Hallo ik hier 2 maxtor 20 gigabyte 5400 rpm liggen die nieuwe platten schijven.Nou is mijn vraag kan ik hier raid mee maken en zo ja heeft dit dan veel nut voor games.Ik heb een msi kt266a pro 2 met raid.
Als je ze laat stripen verdubbel je zo'n beetje je throughput. Voor games met veel disk access wel prettig. Nadeel is wel als 1 schijf crasht, ben je alles kwijt.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Jup, daar kun je raid mee maken..
En of het nuttig is? Tja, raid is iets sneller als een single disk qua doorvoersnelheid.. Accestime wordt er niet minder op, dus of het voor jouw interessant is met games? Ik denk dat dat wel tegen kan vallen..
Zie ook bovenstaande opmerking over crashen..
En lees de [topic=310264] maar even.. Dan weet je precies waar je aan toe bent..
En of het nuttig is? Tja, raid is iets sneller als een single disk qua doorvoersnelheid.. Accestime wordt er niet minder op, dus of het voor jouw interessant is met games? Ik denk dat dat wel tegen kan vallen..
Zie ook bovenstaande opmerking over crashen..
En lees de [topic=310264] maar even.. Dan weet je precies waar je aan toe bent..
Dit topic is gesloten.
![]()