Onze scanner doet het niet meer! Het enige dat ie scant is zwart... Mijn idee is dat hij ergens tegenaan is gestoten tijdens de verhuizing, zodat de lamp het niet meer zo perfect doet... Maar misschien is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, en is het makkelijk op te lossen!
Ja! sorry, wat wil je mag alles weten, behalve mn pincode!Op donderdag 16 mei 2002 09:50 schreef Courage het volgende:
Zozo... en denk jij dat we met deze info kunnen ?
Ik zou toch even wat meer info posten.
Het is een HP (met nog een nummer erachter(ben niet thuis, dus dat komt nog!)) Hij is in ieder geval nu 2jaar oud, en we gebruiken het standaard Precision Scan.
Na de verhuizing sloot ik hem weer aan, en alleen maar zwart! Ook nadat ik de pc had geformatteerd (niet vanwege de scanner ofzo) deed ie het ook niet.
Als je wat meer wil weten dan hoor ik dat wel denk
Verwijderd
Doet de lamp het nog wel? Zo niet -> Lamp
Misschien is er een flatcable los gegaan van de scan-unit. -> Even nakijken.
Misschien staat de scanner nog op slot? Zal wel niet.
Misschien is er een flatcable los gegaan van de scan-unit. -> Even nakijken.
Misschien staat de scanner nog op slot? Zal wel niet.
Verwijderd
ik heb ook een keer dat probleem gehad.. en toen was de lamp stuk in mijn scanner.. dus als hij scanned kijk dan even of er een lichtje brand
Er brand wel wat licht, maar ik had het idee dat het niet zo heel fel is. Maar ik heb er toen ie het nog goed deed nooit ingekeken, dus kan het moeilijk vergelijken!Op donderdag 16 mei 2002 11:51 schreef _Q_comet het volgende:
ik heb ook een keer dat probleem gehad.. en toen was de lamp stuk in mijn scanner.. dus als hij scanned kijk dan even of er een lichtje brand
Verwijderd
er is een optie om te switchen tussen kleur en zwart-wit scannen misschien is dit het probleem?
Pagina: 1