Hallo,
Ik ben bezig een Debian linux machine op te zetten
maar dat wil niet echt lukken , de hele installatie wel , maar ik krig de X system niet aan de praat
In de machine
Abit kt7 Raid
256mb geheugen
Amd 900mhz
Asus Agp-V7100 Sdram v5.33
1 3com kaart
2 At 2400 kaarten
160 gig
Compaq toetsenbord,
Logitech Wheelmouse
CTX Color Monitor 17 inch
( 1024 x 780 )
( weleen oudere type monitor )
Tijdens de install ( na de reboot ) gaat de installatie dus op zoek naar de videokaart ( pci ) en kan dus de agp kaart niet vinden ,en daar lopen ik dus eigenlijk een beetje op vast , na alles geinstalleerd te hebben , en in de de root gekomen , configureer ik de xf86config file in de etc directory , maar wat ik ook selecteer, ik krijg de X window maar niet aan de praat ,
Ik krijg verschillende errors,
* dat die de muis file of directory niet kan vinden
* x11 transsSocketUnix connecterror 111
ik heb zelfs een oude s3 trio kaart in de pci geplaats , maar dat wil ook niet lukken , wat doe ik fout ,
kan iemand mij hiermee helpen
alvast bedankt
Ik ben bezig een Debian linux machine op te zetten
maar dat wil niet echt lukken , de hele installatie wel , maar ik krig de X system niet aan de praat
In de machine
Abit kt7 Raid
256mb geheugen
Amd 900mhz
Asus Agp-V7100 Sdram v5.33
1 3com kaart
2 At 2400 kaarten
160 gig
Compaq toetsenbord,
Logitech Wheelmouse
CTX Color Monitor 17 inch
( 1024 x 780 )
( weleen oudere type monitor )
Tijdens de install ( na de reboot ) gaat de installatie dus op zoek naar de videokaart ( pci ) en kan dus de agp kaart niet vinden ,en daar lopen ik dus eigenlijk een beetje op vast , na alles geinstalleerd te hebben , en in de de root gekomen , configureer ik de xf86config file in de etc directory , maar wat ik ook selecteer, ik krijg de X window maar niet aan de praat ,
Ik krijg verschillende errors,
* dat die de muis file of directory niet kan vinden
* x11 transsSocketUnix connecterror 111
ik heb zelfs een oude s3 trio kaart in de pci geplaats , maar dat wil ook niet lukken , wat doe ik fout ,
kan iemand mij hiermee helpen
alvast bedankt