magic the gathering

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
HOI,

ik heb magic, maar weer eens geinstalleerd gewoon voor de lol, maar nu draait hij niet onder winXP kan dat kloppen heeft iemand anders dit toevallig ook gehad en weet hij een oplossing..?

the things we fear most have already happened to us

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 16 mei 2002 12:42 schreef 6bit het volgende:
HOI,

ik heb magic, maar weer eens geinstalleerd gewoon voor de lol, maar nu draait hij niet onder winXP kan dat kloppen heeft iemand anders dit toevallig ook gehad en weet hij een oplossing..?
Welke heb je, Magic: the Gathering van Microprose of Magic: the Gathering Battlemages van Acclaim (geloof ik), probeer es in compatibiliteitsmodes...

• 6bit
en wat moet ik dan doen?

Verwijderd

heb je al geprobeert om de compatibiliteit te veranderen? meestal doet ie het dan wel, ik zet altijd bijna alles wat niet draait op win98/winME dat werkt bij mij iig wel goed :)

• 6bit
hoe verander ik dat dan..... stomme vraag misschien

Verwijderd

Rechtermuis op het .exe bestand, properties en dan staat er wel compatability.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 12:46 schreef 6bit het volgende:
en wat moet ik dan doen?
eigenschap van het *.exe bestand opvragen, dan naar de tab compatibiliteit en dan het vinkje aan vinken en dan instellen op de door jou gewenste configuratie, meestal werkt dus 98/me wel goed.... ik hoop dat je dit bedoelde :)

edit:
ja dus :)

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 12:46 schreef 6bit het volgende:
en wat moet ik dan doen?
zoek de snelkoppeling naar het spel, druk op de rechter muisknop, ga naar de tab Compatibiliteitsmodes, vink "Dit programa in deze compatibiliteitsmodes uitvoeren:" aan, en selecteer dan eerst es Windows 98 / windows Me als dat niet lukt probeer je Windows 95, als dat niet lukt dan zit je met een probleem :)

/edit/ sneller typen, sneller typen |:(

• 6bit
nope krijg steeds er is een fout opgetreden en dat het moet afsluiten en dat ze hun excuses ervoor aanbieden...............

:( yeah right

Verwijderd

je kan ook het bericht "fouten melden" uitzetten

• 6bit
goed nog zo'n stomme vraag...... waar doe ik dat..?
'Mijn broer is er niet en ik zou graag zijn computer heel laten... dus ik ga niet te veel rommelen, als ik iets niet wist moest ik het hier vragen zij hij..... dus HELP de leek!!!

:)

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 11:04

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Welke Magic is het, The Gathering zoek ik al tijden
maar ik kan em nergens bestellen.... :(

Proffesioneel Platzak

• 6bit
ja volgens mij was dit the gathering, althans. het spel is al enkele jaren oud en het gaat als ik me niet vegis tot the forth edition...

ja het is the gathering..... wel een gekraakte versie dus..

het enige wat ik wel kan doen is een deck bouwen....

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:13
heb je de crack er dan al wel over gegooid :D ;)

• 6bit
zit geen crack bij, hij is al gekraakt althans dat neem ik aan want hij staat verder niet op cd.... hij doet het gewoon niet, zal eens kijken of er ergens nog een versie te vinden is en anders moet ik maar wat anders gaan doen

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 16 mei 2002 13:04 schreef Mr_Gee het volgende:
Welke Magic is het, The Gathering zoek ik al tijden
maar ik kan em nergens bestellen.... :(
Is volgens mij ook niet meer te koop.
gelukkig heb ik er twee ;) (kreeg er een gratis toen ik Duels of the planeswalkers kocht)

Verwijderd

Is daar geen patch/fix voor toevallig?

• 6bit
wou ik het net even weer een keer spelen lukt het niet..... als er een patch voor is dan zou ik graag willen weten waar.....

wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld sommigen hebben 2 cd's met het spel en anderen gewoon niets.....:'(

Verwijderd

zwaaaaaaaaaaak,

magic op de pc

Speel dat in het echt.. Is veel leuker dan op zo een schermpie kijken..

Magig Rools

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 14:49 schreef ssj_gohan het volgende:
zwaaaaaaaaaaak,

magic op de pc

Magig Rools
Voordelen Magic op den computer:
1. Je kan snel een nieuwe deck testen
2. Je kan snel ff alleen spelen en je hoeft het huis niet uit
3. Het kost minder geld :)

• 6bit
ik heb het ook altijd heel veel gespeeld, ook echt tournooien etc, maar toen speelde ineens niemand het meer, tenminste niet bij mij op school etc.

Toen heb ik toendertijd (5 tot 6 jaar geleden) 450 gulden gekregen voor al mijn kaarten, en ben toen aD&D gaan spelen,

Ik wou het gewoon voor de humor weer een keertje spelen dan is het makkelijker om even het spel te installeren (dat dacht ik ten minste) dan om even weer een paar kaarten te kopen...

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 15:44 schreef 6bit het volgende:
ik heb het ook altijd heel veel gespeeld, ook echt tournooien etc, maar toen speelde ineens niemand het meer, tenminste niet bij mij op school etc.
Ook zo bij mij gegaan (kleine, lokale tournooitjes dan) ik heb hier een deck liggen maar zou beGoT niet weten of ie een beetje werkt... :)

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op donderdag 16 mei 2002 14:49 schreef ssj_gohan het volgende:
zwaaaaaaaaaaak,

magic op de pc

Magig Rools
Magic in het echt rules niet meer. Te veel series achter elkaar uitgebracht en alle goeie kaarten werden afgezwakt.

Heb nog 1 deck in elkaar zitten wat eigenlijk alleen maar Mirage/Vision kaarten heeft.
Ik weet dat er nog ergens een deck-bouw proggie is waarmee je ook online kunt spelen tegen elkaar. Kun je tot en met Urza's serie kaarten gebruiken ofzo, is erg leuk om dekjes uit te testen, maar met echte kaarten blijft toch het leukst.

Verwijderd

heb een deck van the 7th series en nog een paar andere series ( waar ik de naam niet meer uit mijn hoofd weet)Maar mijn decks test ik gewoon uit door een spel te spelen met me broertje..

• mjl
  • Laatst online: 18:51

mjl

Ugh

Ik wil dit in windows 2000 doen maar kan die compatabilitiet niet onder de properties vinden .... iemand een suggestie ?

-------

Verwijderd

Windows 2000 heeft dat standaard niet, je kan het vast wel ergens bij Microsoft vandaan halen. Probeer het even goed te zoeken, probeer alle patches die er zijn en mocht het dan toch niet lukken, open er dan even een SPV topic over (dit topic zo oud :)).

Vergeet niet eerst om Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.