4 Mission m73 zijn stuk en de 2 773e speakers zijn heel?
Ja ruilen dan maar
Ga anders ff luisteren wat je zelf beter vindt?
Ja ruilen dan maar
Ga anders ff luisteren wat je zelf beter vindt?
Dat ga ik ook doen, maar er zit een prijsverschil in, ik vraag me af of ik hier verkeerd aan doe.
Ik ruil niet elke dag 4 tegen 2 om :-).
Ik ruil niet elke dag 4 tegen 2 om :-).
Waarom heb je er nu 4, en zou je er ineens maar 2 nodig hebben??Op donderdag 16 mei 2002 13:04 schreef guidob het volgende:
Hoi,
Wat vinden jullie, 4 Mission m73 ruilen tegen 2 773e speakers.
Een slechte ruil?
Ik wil betere front speakers en ga dan tijdelijk over op 2 andere surround speakers, om die later ook te verbeteren...
Je kan niet alles tegelijk doen he :-)...
Je kan niet alles tegelijk doen he :-)...
De 77 serie wordt officieel niet meer verkocht door Mission. Als je er later een center, achter of twee andere 773e's wilt hebben gaat dat heel moeilijk worden: waarschijnlijk onmogelijk.
Verder heb ik zowel de 773 als de M73 gehoord: mijn voorkeur gaat uit naar de 773 (zelf heb ik de 774
).
Verder heb ik zowel de 773 als de M73 gehoord: mijn voorkeur gaat uit naar de 773 (zelf heb ik de 774
Ok, maar dit is de 773e, dat is een andere trend dan de 773.
Bijna gelijk aan 774.
Maar is het waard om 4 tegen 2 te ruilen...
Bijna gelijk aan 774.
Maar is het waard om 4 tegen 2 te ruilen...
Sorry ik bedoel ook de 773e (dus met twee laag/midden speakers): bijna hetzelfde als de 774, klopt.
Waarvoor wil je de speakers gebruiken?? CD, DVD??? Je hebt nu toch niet voor niets 4 speakers: dus waarschijnlijk voor DVD? Heb je dan nog een centerspeaker??
Waarvoor wil je de speakers gebruiken?? CD, DVD??? Je hebt nu toch niet voor niets 4 speakers: dus waarschijnlijk voor DVD? Heb je dan nog een centerspeaker??
Verwijderd
Ik heb een paar M73 zuiltjes, ik ben er wel aardig tevreden over. Ik zou ook niet ruilen als ik er 4 had, dan zou ik er nog een leuke woofer bijkopen.
Pagina: 1