Toon posts:

Beelden capturen uit een spel

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Had deze al bij software gepost maar daar kijken vast een hoop gamers niet dus leek me hier ook wel op z'n plaats.

Hallo Allemaal.

Hebben jullie enig idee wat voor software er gebruikt wordt om demo filmpjes te maken van (bijvoorbeeld) spellen.

Ik doel op het volgende. Ik wil graag 'opnamen maken' als ik Dark Age of Camelot aan het spelen ben. De beelden zeg maar streamen naar m'n harddisk zodat ik ze daarna kan bewerken. Voor Unreal en Quake zijn er speciale plugins die dat doen maar er moeten toch ook programma's zijn die de output naar je videokaart (of naar je monitor, weet ik veel) gewoon capturen en wegschrijven?

Het spel kan niet in windowed mode draaien.

Ik weet dat het kan want ik heb filmpjes gezien die mensen zelf gemaakt hebben.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

[topic=438639/1/25] lees dat topic maar even :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
de makers van hyper-snap hebben ook iets gemaakt om filmpjes te maken van je hele scherm,
weet alleen niet hoe het heet

ennuh, dit is dus een crosspost ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Daar is een maand of 3 geleden nog een topic in geweest, software werd ook vermeld,iets met hypercam dacht ik.

/add/
Bah jongens, neit zo snel ;)

Verwijderd

Topicstarter
mijn dank is groot..

Ik had al op een paar verschillende dingen gezocht maar het is altijd moeilijk in te schatten hoe mensen hun topics noemen...

en de cross post is omdat jullie niet allemaal alle boards lezen en dit technisch gesproken ook in beide thuis hoort :P

Verwijderd

dicht.
crosspost...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.