vervanging van de megaflush

Pagina: 1
Acties:

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Topicstarter
Aangezien we niet meer van d.net een megaflush mogen houden zat ik over een vervanging te denken. Het was een manier om de mensen te motiveren.

Ik had al een idee :
We hebben verschillende subteams en proxy's.
Deze teams kunnen ieder (of een paar) op een bepaalde dag van de maand (of andere periode) flushen, de volgende dag is het volgende subteam/proxy. zodra de periode vol is begint het weer van voor af aan.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Na een maand direct flushen (bijna voorbij) zullen enkele publieke proxy's weer op een een periode flush overgaan, bijvoorbeeld op een bepaalde dag van de week of ieder maand.

We spend our years as a tale that is told

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vanaf a.s. maandag zal mijn proxy (wildhagen.keyserver.org) weer gaan sparen, en één keer per week (op vrijdag) gaan flushen !

Virussen? Scan ze hier!

• Crazy Harry
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Topicstarter
Is al heel goed maar om de iedereen te motiveren (wat heel erg gebeurde bij de megaflushes volgens mij) moet je dat soort dingen laten zien.

als het dus afgesproken wordt met veel "teams" dan kun je in de stats bijvoorbeeld zetten, team bla flushte vandaag x blokjes en kwam daarmee op y plaats in de top 30 (of 50).

Verwijderd

Wildje gaat weekly ??? Hmmmm ik moet dan spijtig genoeg een andere proxy zoeken. Ik heb tenslotte niet voor niets zoveel geassimileerd. Welke proxy gaat dagelijks flushen ??

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misser: bekijk het eens anders... : Je hebt dan wel 7x ongeveer 75K = dik 500K per week in één klap...

AFAIK gaat DSmarty ook één keer per week flushen, en ik dacht [eNeRGy] ook.

Virussen? Scan ze hier!

• Dutchman!
Ik neem aan dat chaos blijft doorflushen, en ik zal dat ook blijven doen (chaos.keyserver.org en dutchman.keyserver.org dus)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik blijf volgens afspraak t/m 4 oktober direct doorflushen.

Daarna moet ik nog bekijken, dit hangt af wat de flushers op mijn proxy willen.

Dus flush je op mijn proxy, post ff je suggestie

Verwijderd

hmm mag je zelf weten!!! *D

Verwijderd

Vind het idee van Crazy harry nog niet zo gek:). Er zijn iets van 70 teams, zullen wel niet allemaal prox hebben maar meesten toch wel. Wij de BurninCows hebben wel een prox dus het valt te overleggen. Zal ff met onze proxbeheerder praten hierover.
Stel dat we 30 teams zover kunnen krijgen. Heb je over een maand toch leuke flushjes:).

Nou onze proxbeheerder vind het goed als er maar een duidelijk flushschema komt:).
Dus 1 team doet mee:P:P, wie volgt;)

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
Public Proxy banshee blijft iig dagelijks flushen.
banshee.keyserver.org

Weeet dat er geen reclame gemaakt mag worden, maar dit is enkel een dienstmededeling

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Waarschijnlijk richt de KNKB ook een eigen proxy op.. gaat 1x in de week flushen.. kmoet alleen nog ff wat afwachten..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Ik, van Team |>Just dU It!<| vind het opzich ook wel een lollig idee om een soort flush schema in te stellen voor 30 subteams. Voordeel voor deze teams is dan ook dat ze een vrij grote kans hebben 1e te worden omdat er dan geen andere teams die dag flushen.

• Dutchman!
Laten we eerst maar eens inventariseren welke subteams over een proxy beschikken en mee willen doen. Heb je een subteam en ben je geinteresseerd stuur dan een mailtje naar <a href="mailto:subteam@keyserver.org">subteam@keyserver.org</a>

ps: als er een dag is waar je je proxy absoluut niet kan flushen (bv een 'werk' proxy op zondag) vermeld dat dan gelijk even :)

• 0rbit
  • Laatst online: 20:39
Onze proxy gaat denk ik zijn eigen gang... Waarom zou je alles in dat opzicht gecontroleerd willen laten verlopen?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Energy ---> Ik stem voor gewoon direct flushen. :)

ID distortion1982@hotmail.com
Plaats nr 23 :)
Pagina: 1