shockmedia.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55638

Topicstarter
mensen, ik hang hier nou 'n tijdje rond op GoT en lees bijna alle threads in I&T gewoon mee, maar ik begin toch af te vragen wat kertje nou eigenlijk met shockmedia te maken heeft :)
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:01 schreef Kertje het volgende:
ik zou persoonlijk gaan voor shockmedia, zit er zelf ook, kijk is bij de ervaringen van je genoemde providers bij www.webhosters.nl ofzo
Op donderdag 01 maart 2001 22:23 schreef Kertje het volgende:
Ik heb besides freehosting geen ervaring met extreem goedkope hosters, deze ontloop ik expres bij het zoeken gezien mijn ervaring met goedkope aanbieders zoals freehosting.

http://www.widexs.nl -> zuigt, slechte helpdesk, slechte service, overbelaste servers. Geen behandeling als klant.

http://www.Lico.nl -> leuk bedrijfje, klant vriendelijk, goedkoop, hun servers...geen idee, alleen telefonsich contact gehad en kwam goed over.

http://domein.shockmedia.nl -> mijn fav. tot nu toe, niet duur, goede service, snelle helpdesk, bijna geen server probs gehad. behandeling als klant.

http://www.vuurwerk.nl -> bagger, sorry hoor, maar ook hier krijg je het widexs effect en bovendien, erg duur.

http://www.blixem.nl -> hoe hun servers zijn geen idee, maar, ze schepen je gewoon af, letterlijk, als je voor hun te moeilijke doet.

http://www.beverlander.nl -> okee, servers en service zuigen, maar de verkoper die ik aan de lijn had was echt een top verkoper echt klasse gast heb zelfs met hem gelachen :P

http://www.freehosting.nl -> okee dit lijkt me wel bekend.
Op zaterdag 02 juni 2001 10:18 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat kan bij veel bedrijven, zelf zit ik bij http://www.shockmedia.nl/ , daar kun je die dingen instellen via een aparte beheer webpagina. Maar beetje meer objectief moet je ff naar www.webhosters.nl. Shockmedia is nl niet een van de goedkoopste, iets van 200 per jaar.
als je dan ook nog deze feiten eens naast elkaar legt:
- Alain Götz is eigenaar van shockmedia.nl en e-volution.nl (alhoewel het verband nergens op de site genoemd wordt)
- Het adres van shockmedia.nl is blijkbaar een gewoon woonhuis, want ook een zeker C Götz woont daar ? (zoekopnummer.ath.cx zoek op postcode 6661AV)
- Het "webhosting" bedrijf sub7.nl zit in deventer en host bij shockmedia.nl (gewoon een whois)
- Op het adres van subseven wonen een zekere L. Elferink en M. Götz (zou dat familie van Alain zijn ?)
- Jij woont in Deventer (profile)
- Jij surft vanaf het adres "office.shockmedia.nl" (enkele log files die ik gezien heb)
- Jij gebruikt het email adres "alain@shockmedia.nl" voor rc5 (in een wat oudere post vertelde je dit)
- Lars Elferink (eigenaar van elferink.com) is op webhosters.nl zeeeer positief over shockmedia.nl (familie van de L. Elferink uit deventer ?)
- Elferink.com is geregistreerd bij oms-net.nl (dat overigens ook bij trueserver staat, net als shockmedia)
- http://lennert.elferink.com/ staat in het portfolio van oms-net.nl
- elferink.com wordt gehost door sub7.nl (familie van dhr. L. Elferink van sub7 ?)
- Alain Götz is op webhosters.nl erg te spreken over oms-net.nl (hij host er 'n paar sites, terwijl hij zelf webhoster is ?)
- oms-net.nl zit blijkbaar ook gewoon in 'n woonhuis (ook weer checken op postcode bij zoekopnummer.ath.cx)
- shockmedia.nl is ooit geregistreerd door OMS-net (was shockmedia nog geen sidn-lid ?)
- de SCHRIFTELIJKE reacties van klanten zoals die op shockmedia.nl lijken copy/paste werk vanaf webhosters.nl (zou men dat echt ook nog eens in een brief aan shockmedia gestuurd hebben ?)
- oms-net is technical contact van e-volution.nl (vreemd ? of werken ze gewoon samen ?)

dan lijkt het toch alsof er iets niet helemaal klopt met die "bedrijfjes"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kertje is gewoon iemand die hier op got naar mijn inzicht een hoop weet over hosting bedrijven.

Maar ik heb hem nog nooit reclame zien maken. Hij verteld altijd over zijn eigen ervaringen en geeft niet tot nouwelijks links. Alleen maar naar webhosters.nl die ook in de faq beschreven staat.

