Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Vaag. Ik heb wel andersom gehad (nieuwe soundcard -> netwerkkaart werkt niet meer, en ook van anderen gehoord die dat hadden), maar nog nooit zo... In mijn geval was't een kwestie van 'n nieuwe netwerkkaart, maar in jouw geval zou ik het niet precies weten.
Probeer Windows eens te herinstalleren zou ik zeggen.
Probeer Windows eens te herinstalleren zou ik zeggen.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Ga eens met irq's schuiven ookal hebben ze geen conflict.
En probeer je kaarten eens in een ander slot.
PS. staat je geluid niet gemute
En probeer je kaarten eens in een ander slot.
PS. staat je geluid niet gemute
Okay, ik zal het eens proberen, alvast bedankt 
(en nee, dat was het eerste wat ik gekeken had
)
(en nee, dat was het eerste wat ik gekeken had
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Tip voor windows enzo:
beide "verwijderen" uit systeem,
kast open, beide kaarten eruit,
opnieuw opstarten,
kaart 1 er in doen,
installeren,
kaart 2 erbij,
installeren
Klaar?!
Als dat niet werkt, probeer dan kaart 1 en 2 om te wisselen (kwa installatie volgorden en pci sloten...)
suc7
beide "verwijderen" uit systeem,
kast open, beide kaarten eruit,
opnieuw opstarten,
kaart 1 er in doen,
installeren,
kaart 2 erbij,
installeren
Klaar?!
Als dat niet werkt, probeer dan kaart 1 en 2 om te wisselen (kwa installatie volgorden en pci sloten...)
suc7
Verwijderd
Ik heb ook een keer zo'n een conflict gehad met een sound kaart...
Alleen lag het bij mij aan een incompatibiliteit tussen mijn moederboard en de kaart....uiteindelijk na ZEER veel gepiel heb ik een andere kaart moeten kopen.
Ik denk alleen niet dat dat bij jou het geval is, maar wat altijd helpt als je er niet uit komt:
GEWOON EEN HAMER
Alleen lag het bij mij aan een incompatibiliteit tussen mijn moederboard en de kaart....uiteindelijk na ZEER veel gepiel heb ik een andere kaart moeten kopen.
Ik denk alleen niet dat dat bij jou het geval is, maar wat altijd helpt als je er niet uit komt:
GEWOON EEN HAMER
Ik had ook eerst zo'n mobo/soundcard probleem (SB AudioPCI met MSI K7T); ik heb dit erg handig opgelost door een sblive te kopen: m'n geluid werd zelfs beter van deze ingreep! 
Als ik de originele post goed heb begrepen, gaat het om een 16-bit geluidskaart...dan zou ik zeker zeggen: nieuwe kopen.
ImP
Ps. Is het nog een isa kaartje?
Als ik de originele post goed heb begrepen, gaat het om een 16-bit geluidskaart...dan zou ik zeker zeggen: nieuwe kopen.
ImP
Ps. Is het nog een isa kaartje?
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Pagina: 1