ik heb even jullie hulp nodig
sinds kort huur ik een studio ruimte in amsterdam. het complex bestaat uit totaal 8 ruimtes waarbij 7 studiootjes zitten. We willen graag een proffesionele internetverbinding hebben. dit zijn kort de eisen:
-totaal 8 aansluitingen
-liefst 8 verschillende e-mail adressen
-ruimte voor webpage +/- 15 mb.. maar misschien ook eigen webserver draaien (dit in verband met promo's die online komen)
-in mijn studiootje upload ruimte om een mp3 server te draaien (+/- 15 kb/sec) dit hoeft de rest niet te weten hehe
-rekening houdend met de toekomst zal er ook iets met online radio gebeuren
(hoe werkt dit principe eigenlijk? 1 upload naar een bepaalde server, en die verspreid het over internet?)
bovendien moet alles wel lekker snel lopen.
budget is rond de 200 euro per maand... kan dit voor dit geld, en via welke provider?
bovendien, mag je dan een netwerk opzetten, en wat zou hiervoor het beste zijn?
kom aub met alle info, ook al denk je van.. die gast heeft er nix aan...
sinds kort huur ik een studio ruimte in amsterdam. het complex bestaat uit totaal 8 ruimtes waarbij 7 studiootjes zitten. We willen graag een proffesionele internetverbinding hebben. dit zijn kort de eisen:
-totaal 8 aansluitingen
-liefst 8 verschillende e-mail adressen
-ruimte voor webpage +/- 15 mb.. maar misschien ook eigen webserver draaien (dit in verband met promo's die online komen)
-in mijn studiootje upload ruimte om een mp3 server te draaien (+/- 15 kb/sec) dit hoeft de rest niet te weten hehe
-rekening houdend met de toekomst zal er ook iets met online radio gebeuren
(hoe werkt dit principe eigenlijk? 1 upload naar een bepaalde server, en die verspreid het over internet?)
bovendien moet alles wel lekker snel lopen.
budget is rond de 200 euro per maand... kan dit voor dit geld, en via welke provider?
bovendien, mag je dan een netwerk opzetten, en wat zou hiervoor het beste zijn?
kom aub met alle info, ook al denk je van.. die gast heeft er nix aan...