else{echo "<form name=\"add\" method=\"post\" action=\"add.php?add=1\">";echo "<table width=\"75%\" border=\"0\"><tr>";echo "<td><div class=header>Naam:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"name\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Nickname:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"nickname\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Straat:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"straat\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Postcode:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"postcode\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Plaats:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"plaats\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>E-Mail adres:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"mailadres\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Tel.nr:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"telnr\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Bankrek.nr:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"banknr\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Aantal kastjes:</div></td>";echo "<td><input type=\"text\" name=\"aantal\" size=\"50\"></td></tr><tr>";echo "<td><div class=header>Kleur:</div></td>";echo "<td><select name=\"kleur\" size=\"1\"><option>wit</option><option>zwart</option></select></td></tr></table>";echo "<br><br><input type=\"submit\" name=\"add\" value=\"Toevoegen\">";echo "</form>";}?>

Het lijkt vooral veel omdat de html er ook tussendoor staat ge'echo'd

Check het resultaat hier: ProCase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op donderdag 16 mei 2002 19:44 schreef whocarezwarez het volgende:
dat weet ik dat ze vaker voor zijn gekomen maar is nooit echt een antwoord opgekomen

Nou heb ik sinds kort een casemodding domein gekregen bij barracuda-central.org en ben best wel bereid met de hulp van andere er een soort bestel forum op te plaatsen, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn.
Ik heb wel animo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej waar ik mee bezig ben:

een website voor inkoopacties op GoT:

Op deze site kunnen GoT gebruikers een login aanmaken met al hun gegevens. Dus bij meerdere inkoopactief hoef je simpelweg in te loggen en een bestelling te plaatsen bij 1 of meerdere inkoop acties.
Elke geregistreerde gebruiker in dit systeem kan een inkoopactie starten met meerdere produkten per actie.
Alleen deze gebruiker kan dan gegevens van deze actie veranderen en aangeven of iemand betaald heeft of niet.
Ok kunnen geplaatste bestellingen binnen een inkoopactie geannuleerd worden.
Van elke gebruiker zijn er statistieken op te vragen over hoevaak besteld is en dat soort dingen.

Het systeem is dus gebouwd voor vaak gebruik en maakt het dus voor GOTters makkelijk om op een inkoopactie te reageren en te bestellen.

Makkelijke lijsten van bestellingen per inkoopactie zijn op te vragen + wie bestaald heeft en wie niet.

Heb namelijk vaker registratie / bestel systemen gebouwd en dit scheelt er niet veel van :)

Heb zoals al gezegd de database al afgemaakt en zal morgen aan de scripting beginnen... Heb zelf hosting waarop de website gaat draaien (zit op het Amsterdam Exchange Point)en voor de makkelijkheid zal www.got-inkoopactie.tk naar deze website wijzen.

Denk dat het systeem in een aantal komende dagen wel klaar zal zijn voor beta testing... heb redelijk wat scripting vanwege de edit / del functies die overal gebruikt kunnen worden...

Ik weet niet of enige ADMINS / MODERATORS van GoT aan het mee lezen zijn en hier enige informatie over kwijt willen :)

De website zal in de stijl van GoT worden gemaakt *D

Verder heb ik nog een vraag voor alle users hier.
Ik heb namelijk deels een online-shop. Deze kan ik koppelen aan inkopen die internationaal moeten gaan lopen zoals spullen in Amerika laten komen. Tevens kunnen er dan buffers gemaakt worden. Bijvoorbeeld de DangerDen 2. 30 mensen willen zo'n ding dus worden er 50 besteld voor toekomstig gebruik. Zodat een soort tweakersshop wordt gemaakt die de inkoopacties zal gaan ondersteunen en eventueel tegen gereduceerde prijzen van disticentra en groothandels produkten kan afnemen :D (Zonder zelf kosten toevoeging plaats te laten vinden)

Wat is hierop jullie mening????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHP gaat me iets te ver, maar met layout zou ik wel willen helpen...heb ik behoorlijk wat ervaring mee, verdien er zelfs me brood mee!! 8-)