[Off topic]
En ik vind het wel een beetje vreemd dat jou 1e topic op got gelijk moet gaan over een gebruiker die misschien banden heeft met een bedrijf.
[/off topic]

En dit draadje is meer voor LA denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:05
Kertje is volgens mij iemand die hele hoge eisen heeft voor webhosting, en Shockmedia kan dat denk ik waarmaken :)

edit:

Beetje raar ja, je eerste topic een beschuldiging naar iemand en een hoop onderzoekwerk...
Cloontje van Teo voor een wraakactie :? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 22:35

jep

Op donderdag 16 mei 2002 16:27 schreef lash het volgende:
mensen, ik hang hier nou 'n tijdje rond op GoT en lees bijna alle threads in I&T gewoon mee, maar ik begin toch af te vragen wat kertje nou eigenlijk met shockmedia te maken heeft :)
[..]

[..]

[..]

- Alain Götz is eigenaar van shockmedia.nl en e-volution.nl (alhoewel het verband nergens op de site genoemd wordt)
- Het adres van shockmedia.nl is blijkbaar een gewoon woonhuis, want ook een zeker C Götz woont daar ? (zoekopnummer.ath.cx zoek op postcode 6661AV)
- Het "webhosting" bedrijf sub7.nl zit in deventer en host bij shockmedia.nl (gewoon een whois)
- Op het adres van subseven wonen een zekere L. Elferink en M. Götz (zou dat familie van Alain zijn ?)
- Jij surft vanaf het adres "office.shockmedia.nl" (enkele log files die ik gezien heb)
- Jij gebruikt het email adres "alain@shockmedia.nl" voor rc5 (in een wat oudere post vertelde je dit)
- Lars Elferink (eigenaar van elferink.com) is op webhosters.nl zeeeer positief over shockmedia.nl (familie van de L. Elferink uit deventer ?)
- Elferink.com is geregistreerd bij oms-net.nl (dat overigens ook bij trueserver staat, net als shockmedia)
- elferink.com wordt gehost door sub7.nl (familie van dhr. L. Elferink van sub7 ?)
- Alain Götz is op webhosters.nl erg te spreken over oms-net.nl (hij host er 'n paar sites, terwijl hij zelf webhoster is ?)
- oms-net.nl zit blijkbaar ook gewoon in 'n woonhuis (ook weer checken op postcode bij zoekopnummer.ath.cx)
- shockmedia.nl is ooit geregistreerd door OMS-net (was shockmedia nog geen sidn-lid ?)
- de SCHRIFTELIJKE reacties van klanten zoals die op shockmedia.nl lijken copy/paste werk vanaf webhosters.nl (zou men dat echt ook nog eens in een brief aan shockmedia gestuurd hebben ?)
- oms-net is technical contact van e-volution.nl (vreemd ? of werken ze gewoon samen ?)

Leuk speurwerk >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26722

Op donderdag 16 mei 2002 16:27 schreef lash het volgende:
[..]

[..]

[..]

jij heb teveel tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

Op donderdag 16 mei 2002 16:50 schreef RobbertC het volgende:
Kertje is volgens mij iemand die hele hoge eisen heeft voor webhosting, en Shockmedia kan dat denk ik waarmaken :)

edit:

Beetje raar ja, je eerste topic een beschuldiging naar iemand en een hoop onderzoekwerk...
Cloontje van Teo voor een wraakactie :? :P ;)
idd, zit iemand me geheel af te speuren, ik heb idd die host vaker laten vallen (wat ik nu ook niet meer zou goedkeuren van mezelf), je vergeet echter dat ik in 6000 andere hosting related topics niet een keer die naam heb laten vallen, en dan ik ook andere namen heb laten valen. Ik zit hier al een paar jaar met duizenden posts, jij hebt er 3 of 4 uit gepakt waar je kritiek op kunt hebben, goed hoor :z Daarbij heb ik me sowieso de laatste MAANDEN geen enkele keer bij mijn weten nog een naam van een provider laten vallen, puur omdat ik zelf ook veel harder nu tegen dit soort reply's inga... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Shockmedia is perfect hoor, check mijn homepage :P :P

Bijzonder overdreven wat jij hebt gedaan. Slaat niet echt ergens op vind je zelf wel. Wat is precies je probleem?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:41
Tja Kertje... ik denk dat je deze beschuldigen enkel kunt ontkrachten door een keer je bedrijfsnaam te spammen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22623

Jups is de enige oplossing, waar werk je echt >:)

Enne volgens mij heb je tijd over, of ben jezelf een webhoster die ENORM veel klanten verliest aan shockmedia ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06-2024

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Als je dit soort vragen heb hoor je in [SM] thuis toch? >:)
Verder, is Kertje iemand met ervaring, en dat is denk ik wat iedereen hier op GoT nodig heeft... Mensen met (partijk) ervaring en niet mensen die denken dat ze het weten.
Pagina: 1