Laatst zat ik THPS3 te doen, en liet mn zus dr kruk op mn kast vallen. Toen ik m daarna aan zette deed hij het niet meer. No signal input. Ik ging met mn videokaart naar de man waar ik de onderdelen had gekocht, en hij zette mijn videokaart in zijn computer. Hij deed het. Dus ik weer terug met mn videokaart en zette m weer in mn computer. Daar waren toen alleen stroom, toetsenbord, muis en monitor aangesloten. Hij deed het!:D
Daarna zette ik mn computer weer terug tussen mn bed en bureau, deed alle stekkers er in (dus printer en boxen erbij), en toen gaf hij weer so signal input:(
Ik belde die man weer en hij adviseerde me mn bios te resetten. Dus ik reset mn bios, en hij deed het!(weer met alleen monitor, stroom, toetsenbord en muis. Weer deed hij het.
Nu heb ik weer mn computer weer terug gezet en alle stekkers er weer in, maar weer no signal input:(
Ik snap er echt helemaal nix meer van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mn specs:
windows XP pro
AMD athlon tb 1200
ASUS v7700 GeForce 2 GTS deluxe
Soundblaster Live! Player 5.1
MSI K7T turbo
256 mb SDRAM
Daarna zette ik mn computer weer terug tussen mn bed en bureau, deed alle stekkers er in (dus printer en boxen erbij), en toen gaf hij weer so signal input:(
Ik belde die man weer en hij adviseerde me mn bios te resetten. Dus ik reset mn bios, en hij deed het!(weer met alleen monitor, stroom, toetsenbord en muis. Weer deed hij het.
Nu heb ik weer mn computer weer terug gezet en alle stekkers er weer in, maar weer no signal input:(
Ik snap er echt helemaal nix meer van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mn specs:
windows XP pro
AMD athlon tb 1200
ASUS v7700 GeForce 2 GTS deluxe
Soundblaster Live! Player 5.1
MSI K7T turbo
256 mb SDRAM