Toon posts:

welke clown heeft mijn posts gewist !?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel ff met een of andere mod per e-mail hierover praten kertje@yahoo.com

een of andere clown heeft een aantal berichten van mij gewist ZONDER mij hierover in te lichten, vind het een nogal achterlijke zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klagen doe je in La :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Op donderdag 16 mei 2002 14:10 schreef M@FI@ het volgende:
Klagen doe je in La :)
En op een normale manier :P

Op deze manier zal die 'clown' je echt niet helpen :{

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Op donderdag 16 mei 2002 14:13 schreef Traag het volgende:
En op een normale manier :P
En dan het liefst ook nog op een duidelijke manier..

Welk subforum, liefst nog welk topic enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Misschien is het tijd om omgangsvormen wat uitgebreider te gaan bespreken in de faq :{
Het is blijkbaar toch niet zo vanzelfsprekend als het zou moeten zijn.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben wij t recht om onzin te zuiveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

je berichtenteller is naar beneden gegaan ? hk posts ofzo? en praat normaal tegen de mods :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

:?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Op donderdag 16 mei 2002 14:16 schreef PipoDeClown het volgende:
:?
LOL :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik vind klagen kan op een normale manier :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat heeft deze clown gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.ouchytheclown.com/welcome_files/crouchmean.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Praten via email? Hoe doe je dat? Schiet niet op om steeds te moeten wachten op antwoord. ICQ is daar beter voor. (desnoods MSN)

En gaat het om posts of topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op donderdag 16 mei 2002 14:19 schreef wildhagen het volgende:

[afbeelding]
"I dont do kidsparties"
stoute clown

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

[afbeelding]
:D lijkt wel op zo'n gast van slipknot :P

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 16 mei 2002 14:09 schreef Kertje het volgende:
een of andere clown heeft een aantal berichten van mij gewist ZONDER mij hierover in te lichten, vind het een nogal achterlijke zaak
:z, alsof het in de universele verklaring van de rechten van de mens staat dat je een mail moet krijgen als je reactie verwijderd wordt.

"so sue us"

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mwah is toch een clown die het gedaan hed :? ik bedoel het niet zozeer beledigend als het zo overkwam, maar ik vind het nogal een lame manier dat iemand posts heeft gewist uit topics op het thema forum zonder mij dit te vertellen, zonder dit te melden in het topic en zonder imho een goede reden

om dit soort dingen te voorkomen wilde ik het liever per e-mail ff doen, maar mag ook zo, iemand heeft dus een paar berichten van mij gewist, wellicht door mijn duidelijke politieke mening waar hij/zij het niet mee eens was (denk ik)

het lijkt mij als een post gewist word dit toch niet gebeurd om niks, en aangezien er bij een ow nog niet eens een post gewist word (niet altijd althans), vind ik het erg vaag dat ik hier geen berichtje over heb gehad... lijkt me dus erg veel op iemand die gewoon wat berichten heeft gewist die hem/haar niet aanstonden en geen zin had dit uit te le ggen omdat het puur een meningskwestie was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[afbeelding]
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 16 mei 2002 14:26 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

:z, alsof het in de universele verklaring van de rechten van de mens staat dat je een mail moet krijgen als je reactie verwijderd wordt.

"so sue us"
en dat zit in de T.net crew :X :X :Z :Z . Lijkt me niet meer dan normaal dat er in ieder geval even bij post zelf vermeld wordt dat er iets verwijderd/gewijzigd is. Of er gemaild moet worden vind ik dubieus... Maar het lijkt me toch dat een modje die zijn forum schoon wil houden deze moeite toch best moet kunnen nemen.

