Vanmiddag was ik weer eens door wat spullen aan het zoeken was kwam ik 'm dus tegen, mijn boxed 2nd edition van de 1st edition rules uit 1978.
Deze heb ik een tijd geleden eens van iemand gekregen die toen hij 'jong' was dat vroeger dus ook speelde. Het is als ik het weer eens doorkijk echt een een mooie set, met miniaturen uit de tijd dat Citadel Miniatures die nog maakte en D&D nog iets te maken had met Games Workshop.
Nouja, lekker boeiend allemaal
. Ik vroeg me dus af of er ook nog mensen hier zijn die nog met 1st edition rules spelen (ik zelf heb het maar 1 keer gespeeld, ik vond het best leuk maar ik was dan ook de enige die dat vond, kortom D&D leeft niet zo erg in mijn omgeving helaas), waarom ze dat doen en wat er zo veel leuker of minder leuk aan is dan de nieuwere regels (heb ik nog nooit mee gespeeld nml.) en wat nu tegenwoordig zo'n boxed set waard is.
Deze heb ik een tijd geleden eens van iemand gekregen die toen hij 'jong' was dat vroeger dus ook speelde. Het is als ik het weer eens doorkijk echt een een mooie set, met miniaturen uit de tijd dat Citadel Miniatures die nog maakte en D&D nog iets te maken had met Games Workshop.
Nouja, lekker boeiend allemaal
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C