Hallo allemaal,
heb thuis een netwerkje:
zolder
------
kamer 1
------
kamer 2
------
kamer 3
het betreft dus een netwerkje van 4 pc's. De pc op zolder is eigenlijk alleen maar voor het delen van internet. Hier komt dus internet ook op binnen.
Nu zit ik echter met het volgende:
De pc op zolder is een p133 mhz, met 32 mb intern. Hierop heb ik win98se geinstalleerd als O.S. en Sygate als Internet Sharing Tool voor mijn kabelinternet en ZoneAlarm als Firewall.
Nu maakt hij ontzettend veel "kabaal" (uitvoeren van verwerkingen).
Is deze situatie wel een ideale situatie? Zat zelf te denken aan het aansluiten van de kabelmodem op de hub (zoals kan bij adsl na het tweaken van je modem) maar weet niet of dit haalbaar is.
Wanneer ik hem in StandBy stand zit is het dan minder kwa verwerkingen?
heb thuis een netwerkje:
zolder
------
kamer 1
------
kamer 2
------
kamer 3
het betreft dus een netwerkje van 4 pc's. De pc op zolder is eigenlijk alleen maar voor het delen van internet. Hier komt dus internet ook op binnen.
Nu zit ik echter met het volgende:
De pc op zolder is een p133 mhz, met 32 mb intern. Hierop heb ik win98se geinstalleerd als O.S. en Sygate als Internet Sharing Tool voor mijn kabelinternet en ZoneAlarm als Firewall.
Nu maakt hij ontzettend veel "kabaal" (uitvoeren van verwerkingen).
Is deze situatie wel een ideale situatie? Zat zelf te denken aan het aansluiten van de kabelmodem op de hub (zoals kan bij adsl na het tweaken van je modem) maar weet niet of dit haalbaar is.
Wanneer ik hem in StandBy stand zit is het dan minder kwa verwerkingen?