en nee, dat staat niet in de universele verklaring van de rechten van de mens....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Door registratie als gebruiker van GoT en het verkrijgen van een userID en password verklaart de gebruiker bekend te zijn met de gebruiksvoorwaarden zoals in de algemene FAQ genoemd en daarmee akkoord te gaan.
Tweakers.net/GoT behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om een posting en/of topic in GoT zonder opgaaf van reden te verwijderen
:X :X Lezen is ook een FAQ. Lijkt mij duidelijk...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:41 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

dus? het is gewoon erg asociaal om iemands post te verwijderen omdat je het (nogmaals ik denk dat het daarom is) met iemands mening niet eens bent, als dat het beleid hier is, zal ik nog maar is ernstig gaan twijfelen of dat het beleid is wat moet worden doorgezet, want denk niet dat mensen hier zitten te wachten op mods die posts (stiekem) wissen omdat ze het niet eens zijn met een mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 14:35 schreef Kertje het volgende:
mwah is toch een clown die het gedaan hed :? ik bedoel het niet zozeer beledigend als het zo overkwam, maar ik vind het nogal een lame manier dat iemand posts heeft gewist uit topics op het thema forum zonder mij dit te vertellen, zonder dit te melden in het topic en zonder imho een goede reden

om dit soort dingen te voorkomen wilde ik het liever per e-mail ff doen, maar mag ook zo, iemand heeft dus een paar berichten van mij gewist, wellicht door mijn duidelijke politieke mening waar hij/zij het niet mee eens was (denk ik)

het lijkt mij als een post gewist word dit toch niet gebeurd om niks, en aangezien er bij een ow nog niet eens een post gewist word (niet altijd althans), vind ik het erg vaag dat ik hier geen berichtje over heb gehad... lijkt me dus erg veel op iemand die gewoon wat berichten heeft gewist die hem/haar niet aanstonden en geen zin had dit uit te le ggen omdat het puur een meningskwestie was
GO kertje GO, met al die linkse rakkers hier zal er idd best wel één zo stoer zijn geweest om jou politieke mening te "verstoppen"! Klaag ze aan, fight de power :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 14:43 schreef Kertje het volgende:

[..]

dus? het is gewoon erg asociaal om iemands post te verwijderen omdat je het (nogmaals ik denk dat het daarom is) met iemands mening niet eens bent, als dat het beleid hier is, zal ik nog maar is ernstig gaan twijfelen of dat het beleid is wat moet worden doorgezet, want denk niet dat mensen hier zitten te wachten op mods die posts (stiekem) wissen omdat ze het niet eens zijn met een mening
Geef eerst maar eens aan welke posts er verwijderd zijn, en wat daar in stond. Het kan overigens zijn dat jij een erg zat te flamen of iets dergelijks, en dat daarom jouw post verwijderd is, of dat je een compleet nutteloze post hebt geplaatst, maargoed, daar kunnen we nu nog niks over zeggen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Post worden niet gewist op basis van verschil in mening, wel als je jouw mening verkeerd verwoord. Dus met gebruik van scheldwoorden of dusdanig samengevat dat het flames uitlokt.

Je kan veel zeggen, maar zo flauw is de crew echt niet hoor dat ze posts gaan verwijderen omdat ze het niet eens zijn met jouw mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Door registratie als gebruiker van GoT en het verkrijgen van een userID en password verklaart de gebruiker bekend te zijn met de gebruiksvoorwaarden zoals in de algemene FAQ genoemd en daarmee akkoord te gaan.
Als je het er niet mee eens bent laat je je account toch gewoon op slot zetten? Hoef je niet meer bang te zijn dat ze je reply's verwijderen.

p.s. als ie verwijderd is zal het wel geen meerwaarde hebben gehad voor de discussie, en dan druk me netjes uit :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 16 mei 2002 14:48 schreef obsidian het volgende:
Yups :)
Magoed, ik heb je posts niet gewist, kom nooit in het TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:47 schreef blackd het volgende:

[..]

Geef eerst maar eens aan welke posts er verwijderd zijn, en wat daar in stond. Het kan overigens zijn dat jij een erg zat te flamen of iets dergelijks, en dat daarom jouw post verwijderd is, of dat je een compleet nutteloze post hebt geplaatst, maargoed, daar kunnen we nu nog niks over zeggen.
1: in mijn ogen heb ik nergens lopen flamen, en als dat toch zo zou zijn, dan is het nooit zo erg dat er geen ow voor komt maar wel een verwijdering van de post

2: ik weet neit meer precies wat er instond, ik heb gewoon net een een aantal topics lopen doorlezen en mis gewoon een aantal reacties die ik heb geplaatst; deze zijn ook niet terug te vinden in andere topics die de afgelopen 24 uur actief zijn geweest (ja ik ben idd ff bezig geweest met zoeken)

ik moet wel heel erg hebben lopen dromen wil dit niet waar zijn, maar misschien kan dit door een wel objectief modje worden uitgezocht als dit nog mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:48 schreef obsidian het volgende:
Post worden niet gewist op basis van verschil in mening, wel als je jouw mening verkeerd verwoord. Dus met gebruik van scheldwoorden of dusdanig samengevat dat het flames uitlokt.

