19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Hmmm je bedoelt 5 rijen onderelkaar van 12 leds??
nee, echt simpel maken is dat niet volgens mij.
Wat wel een makkelijke oplossing is, als het in je computer moet komen, ledjes aan je printerpoort hangen, staan genoeg schema's hier. Alleen dan heb je geen 12, maar 8 ledjes.
Wat wel een makkelijke oplossing is, als het in je computer moet komen, ledjes aan je printerpoort hangen, staan genoeg schema's hier. Alleen dan heb je geen 12, maar 8 ledjes.
ik heb namelijk een bigtower van gistron en daan zit in de voorkant een golfpatroon van 1 mm gaatjes 5 hoog een twaalf breed
Als je nou gewoon de standaard knightrider led neem van 12 leds, en dan aan elke led 4 extra leds koppelt, misschien miet je wel de voeding iets omhoog doen, of de weerstandjes verlagenOp zondag 19 mei 2002 16:03 schreef tijgermobiel het volgende:
ik heb namelijk een bigtower van gistron en daan zit in de voorkant een golfpatroon van 1 mm gaatjes 5 hoog een twaalf breed
Volgens mij heb je dan veel meer stroom nodig, 5x zoveel ledjes.Op zondag 19 mei 2002 17:23 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Als je nou gewoon de standaard knightrider led neem van 12 leds, en dan aan elke led 4 extra leds koppelt, misschien miet je wel de voeding iets omhoog doen, of de weerstandjes verlagen
Is het niet mooier om gewoon in de middelste van die 5 rijen 1 std knightrider te bouwen? 5x12 leds op je case is wel erg veel...
Always outnumbered, never outgunned!
Ja okee, je moet wel ff je schema verbouwenOp zondag 19 mei 2002 17:33 schreef Keizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan veel meer stroom nodig, 5x zoveel ledjes.
Is het niet mooier om gewoon in de middelste van die 5 rijen 1 std knightrider te bouwen? 5x12 leds op je case is wel erg veel...
Moet je met een transistor schakelen, want 5 led's achterelkaar trekt teveel stroom.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
kan iemand van jullie dan een schema maken?
ik kan wel solderen maar geen schema's maken.
oja en weet iemand waar ik 1 mm blauwe leds kan kopen?
ik kan wel solderen maar geen schema's maken.
oja en weet iemand waar ik 1 mm blauwe leds kan kopen?
wat is de beste plek (om voor zoveel ledjes) de stroom vandaan te trekken ???
fan aansluiteng op MOBO ?
losse trafo ?
12V aansluiting uit voeding ?
fan aansluiteng op MOBO ?
losse trafo ?
12V aansluiting uit voeding ?
12 volt aansluiting van je voeding
maar dat is bij mijn toch geen probleem ik heb twee voedingen er in liggen
maar dat is bij mijn toch geen probleem ik heb twee voedingen er in liggen
tja... ik wil een HOOP licht in die kast dus ik denk dat ik er ook maar 2 in ga leggen en dan maar die ATX aansluiting bij 1 van de twee er ff uitsloop.
ik heb een atx en een at voeding de at is door geleust aan de atx en de at voeding heb ik altijd aan staan
Pagina: 1