Ik heb met die .tk domeinen overigens de ervaring dat als je veel hits hebt je opeens een mailtej krijgt van die eilandbewoners dat ze anderen ook de kans willen geven om op jouw domein een site te bouwen. dan verwijderen ze dus jouw account, tenzij je ervoor gaat betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders reg ik wel het domein www.got-inkoopacties.nl Is ook geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg nix :X
heb ik redenen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op donderdag 16 mei 2002 20:41 schreef KingOfDos het volgende:
heb ik redenen voor.
...vertel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 20:41 schreef KingOfDos het volgende:
ik zeg nix :X
heb ik redenen voor.
Mjah waarom niet? ben je ook dingen aan het doen kan je dat beter zeggen dan staak ik die van mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sg0p* Iemand nog comments...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, maar ik volg het zaakje op de voet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Zo iets draai je tog in een uurtje in mekaar?
Alleen dan ziet het er wel walgelijk uit (als ik het doe tenminste)

Je hebt de volgende dingen nodig:
Table met inkoopacties
Hierin kan een actie starter een actie toevoegen, via een bepaalde pagina. In de tabel staat dan de naam, de datum dat hij begon, de sluitingsdatum en of hij nog open is of niet.

Table met users
Via een pagina moet een user zig 1 malig registreren en dan kan hij meedoen met alle actie. In deze table staan dingen als naam, got nickname, adres enz.

Table met artikelen.
Hierin staan de artikelen die te koop zijn (met een reference anar de inkoopactie). Dit kan allemaal worden ingevuld door de actie starter.

Table met bestellingen. Hierin staat Het artikelnummer en het nummer van degene die het bestelt heeft. Ook kan er eventueel bij staat of er betaald is of niet.

Dan nog een algemene interface. Iets in de trend van: Pagina met overzicht van alle lopende acties, pagina met argief van gesloten acties.
User kan op lopende actie klikken voor details van wat er verkocht wordt en status van de actie, sluitingsdatum etc.

Ziet hij iets moois staan dan klikt hij op een bestelknopje en vult hij in hoeveel hij er wil. Vervolgens wordt hem netjes verteld hoeveel hij moet betalen enz.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick.to LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm ik denk dat een database binnen 5 minuten is gemaakt (daar zat ik ongv. op) maar om alle scripting goed te laten werken ben je wel ff iets langer bezig...

Maarja morgen ga ik ermee aan de gang en we zullen wel zien...

Als hier iemand anders diehard mee bezig is zou ik dat wel ff willen weten graag :) dat t niet dubbel gdaan word ;) heb ook andere dingen nog te doen ;) zoals m0dden ofzo :Y)

edit:
maak ik nu kans op als adje :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier ook mee bezig geweest, een begin gemaakt (inkoopactie.tk geregt >:) ), maar wegens tijdgebrek ben ik er mee gestopt (examens enzo).
Ik kan je iig wel vertellen dat je nog tegen heel wat probs aan zal lopen (als je het tenminste volautomatisch wil laten verlopen.

Eventueel (als je dat wil) zou ik het graag in het project CCMod.com verwerken (project van een groepje tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 22:09 schreef NextGeneration het volgende:
Ik ben hier ook mee bezig geweest, een begin gemaakt (inkoopactie.tk geregt >:) ), maar wegens tijdgebrek ben ik er mee gestopt (examens enzo).
Ik kan je iig wel vertellen dat je nog tegen heel wat probs aan zal lopen (als je het tenminste volautomatisch wil laten verlopen.

Eventueel (als je dat wil) zou ik het graag in het project CCMod.com verwerken (project van een groepje tweakers).
ok nou is het er uit, ik moest mijn mond houden en nou post je het zelf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o, dit smilie betekend toch 'ik zeg iets doms!'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op vrijdag 17 mei 2002 23:34 schreef NextGeneration het volgende:
:o, dit smilie betekend toch 'ik zeg iets doms!'!
idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:31
hzm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 12:41 schreef Tranze het volgende:
hzm
Uhm, maak je zin af zou ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mensen, ik ben een tijdje geleden al met zoiets begonnen: http://212.187.14.178/ia

Even een aanvulling: Het enige 'problem' is dan mijn site in asp is geschreven. Ik kan het wel omzetten alleen dat duurt even omdat ik niet helemaal thuis ben in php.