Je kan veel zeggen, maar zo flauw is de crew echt niet hoor dat ze posts gaan verwijderen omdat ze het niet eens zijn met jouw mening...
ik gebruik geen scheldwoorden en nogmaals, ik heb niet bewust lopen flamen, dus zo flauw is qwellicht 1 iemand van de crew wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 16 mei 2002 14:41 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het zwak om je daarachter te verschuilen.

Gewoon even een berichtje als: "Even alle offtopic posts verwijderd" is al voldoende lijkt mij.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:48 schreef Merely het volgende:

[..]

Als je het er niet mee eens bent laat je je account toch gewoon op slot zetten? Hoef je niet meer bang te zijn dat ze je reply's verwijderen.

p.s. als ie verwijderd is zal het wel geen meerwaarde hebben gehad voor de discussie, en dan druk me netjes uit :)
sorry maar dit vind ik wel zo'n lage opmerking, ik ga hier niet op in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan t ook zo zien:
beter getrashte posts dan 3 x een OW die tot een (tijdelijke) ban kan leiden >:)

Ipv op Mods te schelden zou je ze ook dankbaar kunnen zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 14:50 schreef Kertje het volgende:

[..]

1: in mijn ogen heb ik nergens lopen flamen, en als dat toch zo zou zijn, dan is het nooit zo erg dat er geen ow voor komt maar wel een verwijdering van de post

2: ik weet neit meer precies wat er instond, ik heb gewoon net een een aantal topics lopen doorlezen en mis gewoon een aantal reacties die ik heb geplaatst; deze zijn ook niet terug te vinden in andere topics die de afgelopen 24 uur actief zijn geweest (ja ik ben idd ff bezig geweest met zoeken)
Precies hoeft ook niet, maar ongeveer wat je hebt gepost, welke topics bijvoorbeeld, dat soort dingen.
ik moet wel heel erg hebben lopen dromen wil dit niet waar zijn, maar misschien kan dit door een wel objectief modje worden uitgezocht als dit nog mogelijk is...
Een mooie voor de bemiddelaar misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 16 mei 2002 14:53 schreef Kertje het volgende:
sorry maar dit vind ik wel zo'n lage opmerking, ik ga hier niet op in :X
Typisch... :)

Maar ik geef alleen maar aan dat het wel mag, en dat je met die regel accoord bent gegaan. Je blaat me iets te hard van het dak, dus wijs ik je op de FAQ. Ik zeg niet dat we ons daar achter verschuilen, alleen dat zulke dingen kunnen voorkomen. Je roept moord en brand terwijl je niet het geduld hebt om op een reply te wachten van de moderator die hem heeft verwijderd.... Er is nog geen reden gegegeven. Ik raad je aan om die reden af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:53 schreef nickles het volgende:
je kan t ook zo zien:
beter getrashte posts dan 3 x een OW die tot een (tijdelijke) ban kan leiden >:)

Ipv op Mods te schelden zou je ze ook dankbaar kunnen zijn :Y)
waar scheld ik op mods? welke clown heeft imho niks met schelden te maken, das toch hetzelfde "welke grapjas" of niet?

ik had liever een ow gehad waarbij een modje duidelijk had gezeg wat ik fout gedaan zou hebben, dan dit. Ik heb wellicht geen ow gehad omdat er geen rede voor een ow was, alleen omdat er (als dit zo is) een modje het niet eens was met mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:57 schreef Merely het volgende:

[..]

