Sinds enkele dagen heb ik problemen met het opstarten van mijn computer. Wanneer ik mijn computer aanzet, krijg ik geen beeld meer. Ik heb al geprobeert een andere videokaart te gebruiken, maar dat help niet. De computer loopt ook meteen vast. De harddisken gaan wel draaien maar er gebeurt niets. Uitzetten lukt alleen dan nog met de schakelaar van de voeding. Wanneer ik hem weer aanzetten met de schakelaar van de voeding, gaat alles weer draaien en hangt het systeem weer en krijg ik dus weer geen beeld. Eens in de zoveel keer doet hij het wel goed. (De computer gaat ff draaien en gaat vervolgens uit, waarna ik hem weer met de normale aan- en uitschakkelaar aan kan zetten). Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Specs:
Athlon 850 mHz, Asus A7V, 256 SDram, 2 Maxtor DiamonxMax 45 Plus 20.4GB Asus V7100 Geforce2, Sounblaster 1024, Penguin Miditower ATX 250 watt.
Specs:
Athlon 850 mHz, Asus A7V, 256 SDram, 2 Maxtor DiamonxMax 45 Plus 20.4GB Asus V7100 Geforce2, Sounblaster 1024, Penguin Miditower ATX 250 watt.