Ok, zullen we allemaal nu ophouden met elkaar uitdagen en trollen? Zowel crew als kertje. Hier wordt niemand beter van.
Kertje, als jij even zegt waar een reactie gewist is, dan kan daar op ingegaan worden. Maar hou er rekening mee dat we niet zomaar expres reacties wissen, dat zou nergens op slaan:
Op donderdag 16 mei 2002 15:22 schreef Kertje het volgende:
[..]
nou het vreemde is dat de posts die ik mis juist wat "mildere" posts waren, wellicht omdat daat ook geen reacties op zijn geweest en het wissen dan wat minder opvalt?
Hiermee wil je dus beweren dat wij graag reacties "lekker" wissen? En dan het liefst degene die niet zo opvallen, om je te pesten??? Zonder enig verder nut.. Op die manier wordt normaal discusseren moeilijk, want dat is gewoon een aanval. En dan komen er inderdaad sarcastische opmerkingen terug (dat is in principe wel jammer)...
Ik kan je garanderen dat dat niet zo is, dan is het eerder een foutje. Ik wis weleens een totaal offtopic flame ofzo en klik perongeluk weleens mis. ALs je nou wat minder fanatiek HARD erop ingaat, dan is zo'n discussie wat makkelijker te voeren. want hierbij ga je er al vanuit dat we het doen om jou expres te treiteren ofzo:
een of andere clown heeft een aantal berichten van mij gewist ZONDER mij hierover in te lichten, vind het een nogal achterlijke zaak
Wat nou verder het punt van deze discussie is, is me onduidelijk. Als je in je eerste post even duidelijk weergaf wat en waarover het was, dan konden we beter helpen.