Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Gaarne breng ik u er van op de hoogte dat deze post reeds op het niveau 0 aangeland is en deze de rest van zijn levensdagen daar ook zal verblijven.
Ik hoop u hier in eerste instantie voldoende mee te hebben geinformeerd.
Hoogachtend,
Sundead
Hoogachtend,
Sundead
Geachte heer, mevrouwOp donderdag 16 mei 2002 12:30 schreef Sundead het volgende:
Gaarne breng ik u er van op de hoogte dat deze post reeds op het niveau 0 aangeland is en deze de rest van zijn levensdagen daar ook zal verblijven.
Hoogachtend,
Sundead
U heeft of naar het debat gisteren avond gekeken of u heeft een zonnesteek opgelopen.
Met vriendelijke groet,
Beaves.
Beoordelingen: +1, -1: First post, 0: Overbodig, -1: Troll, +1: Ondergewaardeerd, +0.80: Interessant, 0: Inzichtvol, +0.57: Interessant, -0.50: Overgewaardeerd, -0.44: First post, 0: Gemodereerd, +0.36: Inzichtvol, +0.33: Inzichtvol, Totaal: 1.12 / 13xOp donderdag 16 mei 2002 12:30 schreef Sundead het volgende:
Hoogachtend,
Sundead
Volgens mij klopt er ergens iets niet
Of de score klopt niet of sundead klopt niet
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Okee, okee, dus ik kan em vanaf hier niet modereren, kan ik er wat aan doen dat ik hier geen cookies kan hebben.
Maar als ik wederom thuis ben aangekomen dan zal ik nog ff sjekken en desnoods de "toorn van balkenende" erop los laten.
En ja, ik heb gister inderdaad de verkiezingen gevolgd icm een sapje genaamd oezo (ofsoiets
)
Dus dat zegt genoeg naar mijn idee.
Maar als ik wederom thuis ben aangekomen dan zal ik nog ff sjekken en desnoods de "toorn van balkenende" erop los laten.
En ja, ik heb gister inderdaad de verkiezingen gevolgd icm een sapje genaamd oezo (ofsoiets
Dus dat zegt genoeg naar mijn idee.
Ik weet dat iemand hem er al in de draad op gewezen heeft dat reagaren en dan "bij" editten niet gepast is, maar eigenlijk op grond van de faq hebben we geen poot om op te staan. Buiten het feit dat _wij_ (en meerderen) het onfatsoenlijk vinden is de reactie feitelijk onjuist gemod.
Begrijp me niet verkeerd. Ik hou er helemaal niet van als mensen dit soort gedrag, net zoals "voorkruipgedrag", vertonen, maar een discussie of het collectief neermodden van een dergelijke reactie zonder draagvlak (buiten een TMF consensus) wel gepast is vind ik persoonlijk wel interessant.
Je moet nu eigenlijk af gaan op iemand die het gezien heeft en dat kan best gevaarlijk zijn.
Begrijp me niet verkeerd. Ik hou er helemaal niet van als mensen dit soort gedrag, net zoals "voorkruipgedrag", vertonen, maar een discussie of het collectief neermodden van een dergelijke reactie zonder draagvlak (buiten een TMF consensus) wel gepast is vind ik persoonlijk wel interessant.
Je moet nu eigenlijk af gaan op iemand die het gezien heeft en dat kan best gevaarlijk zijn.
Ik denk dat als Beaves die persoon is geweest die het "gezien" heeft, het toch wel degelijk alszijnde betrouwbaar mag worden beschouwd, en geschreven of ongeschreven, het is en blijft ongepast....
En dat iig de gehele TMF groep het ermee eens is moge duidelijk zijn, echter denk ik dat de overige actieve modereer rassen het er ook volledig mee eens zijn....
En of de rest van het FP volk het er mee eens is
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens gezien dat er uberhaupt zoiets plaats gevonden heeft....
Wil echter niet wegnemen dat er wel naar behoren dient te worden gemodereerd...
Maar nu ff niet, tis laat en ik gaat pitten
En dat iig de gehele TMF groep het ermee eens is moge duidelijk zijn, echter denk ik dat de overige actieve modereer rassen het er ook volledig mee eens zijn....
En of de rest van het FP volk het er mee eens is
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens gezien dat er uberhaupt zoiets plaats gevonden heeft....
Wil echter niet wegnemen dat er wel naar behoren dient te worden gemodereerd...
Yep, ik heb het met eigen ogen gezien, zo stond er een regel en zo stond er in een keer een veel groter verhaal.Op vrijdag 17 mei 2002 00:06 schreef Sundead het volgende:
Ik denk dat als Beaves die persoon is geweest die het "gezien" heeft, het toch wel degelijk alszijnde betrouwbaar mag worden beschouwd, en geschreven of ongeschreven, het is en blijft ongepast....
Staat buiten kijf, maar wat als iemand "minder betrouwbaar het signaleert. Moet daar dan anders mee omgegaan worden?Op vrijdag 17 mei 2002 00:06 schreef Sundead het volgende:
Ik denk dat als Beaves die persoon is geweest die het "gezien" heeft, het toch wel degelijk alszijnde betrouwbaar mag worden beschouwd,
Ja, maar in dit aannemen schuilt een gevaar, voor hetzelfde geld ziet de bulk de edit-verhaal achtergrond niet (dikke kans) en zien ze een reactie die op grond van de inhoud verkeerd gemod is. Dit kunnen zij door gebrek aan achtergrond hierover als gewone mod-standaard overnemen en dan zit je al mis.En dat iig de gehele TMF groep het ermee eens is moge duidelijk zijn, echter denk ik dat de overige actieve modereer rassen het er ook volledig mee eens zijn....
En dat is nou juist het gevaar. Als er dan naar gevraagd wordt kun je alleen maar zeggen dat we dat altijd zo doen in een dergelijke situatie (zonder faq-up). Als de poster dan zegt dat hij niet ge-edit heeft dan moet je al in de database gaan neuzen om een gelijk te krijgen. * KeX vindt het best listig/En of de rest van het FP volk het er mee eens is
Buiten kijf, wederom buiten kijf.Wil echter niet wegnemen dat er wel naar behoren dient te worden gemodereerd...
Ik moet zeggen dat KexDaFlex een punt heeft waar ik ook mee zit. Er staat nergens dat je niet eerst een waardeloze post mag doen en die later aanpassen.
Bij een trol of flaimbate kan ik het me voorstellen omdat je dan modereters loopt te naaien met metamod maar bij een first post?
Bij een trol of flaimbate kan ik het me voorstellen omdat je dan modereters loopt te naaien met metamod maar bij een first post?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1