Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
die kabel is voor een optische digitale verbinding. je soundkaart heeft iig gewoon een coax digitale uitgang. ik weet niet wat je versterker heeft maar als die alleen een optische ingang heeft(onwaarschijnlijk) gaat het iig niet werken.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dus er zijn 2 soorten digitale uitgangen, optisch en coax? Maar ze zijn wel allebei digitaal?Op donderdag 16 mei 2002 17:10 schreef cosmoOo het volgende:
die kabel is voor een optische digitale verbinding. je soundkaart heeft iig gewoon een coax digitale uitgang. ik weet niet wat je versterker heeft maar als die alleen een optische ingang heeft(onwaarschijnlijk) gaat het iig niet werken.
Dus, of ik vind een versterker met coax-dig-in en sluit het zo aan, of koop dat ding van conrad (bouw hem op een of andere manier in), en verbind optisch-optisch?
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
http://www.hardwarexpo.net/sblive1.html
Op deze pagina staan foto's van mijn CONRAD setje welke ik zelf in elkaar gesoldeerd heb, dan krijg je een COAX-IN (welke cinch plug op jouw fto ontbreekt op het printplaatje)
daarna even een COAX kabeltje maken van 3.5mm naar Cinch(RCA) welke dan als in op het printplaatje wordt aangesloten en dan kun je je Optische kabel op de TOS-Link-OUT op het printplaatje ansluiten en dan de voeding, ik gebruik hiervoor een 9 volt batterij...
Ik ga hier van uit dat je op de versterker een Optische ingang hebt!
Bij Conrad hebben ze ook kant en klare setjes compleet gebouwd, en ook diverse glasvezelkabels.
succes.....
Op deze pagina staan foto's van mijn CONRAD setje welke ik zelf in elkaar gesoldeerd heb, dan krijg je een COAX-IN (welke cinch plug op jouw fto ontbreekt op het printplaatje)
daarna even een COAX kabeltje maken van 3.5mm naar Cinch(RCA) welke dan als in op het printplaatje wordt aangesloten en dan kun je je Optische kabel op de TOS-Link-OUT op het printplaatje ansluiten en dan de voeding, ik gebruik hiervoor een 9 volt batterij...
Bij Conrad hebben ze ook kant en klare setjes compleet gebouwd, en ook diverse glasvezelkabels.
succes.....
/edit: dubbel post met bovenstaande bericht
Humm, leuke foto's.Op donderdag 16 mei 2002 19:01 schreef harry het volgende:
http://www.hardwarexpo.net/sblive1.html
succes.....
helemaal 100% correct.Op donderdag 16 mei 2002 17:12 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 soorten digitale uitgangen, optisch en coax? Maar ze zijn wel allebei digitaal?
Dus, of ik vind een versterker met coax-dig-in en sluit het zo aan, of koop dat ding van conrad (bouw hem op een of andere manier in), en verbind optisch-optisch?
En bijna elke versterker heeft die beide soorten digitale ingangen. Je moet dan alleen een verloopkabeltje hebben, want op een versterker zit een 'cinchplug' als stekker en op de geluidskaart zit een minijackje. Die moet je kopen bij de audioboer
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1