USB Splitter?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
ik zat ff met een vraagje. Ik heb een msi ms-6330, naja doet er ook niet zo veel toe, maar wat mijn vraag was. Ik heb 2 usb poorten, nu heb ik er eigenlijk 3 nodig. Kun je nou gewoon een splitter voor kopen? En dat wel goedkoop is? :7

Verwijderd

een usb hub kan je kopen
Check hiervoor de Pricewatch op Tnet

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
USB hubje ja, hebben ze bij elke pc zaak :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Maar je moet niet vergeten dat de bandbreedte dan ook gedeeld wordt, maar da's logisch. :+

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:05

DarkSide

theres no place like ::1

Ja koop een usb HUB.
Stop je kabel in een van je poorten en je hebt er een aantal bij.
je kan kiezen voor passieve hubs en actieve hubs.
Verschil? actieve hub is met stroom adapter. passieve zonder.
Voordeel actief? als je bv een scanner aansluit die gevoed wordt via USB is een actieve hub verstandig.

PRijs?
check pricewatch.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er zijn ook mini-hubjes, die zijn niet meer dan een splitter (usb stekkertje met aan de achterkant 2 connectors), weet alleen ff niet van welk merk (meen sitecom).
Let wel op dat je bij hubs zonder externe spanningsaansluiting na een tijdje wel problemen kunt krijgen met je stroomvoorziening op de USB bus.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

idd van sitecom
te verkrijgen bij de vobis

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Ste7en
tja zoiets dacht ik ook al aan, maar misschien hadden ze gewoon splitters. Maar neej dus, zou een stuk goedkoper zijn :(

• Ste7en
Jezus....hoe heten die usb rommel dingen, onder welke naam verkopen ze die dingen? (domme vraag misschien :+)

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:54

Mangoworks2002

No problems, only solutions

USB hub?

Verwijderd

Meestal word er een USB bracket meegeleverd met MSI moederborden. (MS-6330 "The mainboard provides a Front USB connector."). Effe aansluiten en je hebt twee usb poorten extra. Mocht je die niet hebben dan kan je nog altijd een aanschaffen, ze kosten rond de 3 Euro.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 18:05 schreef Ste7en het volgende:
Jezus....hoe heten die usb rommel dingen, onder welke naam verkopen ze die dingen? (domme vraag misschien :+)
Eerder een te simpele vraag, net als de vraag van je topic. Als je even in pricewatch gaat zoeken naar usb dingen dan zie je heus wel hubs staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.