Typisch... :)

Maar ik geef alleen maar aan dat het wel mag, en dat je met die regel accoord bent gegaan. Je blaat me iets te hard van het dak, dus wijs ik je op de FAQ. Ik zeg niet dat we ons daar achter verschuilen, alleen dat zulke dingen kunnen voorkomen. Je roept moord en brand terwijl je niet het geduld hebt om op een reply te wachten van de moderator die hem heeft verwijderd.... Er is nog geen reden gegegeven. Ik raad je aan om die reden af te wachten.
dat kun je netzohard opjezelf verhalen, want jij loopt al te blaten van dan hef je toch je account gewoon op? enzo... wellicht zou het als mod ietsje professioneler overkomen als je het niet eens bent met mijn manier van vragen je dit gewoon rustig uitleg en niet met opmerkingen komt van dat zout je toch gewoon lekker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 16 mei 2002 14:58 schreef Kertje het volgende:
dat kun je netzohard opjezelf verhalen, want jij loopt al te blaten van dan hef je toch je account gewoon op? enzo... wellicht zou het als mod ietsje professioneler overkomen als je het niet eens bent met mijn manier van vragen je dit gewoon rustig uitleg en niet met opmerkingen komt van dat zout je toch gewoon lekker op
Mjah, kijk alleen al naar de manier hoe je je verwoord. Je begint over professioneel overkomen? Ik bied je een prima alternatief aan.... Toch typisch dat de eerste reply's je al terechtwijzen op de manier hoe je een topic aanmaakt, nee, iedereen heeft het mis behalve jij :+

Wie heeft het over opzouten? Zulke domme bewoordingen neem ik iig niet in mijn mond. Zo kun je elke zin wel ombuigen naar een ongenuanceerde uitspraak... Krijg steeds meer een idee waarom iemand een reply van jou zou verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:05 schreef Merely het volgende:

[..]

Mjah, kijk alleen al naar de manier hoe je je verwoord. Je begint over professioneel overkomen? Ik bied je een prima alternatief aan....
das gewoon een belachelijk alternatief, dat weet je zelf ook wel, als je bij een bedrijf werkt en er is 1 collega die je continu loopt te irriteren, en je gaat naar je baas toe zegt die baas ook niet "joh, dan ga je toch lekker weg?" das gewoon een belachelijke opmerking
Toch typisch dat de eerste reply's je al terechtwijzen op de manier hoe je een topic aanmaakt, nee, iedereen heeft het mis behalve jij :+
puur omdat ik het woordje clown gebruik wat bij sommige misschien anders overkomt dat de bedoeling is, heeft niks te maken met hetgeen wat er wellicht gebeurd is, daar is bijna niemand het mee eens, dat een post zonder reden, zonder vermelding om een mening word gewist
Wie heeft het over opzouten? Zulke domme bewoordingen neem ik iig niet in mijn mond. Zo kun je elke zin wel ombuigen naar een ongenuanceerde uitspraak...
je zegt "Als je het er niet mee eens bent laat je je account toch gewoon op slot zetten? " komt op exact hetzelfde uit, leg dan maar is uit hoe je het wel bedoelde als je het niet had over "dan zout je toch gewoon op"
Krijg steeds meer een idee waarom iemand een reply van jou zou verwijderen.
ik krijg steeds meer het vermoeden dat jij net zo'n figuur bent, als er een discussie komt en je bent het er niet mee eens, dan verwijderen we de post toch... alleen ik heb gelijk en mensen die geen gelijk hebben halen we gewoon hun post weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13597406#13597406 heb wel gevraagd of je een beetje wil dimmen, maar posts heb ik niet verwijderd. Van niemand trouwens de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:15 schreef cutter het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13597406#13597406 heb wel gevraagd of je een beetje wil dimmen, maar posts heb ik niet verwijderd. Van niemand trouwens de afgelopen dagen.
das ook niet zo erg, ik bedoel, ik kan ook wel ff een keer iets ongenuanceerd uit de hoek komen, maar imho is er nooit aanleiding geweest tot het wissen van een post (en al helemaal niet zonder dit ff op een of andere manier te vermelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ben ik wel benieuwd naar waar wat je waar zei, zodat ik alsnog een OW kan geven. :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 16 mei 2002 15:11 schreef Kertje het volgende:
ik krijg steeds meer het vermoeden dat jij net zo'n figuur bent, als er een discussie komt en je bent het er niet mee eens, dan verwijderen we de post toch... alleen ik heb gelijk en mensen die geen gelijk hebben halen we gewoon hun post weg :X
Alleen al dat je die gedachte hebt vind ik al zielig. Niemand, maar dan ook niemand van de crew zou ooit een reply wissen om de eenvoudige reden dat diegene het er niet mee eens is. En dit is al eerder benadrukt in dit draadje, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:20 schreef cutter het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar waar wat je waar zei, zodat ik alsnog een OW kan geven. :+ >:)
nou het vreemde is dat de posts die ik mis juist wat "mildere" posts waren, wellicht omdat daat ook geen reacties op zijn geweest en het wissen dan wat minder opvalt? de reacties waar ik wat feller uit de hoek kom en reacties op gehad heb zijn er nl nog gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 16 mei 2002 15:22 schreef Kertje het volgende:
nou het vreemde is dat de posts die ik mis juist wat "mildere" posts waren, wellicht omdat daat ook geen reacties op zijn geweest en het wissen dan wat minder opvalt? de reacties waar ik wat feller uit de hoek kom en reacties op gehad heb zijn er nl nog gewoon
En om welk topic zou het gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:22 schreef Merely het volgende:

