Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een sony Z5 en die begint te echoën :'(
Nu heb ik in de search dit tipic gevonden: [topic=366599/1/30]

Maar daar word ik niet veel weizer van.
Is er al een manier gevonden om de echo er uit te halen of is er een patch ofzo voor?

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ben ik de enigste met het probleem?

Verwijderd

LIgt meestal aan de provider... meestal wanneer je bevind in een knooppunt van meerdere cellen als ik mij niet vergis

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 17:20 schreef Delete het volgende:
LIgt meestal aan de provider... meestal wanneer je bevind in een knooppunt van meerdere cellen als ik mij niet vergis
Nee het is echt de telefoon!
de klachten zijn bekent bij sony maar ik wil nu even weten wat ik er zelf aan kan doen, want ik kan hem niet missen! heb hem elkedag nodig

het is een libertel abbo dus een echte aan bieder geen BEN ofzo

Verwijderd

Tja als je binnen je garantieperiode zit... en je wilt het snel verhelpen kan je beter contact opnemen met SONY Nederland dan via je provider of winkel...

Leg het verhaal uit dat je geen dag zonder toestel kan en dat je van een groot bedrijf verwacht dat je een leentoestel krijgt... zeg desnoods dat ze dat bij Siemens wel doen!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 19:15 schreef Delete het volgende:
Tja als je binnen je garantieperiode zit... en je wilt het snel verhelpen kan je beter contact opnemen met SONY Nederland dan via je provider of winkel...

Leg het verhaal uit dat je geen dag zonder toestel kan en dat je van een groot bedrijf verwacht dat je een leentoestel krijgt... zeg desnoods dat ze dat bij Siemens wel doen!!!
ja ik probeer wel even ik heb zelf veel contackt met sony Audio enzo dus ik kan vast wel ff iets regel. ik dacht dat het aan de instellingen lag ofzo daarom vroeg ik het eerst maar even hier :)
Pagina: 1