De jouwe heb ik ook binnen...Op vrijdag 31 mei 2002 21:45 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Kl*te postbank ook. Het is nu al bijna 1,5 week de deur uit en nog steeds niks overgemaakt![]()
![]()
Kun je weer lekker slapen vannacht
De jouwe heb ik ook binnen...Op vrijdag 31 mei 2002 21:45 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Kl*te postbank ook. Het is nu al bijna 1,5 week de deur uit en nog steeds niks overgemaakt![]()
![]()
HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOIOp vrijdag 31 mei 2002 21:53 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
De jouwe heb ik ook binnen...![]()
Kun je weer lekker slapen vannacht
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
Waarom sta ik 2 keer in in de lijst van betaling???Op vrijdag 31 mei 2002 15:48 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Wat betreft het binnenkomen van de bestelling: Ik heb geen flauw idee..... Ik heb het dinsdag besteld en het kon tussen de 6-8 werkdagen duren..
Maar goed.... Zoals eerder gezegd, ik blijf mijn best doen
cast een typ fout, of je hebt twee keer betaald ??? Wat ik wil weten is de bestelling al binnen ? IS hij al onderweg, is er bericht van conrad ??? wat is eigenlijk de totale bestelling ???? Loijkt me wel leuk om te weten.Op maandag 03 juni 2002 09:51 schreef Morre het volgende:
[..]
Waarom sta ik 2 keer in in de lijst van betaling???
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Falcon MasterOverdrive Xavier Hans Jaspers Fleppuhstein Jeroen van Montfort ~X-Treme~ Karreman Trax Digitizer TheManinBlack Morre Xander Devian |
1
2
3
4
5
| White-Fox Scaboo Teus Toveroom Sneaky_Dill |
/me houdt het in de gaten voor jeOp dinsdag 04 juni 2002 19:53 schreef johndope het volgende:
mocht iemand zn bestelling laten liggen dan wil ik er 1
hehe, thnxOp dinsdag 04 juni 2002 22:22 schreef Trax_Digitizer het volgende:
MOOI, mijn geld is binnen, en euhm keep the change
Hoeveel en wie, moeten er nog betaald worden ????Op woensdag 05 juni 2002 15:12 schreef jtiegelaar het volgende:
Ik heb geen goed nieuws
Ik heb vorige week besteld en ik bellen waar het blijft.... IS ER NIETS BEKEND BIJ CONRAD!!!
DUS: ik ga het weer bestellen maar ik kan niet alles voorschieten, ik moet nu in een keer betalen vooraf
Jongens, betaal nu effe aub want dit gaat anders niet goed zo... bedankt.
Bel voor de zekerheid, met conrad of ze je bestelling al binnen hebben, en wat daarvan de status is ??? we willen allemaal graag onze paintOp vrijdag 07 juni 2002 11:15 schreef Trax_Digitizer het volgende:
Is het nog gelukt met bestellen?
Sorry, maar heb het uitgelegd waarom....Op maandag 10 juni 2002 23:50 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Ik ben nu onderhand wel benieuwd waar mijn flesjes blijvenVind het nu wel errug lang gaan duren!
Nee, sorry. Ben er niet vanuit gegaan om voor je te bestellen. Ik heb overigens van Sneaky_dill en Toveroom de bestelling verwijderd..Ik heb helemaal niets meer van jullie vernomen, ondanks een (aantal) mail(s).Op dinsdag 11 juni 2002 11:33 schreef johndope het volgende:
is er nog eentej voor mij over?
Je moet gewoon effe de naam van het topic wijzigen in bijvoorbeeld:[ Wat mij betreft kan er een slotje op hoor
Nu kom ik heel N00b over maar.... Hoe verander ik de topic naam??Op dinsdag 11 juni 2002 11:44 schreef Trax_Digitizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon effe de naam van het topic wijzigen in bijvoorbeeld:
[Inkoop *Gesloten*] UV paint 20ml flesjes....
Dan weten mensen dat ze niet meer kunnen bestellen en wij kunnen blijven posten totdat alles op de plaats van bestemming is aangekomen.
Ff een topic in Schop een Modje openen om een topicnaam te laten veranderen.Op dinsdag 11 juni 2002 11:47 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Nu kom ik heel N00b over maar.... Hoe verander ik de topic naam??
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Maandag maar weer bellen....sorryOp vrijdag 14 juni 2002 21:00 schreef fleppuhstein het volgende:
Al iets bekend over binnenkomst ?