[..]

Alleen al dat je die gedachte hebt vind ik al zielig. Niemand, maar dan ook niemand van de crew zou ooit een reply wissen om de eenvoudige reden dat diegene het er niet mee eens is. En dit is al eerder benadrukt in dit draadje, maar helaas...
je zegt zelf "Krijg steeds meer een idee waarom iemand een reply van jou zou verwijderen." hoe moet ik dat nu weer opvatten? als grapje dan ofzo?

ik ben gewoon in der zware veronderstelling dat er posts zijn gewist, ik kan het natuurlijk niet bewijzen, dus tis wel erg makkelijk om dan te zeggen "niemand van de crew zou ooit een reply wissen om de eenvoudige reden dat diegene het er niet mee eens is". Het minste wat je kan doen is iig proberen uit te leggen of wat dan ook dan maar ook nog is op die manier die jij er op na houd er tegeningaan, wat het vermoeden dat er een paar subjectieve modjes rondlopen niet kleiner maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 14:48 schreef Merely het volgende:

[..]

Die zit!

Arrogantie van de macht noemen ze dat. Ik dacht dat GOT een commerciele organisatie was? Zo moet je omgaan met je klanten in het bedrijfsleven. Ben je ze meteen kwijt.

Meerwaarde aan een discussie is ook een argument van niks, kunnen er hier wel 1000en posten verwijderd worden.

Niemand van de modjes neemt ook de verantwoording, ze lopen elkaar alleen maar te ruggensteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 15:27 schreef worstkaasscrippie het volgende:

[..]

Die zit!

Arrogantie van de macht noemen ze dat. Ik dacht dat GOT een commerciele organisatie was? Zo moet je omgaan met je klanten in het bedrijfsleven. Ben je ze meteen kwijt.
GoT is een gratis dienst, dus zijn wij (ik dus ook) dan klanten? Wij betalen toch nergens voor?
Meerwaarde aan een discussie is ook een argument van niks, kunnen er hier wel 1000en posten verwijderd worden.

Niemand van de modjes neemt ook de verantwoording, ze lopen elkaar alleen maar te ruggensteunen.
Laten we nou eerst even afwachten van Kertje in welke topics hij het vermoeden heeft dat er een reactie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
gvd, wie heeft er foto's van mij pa op internet gezet?!?!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 16 mei 2002 15:27 schreef worstkaasscrippie het volgende:
Denkfoutje.. het lijkt misschien zo als heel ver gaat zoeken, maar het feit is gewoon dat de gehele crew nooit om de genoemde reden een reply zal verwijderen. Pure onzin en een domme suggestieve denkwijze. Ook wij hebben ons aan regels te houden, misschien nog wel meer dan de users. Wij kennen onze verantwoordelijkheden en zullen deze niet onder banken of stoelen steken. Als wij iets fout doen zullen we dat ook zonder twijfel toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:33 schreef blackd het volgende:

[..]

