Ik heb gesearched maar kon dit niet vinden...is het mogelijk om PS One controllers op een PS2 te gebruiken?
ja, werkt perfect.
Alleen een ps2 controller is compleet analoog, psx niet (alleen de stikkies)
Alleen een ps2 controller is compleet analoog, psx niet (alleen de stikkies)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
multi tap geldt volgens mij hetzelfde voor (werkt dus)
Verwijderd
Ik heb een PSX Dualshock controller en die doet het gewoon of verschilt hij van de ps1 controller?
Ik heb zelf geen PS2, maar ga van het weekend even bij iemand langs die er wel eentje heeft, dus vandaar dat ik het even wil weten....
Ja dat is mogelijk.Op donderdag 16 mei 2002 13:58 schreef Walkman het volgende:
Ik heb gesearched maar kon dit niet vinden...is het mogelijk om PS One controllers op een PS2 te gebruiken?
Ik heb het zelf geprobeerd.
Tekken enzo gaat goed maar GT3 zal niet lukken.
Het werkt wel gewoon. Houdt er wel rekening mee dat de dual shock sticks wel handig zijn bij veel spellen (weet niet of de PS One controllers die dingen hebben)
Nop3 verschilt niks.Op donderdag 16 mei 2002 14:24 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb een PSX Dualshock controller en die doet het gewoon of verschilt hij van de ps1 controller?
ik heb gehoort dat de psx multitap niet op de ps2 werkt.. 
de ps2 multitap zal dat wel andersom doen denk ik..
de ps2 multitap zal dat wel andersom doen denk ik..
De ps2 Dualshock2-pads hebben echter ook analoge drukknopjes, wat de ps1-versies niet hadden.
Alle accesories voor ps-one gaan op ps2 :-)
Zelfs de rf-unit van ps-one werkt op ps2
Steering wheels van ps-one werken ook op ps2 , maar NIET indien het ps-2 enkel de usb sturen ondersteunt.
Zelfs de rf-unit van ps-one werkt op ps2
Steering wheels van ps-one werken ook op ps2 , maar NIET indien het ps-2 enkel de usb sturen ondersteunt.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Pagina: 1