🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
heb ze al een mailtje gestuurd, nog niks gehoord, maar het is natuurlijk wel een gloedjenieuwe cooler...
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
heb hem een tijdje geleden (+/- 4 weken geleden) bij www.frozen-silicon.de gekocht, werkt perfect, duron 700@963 = 41 graden (full load) maakt wel erg veel lawaai, maar who cares!
he Rooster, is het echt verschrikkelijk of valt het wat mee, dat lawaai???
narwal heeft ze niet en krijgt ze ook niet voorlopig. (heb ze gemaild).
Heb ze dinsdagavond 21:00 besteld bij www.overclockers.co.uk.
vrijdagoctend in huis.
Heb ze dinsdagavond 21:00 besteld bij www.overclockers.co.uk.
vrijdagoctend in huis.
Als je gewoon een fop32-1 koopt en dan een delta fan erop zet heb je gewoon een fop38, mischien nog wel beter ook..
De maten en materiaalsoort zijn hetzelfde..
De maten en materiaalsoort zijn hetzelfde..
waarom appart kopen als het in 1 keer kan? twee keer verzendkosten als je geen dealer in de buurt hebt.
ik heb al een besteld bij frozen-silicon.de.
nu maar hopen dat de levering snel verloopt!
nu maar hopen dat de levering snel verloopt!
wat betaal je daar?
Ik betaalde 19 pond 65 + 8 pond verzending per stuk
(=27,65 pond, maakt ongeveer 102 piek)
Alleen had ik er drie besteld en kwamen we totaal op 68 pond 34 (ongeveer 84,- per stuk)
Ik betaalde 19 pond 65 + 8 pond verzending per stuk
(=27,65 pond, maakt ongeveer 102 piek)
Alleen had ik er drie besteld en kwamen we totaal op 68 pond 34 (ongeveer 84,- per stuk)
Pagina: 1