GoT is een gratis dienst, dus zijn wij (ik dus ook) dan klanten? Wij betalen toch nergens voor?
GOt mag dan een gratis dienst zijn, maar ze doen dit dus niet voor de hobbie natuurlijk. Daarom zie ik ons als klanten die netjes behandeld dienen te worden.
Als 1 klant wegloopt is het niet zo erg, maar als iedereen afscheid neemt is GOT dus ook dood en de organisatie failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:41 schreef worstkaasscrippie het volgende:

[..]

GOt mag dan een gratis dienst zijn, maar ze doen dit dus niet voor de hobbie natuurlijk. Daarom zie ik ons als klanten die netjes behandeld dienen te worden.
Als 1 klant wegloopt is het niet zo erg, maar als iedereen afscheid neemt is GOT dus ook dood en de organisatie failliet.
Jij haalt een paar dingen door elkaar denk ik. Waar zie jij een niet-nette behandeling door een mod ? Ik zie hem niet.

Ik trash ook wel eens reacties, maar dan zijn ze voslagen overbodig, zwaar trollerig, of volkomen offtopic. Ik vermoed dat de reacties waar het hier om gaat (als er al getrashed is) toch echt verwijderd zijn om 1 van genoemde reden, gezien het feit dat Kertje niet eens meer weet wat er in stond.... anders had hij het vast wel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 15:41 schreef worstkaasscrippie het volgende:

[..]

GOt mag dan een gratis dienst zijn, maar ze doen dit dus niet voor de hobbie natuurlijk.
Dat doen ze dus wel, althans ik neem aan dat je op de moderators doelt. Ze krijgen er niet voor betaald, en reken maar dat het af en toe flink zwaar kan zijn.
Daarom zie ik ons als klanten die netjes behandeld dienen te worden.
Dat moet dus ook vermeden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:47 schreef Courage het volgende:

[..]

Ik trash ook wel eens reacties, maar dan zijn ze voslagen overbodig, zwaar trollerig, of volkomen offtopic. Ik vermoed dat de reacties waar het hier om gaat (als er al getrashed is) toch echt verwijderd zijn om 1 van genoemde reden, gezien het feit dat Kertje niet eens meer weet wat er in stond.... anders had hij het vast wel gezegd.
het waren absoluut geen trolls, absoluut niet offtopic en ook echt niet overbodig, ik plaats een heleboel posts per dag, vind je het gek dat ik niet precies meer weet wat er stond? het waren gewoon opvattingen/reply's op op posts van een gebruiker wellicht waarbij ik het niet eens was, wat er precies stond weet ik niet meer, ik plaats ietsje meer dan 1 bericht per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok, zullen we allemaal nu ophouden met elkaar uitdagen en trollen? Zowel crew als kertje. Hier wordt niemand beter van.

Kertje, als jij even zegt waar een reactie gewist is, dan kan daar op ingegaan worden. Maar hou er rekening mee dat we niet zomaar expres reacties wissen, dat zou nergens op slaan:
Op donderdag 16 mei 2002 15:22 schreef Kertje het volgende:

[..]

nou het vreemde is dat de posts die ik mis juist wat "mildere" posts waren, wellicht omdat daat ook geen reacties op zijn geweest en het wissen dan wat minder opvalt?
Hiermee wil je dus beweren dat wij graag reacties "lekker" wissen? En dan het liefst degene die niet zo opvallen, om je te pesten??? Zonder enig verder nut.. Op die manier wordt normaal discusseren moeilijk, want dat is gewoon een aanval. En dan komen er inderdaad sarcastische opmerkingen terug (dat is in principe wel jammer)...

Ik kan je garanderen dat dat niet zo is, dan is het eerder een foutje. Ik wis weleens een totaal offtopic flame ofzo en klik perongeluk weleens mis. ALs je nou wat minder fanatiek HARD erop ingaat, dan is zo'n discussie wat makkelijker te voeren. want hierbij ga je er al vanuit dat we het doen om jou expres te treiteren ofzo:
Wat nou verder het punt van deze discussie is, is me onduidelijk. Als je in je eerste post even duidelijk weergaf wat en waarover het was, dan konden we beter helpen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 15:54 schreef JvS het volgende:
[..]
goed okee, excuus als ik wat bot overkom maar is het erg gek dat ik me een beetje aangevallen voel?

