tja, ik heb een vaag probleem, mijn lichtje staat altijd op rood, en ik weet niet ofdaardoor komt, maar mijn PC is echt langzamer geworden, kheb het sinds ik XP he geinstaelerd
Jouw lichtje?Op donderdag 16 mei 2002 17:00 schreef TristanOptereon het volgende:
tja, ik heb een vaag probleem, mijn lichtje staat altijd op rood, en ik weet niet ofdaardoor komt, maar mijn PC is echt langzamer geworden, kheb het sinds ik XP he geinstaelerd
Meer info plz
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
je hebt toch altijd 2 lichtes? een rooie en een groenne? normaal moet de rooie niet alijtd licht geven, maar nu geeft ie altijd licht(er is iets...)
Verwijderd
Even ophelderen.Op donderdag 16 mei 2002 17:04 schreef TristanOptereon het volgende:
je hebt toch altijd 2 lichtes? een rooie en een groenne? normaal moet de rooie niet alijtd licht geven, maar nu geeft ie altijd licht(er is iets...)
Groen = power
Rood = hdd-led
Ter extra info.Op donderdag 16 mei 2002 17:04 schreef Gregole het volgende:
[..]
Even ophelderen.
Groen = power
Rood = hdd-led
HDD-led = Hard disk lampje.
// niet nodig dus
Verwijderd
extra extra info: Hard disk lampje is roodkleurig lampje dat brand indien harddiskactiviteit wordt waargenomenOp donderdag 16 mei 2002 17:06 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:
[..]
Ter extra info.
HDD-led = Hard disk lampje.
Ja. dat kan.Op donderdag 16 mei 2002 17:08 schreef TristanOptereon het volgende:
zelfs al doe ik niks met mijn pc???
Background progjes die wat doen.
Misschien een stomme hint maaruh, zijn de ledjes niet perongeluk omgewisseld??? Dus Hdd-led = Groen, Power= Rood???
Verwijderd
dan installeer je toch gewoon weer wat je daarvoor draaide...Op donderdag 16 mei 2002 17:00 schreef TristanOptereon het volgende:
Verwijderd
was bij mij ook gebeurd , ik heb de pc helemaal opengemaakt , aan de draadje gezeten waar de ELD zat enzo en toen opeens werkte het
sinds je xp geinstalleerd hebt...
nah als dat echt zo is... dan zal het natuurlijk wel software matig liggen...
Kijken ff bij je systeemeigenschappen of je geen conflicten hebt (je HDD controler). En of hij de benodigde drivers heeft...
zoniet... installeerde ff...
Ik heb het probleem namelijk alleen onder dos...
Heb te maken met me promise ata100 controler... als ik die in de bios uitzet... dan werkt hij weer prima... maar bij mij boeit het echt niet als hij ff onder dos brand als ik ff moet formatten en installen.... suc6
nah als dat echt zo is... dan zal het natuurlijk wel software matig liggen...
Kijken ff bij je systeemeigenschappen of je geen conflicten hebt (je HDD controler). En of hij de benodigde drivers heeft...
zoniet... installeerde ff...
Ik heb het probleem namelijk alleen onder dos...
Heb te maken met me promise ata100 controler... als ik die in de bios uitzet... dan werkt hij weer prima... maar bij mij boeit het echt niet als hij ff onder dos brand als ik ff moet formatten en installen.... suc6
niks aan de hand.. heb ik ook eens gehad,..
de draad van dat HDD ledje zit gewoon verkeerd om op je mainboard aangesloten.. (that is als het is gebeurd nadat je iets met je systeem gedaan hebt... is het opeens gebeurd dan weet ik et nie).
volg het draadje maar eens naar je mobo..
de draad van dat HDD ledje zit gewoon verkeerd om op je mainboard aangesloten.. (that is als het is gebeurd nadat je iets met je systeem gedaan hebt... is het opeens gebeurd dan weet ik et nie).
volg het draadje maar eens naar je mobo..
Pagina: 1