Trouwens voor de optimisten die dit denken in 1 dag in elkaar gedraait te hebben hebben het goed mis. Er komt heel wat bij kijken vooral het beheer gedeelte en de checks of iemand niet iemands anders zijn inkoopactie bijwerkt.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh je url doet het niet.. En als er mensen zijn die al zo'n hele setup hebben gemaakt, zeg het dan ff ;) dubbelwerk is no0it kewl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op maandag 20 mei 2002 19:50 schreef DigitalFX het volgende:
Euh je url doet het niet.. En als er mensen zijn die al zo'n hele setup hebben gemaakt, zeg het dan ff ;) dubbelwerk is no0it kewl ;)
Hmm, dat kan zijn want rond die tijd restartte ik de server ff :9. Maar ik ben op zoek naar een ruimte, maar als er veel vraag naar is dan doe ik dat met 'spoed' :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, behalve ASP ondersteund mijn server ongeveer alles,

met een bannertje (geen popup) valt misschien wel iets te regelen!! (.nl domein bijvoorbeeld)

mits genoeg animo, en een goed werkende site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op dinsdag 21 mei 2002 18:38 schreef Hawks het volgende:
Tja, behalve ASP ondersteund mijn server ongeveer alles,

met een bannertje (geen popup) valt misschien wel iets te regelen!! (.nl domein bijvoorbeeld)

mits genoeg animo, en een goed werkende site!!
Het systeem moet nog wat worden uitgebreid qwa lay-out en functies (admins e.d.) maar het is dus al af. Er is al iemand anders op mij afgekomen maar zijn server ondersteund alleen php. Dus op zich vind ik dit dan een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Een beetje dood topic nu, maar ff een poll :P

Poll: LauPro's Inkoopactiesysteem...
Heel goed idee!
Absoluut overbodig.
Ik wil het eerst wel is werkend zien.

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=2832&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
LauPro:

Die groene mouseover bij alle links vind ik persoonlijk heel storend. Waarom maak je daar niet wat rustigers van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 22 mei 2002 11:59 schreef Mr.Blonde het volgende:
LauPro:

Die groene mouseover bij alle links vind ik persoonlijk heel storend. Waarom maak je daar niet wat rustigers van :?
De hele site werkt met dezelfde stylesheet, maar ik ga het direct wijzigen, is idd beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

ff nog een kleine mededeling, omdat dit inmiddeld zo'n groot 'succes' is heb ik maar ff een snelle koppeling gemaakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/tweak/dsktp.jpg

Maar is het misschien een idee dat het in FAQ komt ofzo dat je op deze mannier een inkoopactie moet beginnen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

ff weer een update: Ik heb nu geen frames meer aangezien ik zelf een hekel aan frames heb. En ik heb ook alle onnidige enters eruit gehaald, check de source van een pagina maar is. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het omzetten naar PHP al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het idee van laupro heel erg goed, al is het volgens mij veel werk om elke inkoopactie daar te "hosten"

wat volgens mij al een goede oplossing zou zijn is als de inkoopacties i.i.g sticky worden, en dat de topictitel een andere kleur krijgt, zodat deze makkelijk herkenbaar is. En dan als de inkoopactie afgerond is (gesloten) het topic op slot gooien en un-sticky-en en een nieuw topic openen voor het na-geblaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 07 juni 2002 15:39 schreef Hawks het volgende:
Lukt het omzetten naar PHP al??
Daar ga ik voorlopig nog niet aan als je het niet erg vind, ik heb nou ruimte aangevraagt en voorlopig blijft die site daar ff staan ;)
Op zaterdag 08 juni 2002 12:49 schreef SiQDiZ het volgende:
ik vind het idee van laupro heel erg goed, al is het volgens mij veel werk om elke inkoopactie daar te "hosten"

wat volgens mij al een goede oplossing zou zijn is als de inkoopacties i.i.g sticky worden, en dat de topictitel een andere kleur krijgt, zodat deze makkelijk herkenbaar is. En dan als de inkoopactie afgerond is (gesloten) het topic op slot gooien en un-sticky-en en een nieuw topic openen voor het na-geblaat.
Heb je zelf al gebruik gemaakt van de inkoopacties? :? Ik heb al vrij veel e-mails gehad van mensen die het systeem vrij goed vinden.

Dat kleurtjes gedoe zullen ze wel op ingaan denk ik, maar het zou dan pas over een jaar of twee worden doorgevoerd heb ik zo'n idee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Hoe zit het nu eigenlijk met alle projectjes?

Er zijn een aantal mensen die zeggen er mee bezig te zijn maar ondertussen is alleen het systeem van laurenspro er (ziet er goed uit trouwens, lekker basic).

Er is iemand die rept over got-inkoopactie.tk maar als ik daar op kijk staat er gewoon dat ie niet geregged is :?

zijn er nu dus meerdere sites waarop het kan en zijn er plannen vanuit tweakers om hier mee aan de slag te gaan?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1