Hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag mijn Antec kast aanpassen, ik heb thuis een plexiglas liggen, en een rubberen strip voor het zijpaneel.

Ik ben zelf onervaren met het modden van computer kasten.

Graag wil ik simpel weg een raam inbouwen, maar ik ben bang dat ik mijn kast verpest.

Zelf woon ik in Amsterdam, en ik vroeg mij af of er iemand die hiermee vaker had te maken, of die mij kan helpen. Ik wil hier heus wel een vergoeding voor geven.

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 20:36
waar in adam woon je ?

btw simpel raam dus recht to recht aan kan je uitzage met decopeerzaag + ijzerzaag wil je logo`s koop een DREMEL *D

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Verwijderd

oefen eens op een oude kast en neem gweoon de tijd that's what casemodde is all about en geloof als je het gedaan hebt geeft dat een beter gevoel dan iemand anders die het ff voor je komt doen

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:50
Helaas kan ik niet langskomen ofzow maar ik kan je wel ff in de goede richting helpen.

Okee als je nou es begint met het op maat zagen van je plexiglas en zorg dat je minimaal een centimeter tussen raam en buitenrand kast overhoud. Als je je raam goed hebt dan moet je een lijn in de binnenkant van je kast tekenen (buiten mag ook natuurlijk) en dan zorgen dat die lijn ongeveer 5 milimeter groter is dan je raam. Hierna dit gat uitzagen op de manier die jij het handigste vind en je raamrubber om je raam heen doen en zorgen dan dit goed vast zit. Daarna je raam onder je plaat van je kast neerleggen en dan voorzichtig met een schroevedraaier voorzichtig in je kast drukken. Daarna dit vastmaken en klaar is Hennep :9

Ik hoop dat je hier wat aan had

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
Wil je het echt niet zelf doen koop dan een lian li met kant en klaar window. Sorry no offense, maar doe het lekker zelf dit scheelt klauwen vol met geld en het is nog leuk om te doen ook.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Watergraafsmeer, En nee het is geen vierkante makkelijke raam, er moet een kleine inham(ronding) in komen.

in mijn zijpaneel, zit een handvat met een slot, je kent die Antec kasten toch wel?

Uhm ik ben een goeie website vergeten : hard forums ofzo.

Daar hebben ze een foto van dezelfde kast als mij, en ik wil mijn raam bijna hetzelfde hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/els601/blue-side.jpg

Die raam moet min of meer half om die handvat aan de zijkant worden gebouwd.

Ik ben nogal bang om in mijn zijpaneel te zagen.

[EDIT] ik heb al 1 raam verknalt[EDIT]

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:50
Maakt niet uit gaan mijn verhaal nog op :9

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
kijk, volgens mij snap je het niet helemaal hehe.

Ik vraag of er iemand is die kan langskomen voor een vergoeding.

Als jij niet langs kan komen, dan hoef je ook niet te replyen hehe.

iig, bedankt voor je info, maar ik heb er helaas niets aan.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
*bump*

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij was het doel van casemodden dat je het zelf doet...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.