shockmedia.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55638

Topicstarter
mensen, ik hang hier nou 'n tijdje rond op GoT en lees bijna alle threads in I&T gewoon mee, maar ik begin toch af te vragen wat kertje nou eigenlijk met shockmedia te maken heeft :)
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:01 schreef Kertje het volgende:
ik zou persoonlijk gaan voor shockmedia, zit er zelf ook, kijk is bij de ervaringen van je genoemde providers bij www.webhosters.nl ofzo
Op donderdag 01 maart 2001 22:23 schreef Kertje het volgende:
Ik heb besides freehosting geen ervaring met extreem goedkope hosters, deze ontloop ik expres bij het zoeken gezien mijn ervaring met goedkope aanbieders zoals freehosting.

http://www.widexs.nl -> zuigt, slechte helpdesk, slechte service, overbelaste servers. Geen behandeling als klant.

http://www.Lico.nl -> leuk bedrijfje, klant vriendelijk, goedkoop, hun servers...geen idee, alleen telefonsich contact gehad en kwam goed over.

http://domein.shockmedia.nl -> mijn fav. tot nu toe, niet duur, goede service, snelle helpdesk, bijna geen server probs gehad. behandeling als klant.

http://www.vuurwerk.nl -> bagger, sorry hoor, maar ook hier krijg je het widexs effect en bovendien, erg duur.

http://www.blixem.nl -> hoe hun servers zijn geen idee, maar, ze schepen je gewoon af, letterlijk, als je voor hun te moeilijke doet.

http://www.beverlander.nl -> okee, servers en service zuigen, maar de verkoper die ik aan de lijn had was echt een top verkoper echt klasse gast heb zelfs met hem gelachen :P

http://www.freehosting.nl -> okee dit lijkt me wel bekend.
Op zaterdag 02 juni 2001 10:18 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat kan bij veel bedrijven, zelf zit ik bij http://www.shockmedia.nl/ , daar kun je die dingen instellen via een aparte beheer webpagina. Maar beetje meer objectief moet je ff naar www.webhosters.nl. Shockmedia is nl niet een van de goedkoopste, iets van 200 per jaar.