anyway, goed, ik kan niks bewijzen, ik weet idd niet meer wat ik precies heb gezeg, en ik heb niet zoveel zin om nu de topics enzo op te zoeken waar ik posts mis, waarom klaag je dan vraag je je nu af, nou juist, ik had gehoopt dat het betreffende modje zich zou melden en uitleggen; dit is niet het geval...

als iemand toch graag dit wil uitzoeken, wil ik gerust per e-mail kertjuh@yahoo.com het eea toelichten, en anders, dan doe ik wel net of er niks is gebeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

Op donderdag 16 mei 2002 20:33 schreef Kertje het volgende:
newroot :Z das echt om te huilen :)
Ik heb net deze post van jou in PNS getrashed. :P

Waarom ?
Aan zo een soort posts doen we niet in PNS.

* Predator zet al vast z'n rooie neus op -> :+

Maar euhhhh dat is ook wel de enigste post en dat is zopas gebeurt :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:34 schreef Merely het volgende:

Denkfoutje.. het lijkt misschien zo als heel ver gaat zoeken, maar het feit is gewoon dat de gehele crew nooit om de genoemde reden een reply zal verwijderen. Pure onzin en een domme suggestieve denkwijze. Ook wij hebben ons aan regels te houden, misschien nog wel meer dan de users. Wij kennen onze verantwoordelijkheden en zullen deze niet onder banken of stoelen steken. Als wij iets fout doen zullen we dat ook zonder twijfel toegeven.
Waarom zeg je dan niet meteen dat er niet zonder reden berichten worden verwijderd, maar verschuil je je achter de FAQ?

Natuurlijk sta je geheel in je recht met die FAQ, maar het lijkt me niet de juiste manier om met de gebruikers te communiceren. Het creëert niet direct een sfeer van gelijke hoogte. Eerder een gevoel van onrecht, waardoor een flame cq troll stemming kan ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 16 mei 2002 20:53 schreef diddel het volgende:
Natuurlijk sta je geheel in je recht met die FAQ, maar het lijkt me niet de juiste manier om met de gebruikers te communiceren. Het creëert niet direct een sfeer van gelijke hoogte. Eerder een gevoel van onrecht, waardoor een flame cq troll stemming kan ontstaan.
Het is misschien niet de meest vriendelijke manier, maar FAQs zijn er juist zodat men niet keer op keer dezelfde vragen moet beantwoorden, tot in de eeuwigheid met hetzelfde geduld en vriendelijkheid alsof het de eerste keer is.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 19:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

FAQ's zijn goed, en inderdaad om bovengenoemde reden. Als je elke dag 3 keer dezelfde vraag moet beantwoorden... eens kijken hoe lang je vriendelijk kan blijven :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, ik was het niet, ik voeg alleen zo af en toe een regeltje toe aan een sig O-) :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 17 mei 2002 00:14 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Het is misschien niet de meest vriendelijke manier, maar FAQs zijn er juist zodat men niet keer op keer dezelfde vragen moet beantwoorden, tot in de eeuwigheid met hetzelfde geduld en vriendelijkheid alsof het de eerste keer is.
en toch levert dat minder werk op, uiteindelijk. Ten eerste nemen users dan werk uit handen omdat ze vaak op dezelfde (positieve of behulpzame) manier gaan reageren en ten tweede scheelt het een thread vol verontwaardigdheid, waar je alles weer moet uitleggen of je nog verder achter de FAQ moet verschuilen...

Uitleggen werkt het best, ik ben er om het forum prettig te houden en niet om je te klieren, daarom mag je me soms best om uitleg vragen. Als een vraag erg vaak voorkomt, dan maak ons daar wel een FAQ van met duidelijke uitleg :). (zie LA faq en slotjesfaq, niet dat dat nu met ALLES werkt, maar het vangt wel af :) :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:14 schreef Wouter Tinus het volgende:

Ik snap de functie van de FAQ, maar ik ben van mening dat het gebruik ervan sterk afhangt van de situatie.

Bij vragen in de strekking van: "Wanneer mag ik de HK in" is een vermelding naar de FAQ voldoende.