Verwijderd
Geeft niks, we weten met zn allen vast wel dat conrad hier grove fouten maakt.Op zaterdag 15 juni 2002 19:50 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Maandag maar weer bellen....sorry
Verwijderd
En daar staan ze (helaas en inmiddels) bekend om. Bij een andere inkoopactie van DD_2000 hadden ze volgens mij een doosje met erop staan LEDJES (wat er ook in moest zitten) en in dat doosje zaten hele andere dingenOp zondag 16 juni 2002 19:42 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Geeft niks, we weten met zn allen vast wel dat conrad hier grove fouten maakt.
Tja Conrad he. Is eenmaal niet de snelste leverancier.Op maandag 17 juni 2002 13:13 schreef Devian het volgende:
vind het ondertussen wel een beetje lang duren
En en en ? hebbie gebeld ???Op zaterdag 15 juni 2002 19:50 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Maandag maar weer bellen....sorry
Verwijderd
Verwijderd
Das mooi, kan ik eens ff lekker gaan spuiten, kijken of het ook op een stukje pci kaart kan.Op donderdag 20 juni 2002 19:38 schreef jtiegelaar het volgende:
"Elvis has left the building"
Jullie weten wel wat ik bedoel![]()
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Nope, is geen probleem we wonen toch vlak bij elkaar, ik zie ze wel verschijnenOp donderdag 20 juni 2002 11:17 schreef jtiegelaar het volgende:
Heb alleen het adres van Scaboo, als dit een probleem is moet je het nog even laten weten...als ik niets hoor stuur ik het hem toe....K?
No problemo heb je mail binnen, je envelope gaat morgen op de bus....Op donderdag 20 juni 2002 21:06 schreef Devian het volgende:
@home kan geen mail versturen nu
hele dag eigenlijk al niet (en ik moest er 1 sturen ja )
msn ook al troubles net.. kwam mijn inbox niet in weegens een tijdelijk probleem met huppeldepuphet zit mee
Verwijderd
Bij mij ook nieOp vrijdag 21 juni 2002 13:29 schreef Xavier het volgende:
Ik heb mijn post al gehad.
Zat alleen niks bij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ok, dan. Perfekt dat iedereen het binnenheeft.... Ik zie graag pics, alleen van de pic van MasterOverdrive zie ik niet helemaal wat het is
zie je toch niks van als tie aanstaat.. ik heb een klein kwastje uit de make up set van mijn zusje gejatOp maandag 24 juni 2002 16:42 schreef Falcon het volgende:
hmm.. ik ben er eens mee bezig geweest, maar heeft er iemand een tip hoe ik dat spul mooi gelijk over een fan kan verdelen, dus zonder verdikkingen enzo?
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Als hij aanstaat zie je idd nix zoals devian al zei.Op maandag 24 juni 2002 16:42 schreef Falcon het volgende:
hmm.. ik ben er eens mee bezig geweest, maar heeft er iemand een tip hoe ik dat spul mooi gelijk over een fan kan verdelen, dus zonder verdikkingen enzo?
hehehe, je brengt me op een ideeOp maandag 24 juni 2002 17:08 schreef Devian het volgende:
[..]
zie je toch niks van als tie aanstaat.. ik heb een klein kwastje uit de make up set van mijn zusje gejatgaat redelijk goed zo
Welke kleur heb je daar voor je naam gebruikt?Op maandag 24 juni 2002 23:51 schreef Fuzzems het volgende:
ik ben vandaag ff bij de kijkshop lang geweest voor:
[topic=527314/1/25]
TADAAAA!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit heb ik net ff in een kwartiertje vol gekladderd.
ik ga het geheel nog wat netter doen, maar zo hebben jullie een idee van wat je er mee kunt.
en?
Beetje jammer dat je je naam toch kan lezen als de blacklight uit staat.Op dinsdag 25 juni 2002 08:06 schreef Fuzzems het volgende:
alles met transparant gedaan
Klopt....dom van me... je kunt het aanmengen met water of zelfs de kleuren mengen. Dit stond op de website althans. Dus eigen vraag al beantwoord....thnx.Op dinsdag 25 juni 2002 10:04 schreef Trax_Digitizer het volgende:
Misschien stom maar ik vroeg me af of je dat niet kan aanlengen met water?!!? Volgens mij staat op het flesje dat ie op waterbasis is, dus dan is het er vaak af te wassen.
Oh ja en was het bij jullie ook zo dat je de verf eerst goed moet roeren voordat je hem kunt gebruiken. Het leek er bij mij namelijk wel op dat de iets dikkere deeltjes naar beneden waren gezakt, want sommige flesjes hadden donkere vlekjes aan de binnenkant van het flesje.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq