Toon posts:

AMD 1800+ XP asus k7v333

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst in andere topics gekeken maar kon niet echt een bevredigend antwoordt vinden moet ik zeggen. Ik heb dus een amd 1800+ XP proc. en een asus K7V333 mobo. Nu was het zo dat de thermische beveiliging er iedere keer op vloog omdat ze mij een verkeerde proc.koeler hadden gegeven. Ik terug en ruilen natuurlijk dat ding, nu zit er een goede op, kast dicht, en na enkele minuten slaat ie weer af (terwijl ik een spel ofzo draai). Mag dus eingelijk niet gebeuren, maarja, ik een beetje op GOT gekeken en daar kwam dus uit dat ik ff een paar fans erbij moest plaatsen. Heb ik dus gedaan, netjes ingebouwd met gatenboor$dremel :D prachtig eindresultaat dus! Maar nu slaat ie nog steeds af, de airflow is prima in orde, onder coole lucht aanzuigen en boven de warme lucht wegzuigen. Weet iemand hier een oplossing voor??

Pics van de inbouw op verzoek toonbaar :D

Verwijderd

Mischien ligt het wel aan je videokaart omdat hij ermee kapt tijdens spellen...

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Post de pics maar, hoor!

Hoe warm wordt jouw cpu en hoe warm binnen de kast?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart, hmm, nee dat is het niet. Er zit niet zo'n bijzonder videokaart in, een asus v3800 ultra tnt riva.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Voor de Asus A7V333 (bedoel je deze toevallig, want die k7v333 kan ik niet vinden bij Asus) is er een beta bios waarmee wel die cop functie in te stellen is. Kun je de temperatuur veranderen bij welke de pc uitgezet moet worden (bijv. op 75 graden).
Ik geloof dat het versie 1007 beta 1 was. Deze zou je eventueel kunnen gebruiken.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Bij beta 1007.07 kun je inderdaad zelf nu aangeven wanneer hij uit moet gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dan ga ik dat ffies proberen, en ja, het is idd de asus a7v333.

Tenx.
Pagina: 1