NT4 PIII bakjes.....+/- 90 stuks...

Pagina: 1
Acties:

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die willen we er wel bij hebben he? Goed, aangezien ik nou een stukje NT4 ervaring (en grootschalige netwerken) mis, ff een vraagje.

Het zit dus zo, ergens in nederland (;)) staan ongeveer 90 PIII (500/600 Mhz) bakken, met NT4 (en 256 MB RAM). Deze zitten in een netwerk, waar ik dus niet de toegang tot heb. Ze hebben allemaal een C:\ schijf, die niet regelmatig ge-ghost wordt. Deze PC's worden wel dagelijks en door diverse personen gebruikt. Nu heb ik al een client op één van deze machines ge-installed, alleen als NT service instellen wil dus niet (geen Admin-rechten). Het 'opstarten' menu wordt wel bij elke reboot overschreven. Is er een mogelijkheid om toch deze PC's te gebruiken om te grazen?

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Deze topic ga ik volgen, k weet er ook nog stuk of 50

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb een exploit waarmee je het administrator password kan veranderen, dat valt alleen wel een beetje op:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Als ik dan ook het origineel kom te weten is dat niet erg omdat ik m dan terug kan zetten.

die stomme nt bakken worden elke keer als ze opnieuw opstarten gecontroleerd ofzo, k moet een plek op die nt bak hebben waar ik het proggie kan plaatsen en waar het dan ook automatisch start.

[edit]
die dingen staan trouwens de hele dag letterlijk niets te doen behalve stroom te verbruiken

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De pecht is: de Admin 'overhalen' is dus geen optie (blabla...virus..huh?...blabla cpukracht..blabla...). Exploit zei je? Hmm...als je het hier niet kan posten: mail maar ff dan.

edit:

Deze machientjes doen te samen wel mooi ff 125.9 Mk/sec. Misschien lokt dit meer reacties uit?

Verwijderd

mail die exploit inderdaad ff door of zet hem op een pagina die niet gerelateerd is aan de DPC en laat die ff weten

Thanxxx :)
Pagina: 1