Quake 3 demo coverten naar Avi

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Weet iemand hoe ik een Quake 3 demo naar een avi bestand kan zetten. Ik had wel een proggel maar die doet maar 59 seconden. Die zeg allemaal screenshots achter elkaar. Is wel mooi maar wel zwaar voor je pc. Je moet namelijk in je Quake 3 25 screenshots per seconde maken om een filmpje te maken met 25 fps.

Na een paar minuten heb je al 700 mb aan plaatjes gemaakt. IS wel zwaar enzo. Ik vroeg me af of er niet een proggel was die een bestaande demo zo om kan zetten naar een Avi filmpje?

Iemand ervaring hiermee? En wil die persoon zijn ervaring delen :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 13:46

mvds

Totally awesome!

Niet om lullig te doen hoor, maar een AVI is altijd groot, dus zoiets omzetten kost altijd wel een paar honderd MB.

Maar je zou lotus screencam kunnen proberen.

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Hallo daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je 25 plaatjes per seconde moet opslaan tijdens je Quake. En dat vind ik niet handig. Ik bedoel gewoon dat je een demo kan converten naar een Avi file.

Maar okei bedankt

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
ik weet geen andere manier dan eerst gewoon de demo opnemen, dan die afspelen met cl_avidemo X, en dan die plaatjes die je dan krijgt bijelkaar te plakken met een of ander proggie.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik ben niet iemand die snel zeurt over: gebruik de search ... maar plz dit is echt al ontel bare keren langs gekomen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

idd al vaak langs gekomen en ik denk dat er niet zon proggie is, ik heb ook paar filmpjes gemaakt en idd die screens nemen veel ruimte in, dan maakte ik een avi en die converteerde ik naar divx

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Dit is inderdaad al erg vaak langsgekomen, en de uitkomst was steeds dat je het niet direct als avi kon opnemen en je toch met heel veel screenies nemen moest doen.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.