Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik zou ze ff bellen, vraag dan meteen of 't wel op de K7S5A draaitOp donderdag 16 mei 2002 15:20 schreef bobo1on1 het volgende:
Bij http://www.gistron.com/ verkopen ze OEM geheugen, maar er staat bij dat het alleen voor via chipsets is.
Is dit niet wat vreemd?
Ik wil zelf een ecs k7s6a aanschaffen maar die heeft een sis 745 chipset.
Zou dit geheugen hierop ook werken?
Ik vind het maar raar dat een reepje geheugen alleen op een moederbord met via chipset zou werken.
Ik heb wel ooit gehoord dat 't Gistroen OEM DDR266 geheugen niet op de ECS K7S5A zou draaien nl...
Verwijderd
Volgens mij moet dit gewoon werken! Beetje vreemd. Maar een belletje 'just 2 be sure' is nooit onverstandig!
Ik zal ze wel ff bellen of mailen dan.
Maar wordt een reepje ddr niet volgens een bepaalde standaard gemaakt dan?
Maar wordt een reepje ddr niet volgens een bepaalde standaard gemaakt dan?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
[topic=285391/1/25]
[topic=213399/1/25]
[topic=213399/1/25]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Dankjewel, alleen gaat dit over sdram en niet ddr.Op donderdag 16 mei 2002 15:24 schreef Flat© het volgende:
[topic=285391/1/25]
[topic=213399/1/25]
Maar er staat wel in dat dat gistron OEM geheugen rommel is, aangezien ik wel een beetje wil oc'en ga ik maar eens ergens anders rond kijken
Verwijderd
Nou, als je 512MB VIA SD-ram in een intel 440BX prikt dan detekteerd die maar 128MB, voor de rest werkt et perfect
qua DDR is een K7S5A (jouw mobo waarschijnlijk ook) erg kieskeurig. Oem DDR eet ie vaak niet. bij SDR weet ik het niet, maar dat alleen VIA-chipsets ermee om zouden kunnen gaan vind ik vreemd, maar het zal er wel niet voor niets bij staan.
"People should know when they're conquered..."
Ik zie dan ook alleen bij de SDRAM DIMM's staan dat ze 'VIA only' zijn, niet bij de DDR-SDRAM DIMM's (wat me niets verbaasd omdat de #x4 DDR-SDRAM chips in ongebufferde vorm namelijk niet werken op een VIA DDR chipset based bord, althans voor zover ik weet). Dus blijft over SDRAM en daar is middels een link al een verklaring voor gegevenOp donderdag 16 mei 2002 15:27 schreef bobo1on1 het volgende:
[..]
Dankjewel, alleen gaat dit over sdram en niet ddr.
Maar er staat wel in dat dat gistron OEM geheugen rommel is, aangezien ik wel een beetje wil oc'en ga ik maar eens ergens anders rond kijken
Of zie ik nu over het hoofd dat er ook DDR-DIMM's als zijnde 'VIA only' worden aangeprezen?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ow wacht ja ik zit weer ff scheef te kijken 
Geld alleen voor die sdram modules, ik dacht dat dat voor dat hele blokje van dat OEM geheugen geldt.
Geld alleen voor die sdram modules, ik dacht dat dat voor dat hele blokje van dat OEM geheugen geldt.
Pagina: 1