Toon posts:

Laptop aanbieding bij Makro, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vanmorgen de nieuwe Makro folder, stond een leuke laptop in,'k zit nu op school maar weet de spec's nog wel ongeveer.
PIII 1,2 ghz Tualatin, 256 mb PC 133 SDRAM, 30 gig schijf, 14,1" TFT, 56K, 10/100 netwerkinterfaceje, 8x8x8x24x dvd speler/cd(RW)fikker/cdromspeler, 8 tot 32 mb videogeheugen (je weet wel, variabel van het systeemgeheugen af), luxe tas. Dat alles voor ongeveer 2000 Euro inclusief BTW. Merk is Laser. Spec's klinken wel interessant, maare, weet iemand wat voor videochip daar in zit? Zo te horen een SiS, maar voor hetzelfde geld is het een Savage 4 :(. Met name de ingebouwde dvd/fikker combo klinkt wel interessant, voor de rest is de proc ook niet mis. Alleen jammer dat er geen DDR geheugen in zit :(. Wat vinden jullie er van?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is 'em :)

Je kunt er dus blijkbaar wel zonder pasje bij (maare zo'n pasje hebben we wel).

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Volgens mij is Makro tegenwoordig niet meer zo goedkoop :(
Is ie niet ergens anders goedkoper te krijgen :?

Verwijderd

moved GT >> OH

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
IK zou het niet doen. Die videokaart wordt toch de bottleneck als je spelletjes wil spelen (nu is de vraag, wil je dat ook?). Maar goed, misschien weer wachten tot er bij de Aldi of Lidl weer een aanbieding is?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
zo te horen wil je spelletjes spelen, dan kan je een laptop beter laten zitten, want mesatl zijn die er niet voor bedoeld. red alert enzo kan wel, maar 3d harcore actie trekt ie meestal niet. tenzij er een mobile radion inzit, maar dat betwijfel ik :P

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er komt toch binnenkort weer een Aldi laptop? :? Dan zou ik daar op wachten!

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Posten jullie dan een leuke laptop actie die wel de moeite waard is. ps. hind Jewel komt ook met leuke laptop voroal de nieuwe mobile p4 modellen!

Verwijderd

Topicstarter
Mwah, ik koop hem in eerste instantie niet om spelletjes te spelen, maar zo af en toe een spelletje moet wel redelijk draaien (Codename Eagle bijv). Voor spelletjes heb ik m'n eigen bak wel (zie spec's). Maar toch vind ik de videokaart in de laptop wel redelijk belangrijk, voor het geval er toch een keer een spel op gespeeld wordt. De Jewel laptops ken ik wel, heel goede prijs/kwali verhouding. Maar ik dacht, maybe weet iemand wat voor videokaart er in dat makroding zit :). Mobile Radeon 7500 & GF2 Go! zijn dan natuurlijk de beste opties, maar die kom je nog niet zo vaak tegen :(. Budget is ongeveer € 2000.
Pagina: 1