Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
verder vind ik die philips (die volgens mij van plastic is aan het plaatje te zien) een beetje amateuristisch eruit zien, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Wat is er mis mee? Maar aangezien jij en de vorige poster al voor de Sony gingen, neem ik die, denk ik. Nu rest alleen nog maar de vraag, of het de DE475 of DE485 wordt. Want alhoewel de speakers volgens Sony "entry level" zijn, is volgens mij de volgende stap niet zoveel beter. Maar weet ik veelOp donderdag 16 mei 2002 18:02 schreef Anthrax het volgende:
ik zou Geen philips nemen!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Marketing is idd niet zo best, maar hun produkten des te beter......
Ben zelf zeeeer tevreden met mijn FR966 en die heeft absoluut wel 5.1 uit (voor zowel Dolby Digital, als DTS)!!!
Verwijderd
Verwijderd
Sony, goede subwoofer (films redelijk) ,goede satelietjes
Philips, redelijk subwoofer (voor films goed) , redelijke satelietjes
Receiver van philips had ik de dfr 1600 (mx 1060), was er erg tevreden over !
Sony, de goedkopere modellen kan ik niet beoordelen.
IDD, dat is echt troep want dat maken ze namelijk niet zelf.. wij hebben het ook 1 keer verkocht en daarna ook gelijk weer teruggekregen...Op donderdag 16 mei 2002 18:02 schreef Anthrax het volgende:
ik zou Geen philips nemen!
Verwijderd
volgens mij komt marantz bij philips vandaan...Op donderdag 16 mei 2002 21:39 schreef chefke het volgende:
idd ga voor de philips die zijn over het allgemeen heel goed ik heb zelf de fr 950 staan. die is goed dus die 5.1 is hetzelfde of beter. deze versterekers komen bij maranz vandaan.
Het echte probleem is dat ik geen 2000 piek (en vooral niet meer) wil uitgeven aan mijn audio setup. Want als het in de toekomst echt serieus wordt, koop ik wel iets echt goeds.
Ik zal nog kijken in de winkel wat de prijzen zijn van die Denon/Marantz/Jamo/Canton, maar als het echt veel meer is, dan ga ik op vele aanraden (meerderheid
Verwijderd
dan kan moet je gewoon naar een audio zaak en moet je vragen om een aanbieding = receiver + speakers en hoeveel dat dan kost... Daar komen vaak verassende aanbiedingen uit ( weet ik uit eigen ervaring )Dan luister je naar een paar combinaties en maak je je keuze
En als je het niet weet dan kies je voor de complete pakketten... en luister je daar naar ( zowel audio als DVD )
Thuis gelijk uitgepakt, aangesloten, en damn het is echt vet!!! Ok, hetzelfde zou ik gezegd hebben voor elk 4speaker systeem, sinds ik tot nu toe alleen maar stereo had, maar echt onwijs gaaf
Natuurlijk bekeken met The Matrix, en voor DTS met de Gladiator
Edit: Deze dus link
Over de sony, neem de 485, want dat is een nieuwere model, is meer de opvolger van de 475, (mijn vader wou eerst de 585, zelfde als 485, maar dan met meer vermogen)
Maar staar je niet al teveel op alleen een SOny of Phillips, wij wilden eerst dus die Sony 585, maar het is (onverwacht) een JVC7011 geworden
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hij heeft het al gekocht...Op zaterdag 18 mei 2002 18:17 schreef ND het volgende:
Die Phiilips heb ik ens gezien, en volgens mij zijn die boxen/satelieten + subwoofer eigenlijk voor een PC set bedoeld, doe maar ens een search daarop (kijk op www.hardwareinfo.net bij revieuws van boxen, en dan die van Phillips)
Over de sony, neem de 485, want dat is een nieuwere model, is meer de opvolger van de 475, (mijn vader wou eerst de 585, zelfde als 485, maar dan met meer vermogen)
Maar staar je niet al teveel op alleen een SOny of Phillips, wij wilden eerst dus die Sony 585, maar het is (onverwacht) een JVC7011 geworden
Niet echt consistent: adviseer het nieuwste model terwijl je zelf nu met de JVC een oud model heb gekochtOp zaterdag 18 mei 2002 18:17 schreef ND het volgende:
Die Phiilips heb ik ens gezien, en volgens mij zijn die boxen/satelieten + subwoofer eigenlijk voor een PC set bedoeld, doe maar ens een search daarop (kijk op www.hardwareinfo.net bij revieuws van boxen, en dan die van Phillips)
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Alle proemn in n drek