Ik ben journalist voor Nieuwe Revu, en recenseer voor het nummer van 29 mei Morrowind. Wat is jullie indruk tot nu toe van het spel? Eerlijke reacties graag!
KUT SPEL!! KUT SPEL!
ken het niet eens speel alleen cs wehehehe
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
huh, ik snap dit niet, ze wil een eerlijke reactie en je werkt voor de Nieuwe Revu, huhOp donderdag 16 mei 2002 15:28 schreef cultura het volgende:
Ik ben journalist voor Nieuwe Revu, en recenseer voor het nummer van 29 mei Morrowind. Wat is jullie indruk tot nu toe van het spel? Eerlijke reacties graag!
Verwijderd
reactie had ik verwacht van een pubertje van 14, maar toch niet van iemand van 20.....grow up manOp donderdag 16 mei 2002 15:32 schreef ZyMoTiC het volgende:
KUT SPEL!! KUT SPEL!ken het niet eens speel alleen cs wehehehe
Verwijderd
Got Poep?Op donderdag 16 mei 2002 15:33 schreef FastDevil het volgende:
[..]
reactie had ik verwacht van een pubertje van 14, maar toch niet van iemand van 20.....grow up man
zo je let goed op dat ik net 20 benOp donderdag 16 mei 2002 15:33 schreef FastDevil het volgende:
[..]
reactie had ik verwacht van een pubertje van 14, maar toch niet van iemand van 20.....grow up man
We komen aan onze recensies door het spel uitvoerig te spelen (hetgeen ik dus nu doe), en door ook meningen van anderen te horen. Vandaar.
Welkom op GoT ten beginnen.Op donderdag 16 mei 2002 15:28 schreef cultura het volgende:
Ten tweede zijn hier genoeg topics over.
[topic=486504/1/25]
[topic=476703/1/25]
maar ik dacht dat mensen die reviews schrijven altijd die zelf schrijven en niet anderen om hun meningen vragen!
Zo doe ik het wel altijd.
Verwijderd
gefeliciteerd dan maarOp donderdag 16 mei 2002 15:35 schreef ZyMoTiC het volgende:
[..]
zo je let goed op dat ik net 20 benfeliciteer je me niet eens
hehehehe
hehehe tnxOp donderdag 16 mei 2002 15:36 schreef FastDevil het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar
Verwijderd
Goeie game, veel vrijheid, mooie graphics, prachtige steden (vooral Balmora), veel skills enz. enz.
Geen vijandigheid (éhm, haast geenOp donderdag 16 mei 2002 15:38 schreef cultura het volgende:
wow, wat een hoop vijandigheid hier. Ik zal nog eens naar jullie mening vragen...
Nog even iets voor diegenen die een beetje onzinnig replyen: stukje van de FAQ
En wat lezen we straks evt in de recentie?! Dankzij de hulp ( NOT ) van een stel kinder8ige pubers op het forum van GoT is deze recentie tot stand gekomen.....
Die man vraagt gewoon naar jullie mening en dan krijgt hij dit voor zijn kiezen....
Die man vraagt gewoon naar jullie mening en dan krijgt hij dit voor zijn kiezen....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Een fantastisch spel qua graphics (de zandstormen zijn waanzinnig mooi gemaakt (het feit dat de npc's met hun arm hun gezicht bedekken tijdens zo'n storm is erg leuk bedacht)
De flora en fauna is ook erg orgineel weergegeven (niet alles wat loopt is agressief) de eerste keer toen ik een Stiltrijder zag staan ben ik even blijven staan van verbazing. Ook de vliegende kwallen zijn adembenemend mooi.
De verschillende gebieden (lava, woestijn is erg goed bedacht en uitgewerkt)
De interface is ook niet moeilijk onder de knie te krijgen en ziet er goed verzorcht uit.
De character creation is ook erg leuk gedaan door het in het spel te verwerken (tijdens het begin van het spel wordt je figuurtje stap voor stap gecreerd, terwijl je ondertussen ook bekend wordt gemaakt met de functies van het spel)
Erg fijn is ook dat je informatie die je gedurende het spel krijgt op verschillende manieren (via een journal en praten met NPC's) kan terugzoeken.
Een beetje jammer vind ik wel dat het eigenlijk weer neer komt op het opdrachtje vervullen/dungeonetje in en uit/volgende opdracht vervullen, en vervolgens zorgen zo'n sterk mogelijk harnas/wapen te ritselen.
Het is voor mij nog teveel hack and slash. Ik had het leuker gevonden als je ala Ultima Online smid had kunnen worden, of visser o.i.d. en kon adventuren als je daar zin in had.
De flora en fauna is ook erg orgineel weergegeven (niet alles wat loopt is agressief) de eerste keer toen ik een Stiltrijder zag staan ben ik even blijven staan van verbazing. Ook de vliegende kwallen zijn adembenemend mooi.
De verschillende gebieden (lava, woestijn is erg goed bedacht en uitgewerkt)
De interface is ook niet moeilijk onder de knie te krijgen en ziet er goed verzorcht uit.
De character creation is ook erg leuk gedaan door het in het spel te verwerken (tijdens het begin van het spel wordt je figuurtje stap voor stap gecreerd, terwijl je ondertussen ook bekend wordt gemaakt met de functies van het spel)
Erg fijn is ook dat je informatie die je gedurende het spel krijgt op verschillende manieren (via een journal en praten met NPC's) kan terugzoeken.
Een beetje jammer vind ik wel dat het eigenlijk weer neer komt op het opdrachtje vervullen/dungeonetje in en uit/volgende opdracht vervullen, en vervolgens zorgen zo'n sterk mogelijk harnas/wapen te ritselen.
Het is voor mij nog teveel hack and slash. Ik had het leuker gevonden als je ala Ultima Online smid had kunnen worden, of visser o.i.d. en kon adventuren als je daar zin in had.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
doorgaans zijn de recencies in de Nieuwe Revu belachelijk kort... Ik vraag me dus ook af waarom je de boel dan uitvoerig speelt... En waar die meningen voor zijn, snap ik ook niet helemaal... 't is toch jouw mening die telt?Op donderdag 16 mei 2002 15:35 schreef cultura het volgende:
We komen aan onze recensies door het spel uitvoerig te spelen (hetgeen ik dus nu doe), en door ook meningen van anderen te horen. Vandaar.
En niet om je verder af te kraken (of eigenlijk wel) maar ik heb van m'n leven nog geen behoorlijke spelrecensie gezien in de Nieuwe Revu... 't komt zelfs af-en-toe voor dat de zéér beperkte ruimte voor de recensie(s) gevuld wordt met onzin...
persoonlijk vind ik dat jullie het schrijven van recensies beter kunnen overlaten aan spellenbladen... geef Pierre dan maar de vrijgekomen ruimte...
Verwijderd
Dicht; Lees eerste het betreffende topic maar door
Staat vol met meningen over het spel.
Wij doen niet aan werkverschaffing trouwens
Wij doen niet aan werkverschaffing trouwens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()