Hoi,
Ben bezig met het uitvoeren van verschillende SQL statements achter elkaar.
Dit gebeurd middels een JDBC verbinding vanuit een Java applicatie.
Bij het uitvoeren van de query blijft de applicatie echter steken zonder dat ik een error melding krijg of wat dan ook.
De query is correct, die kan ik gewoon in Oracle SQL Plus uitvoeren. Met dezelfde user.
Dit is de code die ik gebruik om de query uit te voeren.
Misschien dat ik nog iets speciaals moet instellen. executeUpdate heb ik ook al geprobeerd zonder resultaat.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
Of misschien een uitgebreid stukje source code met betrekking tot het uitvoeren van sql statements.
Voorbeeld van SQL statement dat ik gebruikt:
Maar daar is dus niks mis mee aangezien het gewoon werkt in Oracle SQL plus waarmee ik ben ingelogd onder dezelfde usernaam als ik gebruik voor de JDBC connectie.
Ben bezig met het uitvoeren van verschillende SQL statements achter elkaar.
Dit gebeurd middels een JDBC verbinding vanuit een Java applicatie.
Bij het uitvoeren van de query blijft de applicatie echter steken zonder dat ik een error melding krijg of wat dan ook.
De query is correct, die kan ik gewoon in Oracle SQL Plus uitvoeren. Met dezelfde user.
Dit is de code die ik gebruik om de query uit te voeren.
code:
1
2
3
4
5
6
| Connection dbcon = getNewOracleJDBCConnection(); // Statement stmt = dbcon.createStatement(); Statement stmt = con.createStatement(ResultSet.TYPE_SCROLL_INSENSITIVE,ResultSet.CONCUR_UPDATABLE); boolean result1 = stmt.execute(query1); stmt.close(); dbcon.close(); |
Misschien dat ik nog iets speciaals moet instellen. executeUpdate heb ik ook al geprobeerd zonder resultaat.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
Of misschien een uitgebreid stukje source code met betrekking tot het uitvoeren van sql statements.
Voorbeeld van SQL statement dat ik gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| String query1 = null; query1 = "DELETE toplistproduct WHERE toplistproduct.catuuid IN "; query1 += "( "; query1 += "SELECT toplist.catuuid "; query1 += "FROM toplist, toplistproduct "; query1 += "WHERE toplist.runupdate = 1 " ; query1 += "AND toplist.CATUUID = toplistproduct.catuuid "; query1 += ") "; |
Maar daar is dus niks mis mee aangezien het gewoon werkt in Oracle SQL plus waarmee ik ben ingelogd onder dezelfde usernaam als ik gebruik voor de JDBC connectie.