Programmer - an organism that turns coffee into software.
Dus, als je in de < textarea > dragt, sleept de hele layer, bedoel je dat?
<textarea onmousedown="return(false)">
misschien? Of zelf een detectie schrijven die even een simpele variabele op false zet ofzo als je op de textarea klikt en zo draggen te disablen
misschien? Of zelf een detectie schrijven die even een simpele variabele op false zet ofzo als je op de textarea klikt en zo draggen te disablen
jah....Op donderdag 16 mei 2002 11:38 schreef willem169 het volgende:
Dus, als je in de < textarea > dragt, sleept de hele layer, bedoel je dat?
Nope dat werkt niet...Op donderdag 16 mei 2002 11:39 schreef Bosmonster het volgende:
<textarea onmousedown="return(false)">
Das waar ook.. BeeHive negeert om een nog onbekende reden return values van events..Op donderdag 16 mei 2002 11:41 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Nope dat werkt niet...
Toch maar zelf doen op methode 2 uit m'n post
<textarea onmousedown="dragme=false">
Als je de laatste versie van BeeHive hebt kan je op het object dynObject.removeEvents() uitvoeren, dan is die iig ook niet meer sleepbaar omdat de events van de layer gemold worden, maar dat haalt wel alle events weg, dus als je daarna een keer wel weer wil slepen meot je weer een dynObject.enableDragDrop() doen. En da's in dit het textarea probleem niet al te handig.
Een andere optie is
dynObject.mayNotMove = true;
dan beweegt de layer gewoon niet wat je ook doet. Als je dat kan koppelen aan een mousedown in de textarea moet het ook lukken.
Wat je anders moet doen als niets lukt is niet de hele layer waar de textarea in zit sleepbaar maken, maar in die layer een "balk" oid in de vorm van een geneste layer zetten die zijn parent layer sleept (als het ware een titlebar zeg maar):
en daarop:
dynObject.enableDragDrop("dragParent");
doen. Dat maakt dat de parent layer verplaatst wordt als je de versleepbare layer beweegt. De geneste layer beweegt dan vanzelf mee zodat alles lijkt te kloppen.
Een andere optie is
dynObject.mayNotMove = true;
dan beweegt de layer gewoon niet wat je ook doet. Als je dat kan koppelen aan een mousedown in de textarea moet het ook lukken.
Wat je anders moet doen als niets lukt is niet de hele layer waar de textarea in zit sleepbaar maken, maar in die layer een "balk" oid in de vorm van een geneste layer zetten die zijn parent layer sleept (als het ware een titlebar zeg maar):
en daarop:
dynObject.enableDragDrop("dragParent");
doen. Dat maakt dat de parent layer verplaatst wordt als je de versleepbare layer beweegt. De geneste layer beweegt dan vanzelf mee zodat alles lijkt te kloppen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Bedankt voor de ideeen.... ik heb het stiekem anders gedaan....
Negeren
Het is voor een eenmalig bewerking van een grootte hoeveelheid tabellen. En in principe werk ik er alleen mee... FF rekening mee houden dan gaat het wel goed.
Het werkt trouwens wel makkelijk dat BeeHive... Great Job
Trouwens die tabel editor werkt trouwens erg lekker. Al mag ik het zelf zeggen...
Kan cellen toevoegen, verwijderen, opmaken, editten. En alles wordt netjes op de achtergrond naar de databeest gedumpt...
Negeren
Het is voor een eenmalig bewerking van een grootte hoeveelheid tabellen. En in principe werk ik er alleen mee... FF rekening mee houden dan gaat het wel goed.
Het werkt trouwens wel makkelijk dat BeeHive... Great Job
Trouwens die tabel editor werkt trouwens erg lekker. Al mag ik het zelf zeggen...
Kan cellen toevoegen, verwijderen, opmaken, editten. En alles wordt netjes op de achtergrond naar de databeest gedumpt...
Pagina: 1