Een vraag als: "Wie heeft mijn berichten gewist?" is toch van een wat ander caliber. Door je dan simpelweg te verstoppen achter de regeltjes, wek je al snel de indruk dat er inderdaad zonder reden een bericht is gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 11:31 schreef diddel het volgende:
Bij vragen in de strekking van: "Wanneer mag ik de HK in" is een vermelding naar de FAQ voldoende.
Klopt, ben ik met je eens.
Een vraag als: "Wie heeft mijn berichten gewist?" is toch van een wat ander caliber. Door je dan simpelweg te verstoppen achter de regeltjes, wek je al snel de indruk dat er inderdaad zonder reden een bericht is gewist.
De vraag was iets anders:
Op donderdag 16 mei 2002 14:09 schreef Kertje het volgende:
Dus posts wissen zonder dat de user er over werd ingelicht. Dat mag dus, volgens de FAQ. Bij die vraag 'schuilen' ze dus achter de FAQ.

Daarnaast is de vraag wie dat heeft gedaan. Dat is misschien niet meer te achterhalen, maar het scheelt in ieder geval als Kertje aangeeft in welke topics hij denkt dat een post gewist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik met je eens, maar ik vind niet dat hier aan 'verstoppen achter de regeltjes' wordt gedaan. Het is gewoon een herinnering. Dat het geen verstoppen is blijkt ook uit het feit dat de betreffende zich niet daarna uit de discussie onttrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Ik moet eerlijk zeggen dat ikzelf het idee heb dat dat niet zozeer een antwoord op de vraag was, maar eerder een antwoord op de manier waarop deze gesteld werd :)

'een één of andere clown' => Ik kan me voorstellen dat je je dan niet echt in je sas voelt, en aangezien hier de algemene vorm gebruikt wordt kan elk crewlid zich aangesproken voelen.

'zonder mij hierover in te lichten' => Hoewel het "normaal" is dat we vaak mensen ervan op de hoogte stellen dat er berichten zijn verwijderd is het geen plicht om te doen. Dat er dan met de FAQ gesmeten wordt; tja ik kan het mensen dan écht niet kwalijk nemen :)

Al met al is dit een topic dat beter had kunnen gaan, van beide kanten overigens. Een echte schuldige zie ik niet (ik bedoel, ik begrijp de reacties en de manier van reageren van beide partijen :) )

Tuurlijk is het mogenlijk om over "de vorm" heen te lezen, ik durf echter de uitspraak wel aan dat er weinig mensen zijn die dat kunnen (en kunnen blijven volhouden)

Overigens heb ik ook geen berichten weggemikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:39 schreef Courage het volgende:

[..]

Dat het geen verstoppen is blijkt ook uit het feit dat de betreffende zich niet daarna uit de discussie onttrekt.
omdat ik misschien het donkerbruine vermoeden heb dat ik toch geen steek verder kom? als iemand mij kan verzekeren dat als ik aangeef WAAR ik posts mis, die persoon dit nog kan nachecken, dan wil ik best nog is gaan kijken zoals ik gisteren al gedaan heb, ik denk nl dat ik nog wel kan aangeven welke topics is posts mis, moet ik alleen weer ff gaan zoeken en lezen (veel werk), en als ik er toch niks mee opschiet en er toch alleen maar spanning ontstaat over en weer, heb ik gezeg, nou laat dan maar, tenzij iemand het echt wil oplossen, dan mag die me per mail (kertjuh@yahoo.com) benaderen. Dus ik trek me niet terug, ik heb me maar berust hierin.

of had je het niet over mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:25 schreef Kertje het volgende:
of had je het niet over mij :?
Nee :P

Lees nog eens goed en je weet over wie ik het heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 13:35 schreef Courage het volgende:

[..]

Nee :P

Lees nog eens goed en je weet over wie ik het heb ;)
hoe bedoelje dan betreffende? er is geen mod die heeft toegegeven het gedaan te hebben, en ik heb geen vermoeden welke mod het gedaan heeft, dus hoe bedoel je betreffende dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 13:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Op donderdag 16 mei 2002 15:54 schreef JvS het volgende:
bla bla,

Kertje, als jij even zegt waar een reactie gewist is, dan kan daar op ingegaan worden..., bl bla...,
Kertje, houdt ons niet langer in spanning O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid dan : met 'de betreffende' bedoel ik degene die zich volgens diddel 'achter de regeltjes verstopt', Merely dus.
Pagina: 1