Donec eris felix, multos numerabis amicos
heb je al geprobeerd om je mailserver te rebooten ?
store.exe wil nog weleens vollopen, en ik weet niet hoe de exchange agent daarop reageert.
store.exe wil nog weleens vollopen, en ik weet niet hoe de exchange agent daarop reageert.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Wat ben je aan het backuppen ?
Als het een directory betreft waar vele honderden kleine kl#te bestanden staan van een paar miezerige KBtjes per stuk, dan wil je doorlooptijd van de backup wel eens als een waanzinnige instorten.
Verder zouden wat meer specs wel welkom wezen
Als het een directory betreft waar vele honderden kleine kl#te bestanden staan van een paar miezerige KBtjes per stuk, dan wil je doorlooptijd van de backup wel eens als een waanzinnige instorten.
Tijd voor een nieuwe sig..
je maakt dan gebruik van een backup agent, die zorgt er juist voor dat je backup mooi 'streamed',Op donderdag 16 mei 2002 15:58 schreef Koffie het volgende:
Wat ben je aan het backuppen ?
het kan zijn dat je database vol is gelopen met 'whitespace' (ruimte die door het systeem nog niet is terugeclaimed), exchange is hier berucht om
met eseutil kun je dan de store 'defragmenteren' (je moet dan wel de store offline nemen overigens)
A wise man's life is based around fuck you
Ja zwelgje, dat weet ik.
Maar dat kan het niet zijn lijkt me omdat het de laatste week elke dag minder is geworden.......
Misschien heeft het te maken met de verificatie of de retry opties ? Daar is echter niets in veranderd.....
Maar dat kan het niet zijn lijkt me omdat het de laatste week elke dag minder is geworden.......
Misschien heeft het te maken met de verificatie of de retry opties ? Daar is echter niets in veranderd.....
Donec eris felix, multos numerabis amicos
je zou met perfmon een aantal exchange counters kunnen bijhouden tijdens de backup,
dan zou je kunnen achterhalen waar de bottleneck zich bevindt
dan zou je kunnen achterhalen waar de bottleneck zich bevindt
A wise man's life is based around fuck you
hoe groot is je store proces?
Anders even restarten de processen.
Anders even restarten de processen.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Misschien moet je de drive eens "cleanen".
Als de koppen niet goed meer schrijven, gaat het ook trager.
Als de koppen niet goed meer schrijven, gaat het ook trager.
Wat ook wel eens wil helpen zijn de cache buffers van de tape engine verhogen. Ik heb em zelf op 70Mb staan ofzo onder arcserve 2000. Deze buffers gebruikt de tape pas bij dhet srarten van de job.
Dit is uiteraard niet ter oplossing van je probleem. Maar als je daarvan het probleem hebt gevonden kun je ghier eens aan denken.
Dit is uiteraard niet ter oplossing van je probleem. Maar als je daarvan het probleem hebt gevonden kun je ghier eens aan denken.
Pagina: 1