Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
wel tof ja
volgens mij maakt 't ding wel een enorme herrie, maarja...
volgens mij maakt 't ding wel een enorme herrie, maarja...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
ReSpAcT, mijn buren hebben ok zo'n brievenbus, ik denk dat ze hem binnenkort ineens kwijt zijn
Verwijderd
zekers vet heb ook nog zo`n kunststof bak voor in de tuin staan ga hem maar us een keer slopen
Maar dit is zeer nijs! en klein!
Zeker gaaf man, hoe krijg je een kromming in je raam ? maar verder vindt ik het echt toppie!
Verwijderd
omg, wat mensen tegenwoordig al niet proberen te modden... wel errrg nice gedaan! Whats next? Je huisdier modden ?
zachtjes verwarmen heOp donderdag 16 mei 2002 09:59 schreef fleppuhstein het volgende:
Zeker gaaf man, hoe krijg je een kromming in je raam ? maar verder vindt ik het echt toppie!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Hey, gaat dat vlaggetje ook omhoog als je uitgaande email hebt?
Heel leuk gedaan, netjes, mooi.
We heel erg leuk gedaan
Leuk als mail-server
hmm volgens mij was dat standaard sv24 kastje kleiner, zou echt zo'n mod niet willen hebben
wel mooi gemaakt niks op aan te merken
wel mooi gemaakt niks op aan te merken
Nee, natuurlijk alleen als je zelf nieuwe mail hebtOp donderdag 16 mei 2002 10:30 schreef timotee het volgende:
Hey, gaat dat vlaggetje ook omhoog als je uitgaande email hebt?
Is inderdaad wel een erg leuk id-tje ja, en nog goed gelukt ook
Verwijderd
Hehe, je zou natuurlijk wel een programmaatje kunnen klussen die de RTS of DTR line in je seriele poort omhoog zet als je uitgaande mail hebt. Die verbind je dan weer met een servomotortje die het vlaggetje omhoog trekt.
/me ziet mogelijkheden :-)
/me ziet mogelijkheden :-)
lees het artikel: er zit helemaal geen kromming in dat raamOp donderdag 16 mei 2002 09:59 schreef fleppuhstein het volgende:
nijs
maar wat zijn de specs van dat ding ?
maar wat zijn de specs van dat ding ?
Mooi gedaan, maar ik ben benieuwd wat sommige freak-tweakers nu weer gaan zoeken om te modden (een GFT-bak misschien)
hijs wel heeeeeeel phat :D:D
big compliments!!
big compliments!!
Uhm.... erg jammer dat als je het klepje om laag doet zo'n grote fan voor je neus hebt...
(klepje moet omlaag als je bij de CD-ROM speler wilt komen...
1 min puntje dus.. voor de rest alles best
(klepje moet omlaag als je bij de CD-ROM speler wilt komen...
1 min puntje dus.. voor de rest alles best
Orginele mod, echt goed !
Ook bestwel heel makkelijk mee te nemen naar Lan-Party's !
Ook bestwel heel makkelijk mee te nemen naar Lan-Party's !
Meh!
Verwijderd
Mooi hoor!
Lol, doet postbode hem open.. WTF??? gooit ie de post dwars door de keesfan heenOp donderdag 16 mei 2002 16:23 schreef Juniorrules het volgende:
Ziet er echtuit! Ga je 'm nu ook buiten zetten voor je deur?
Verwijderd
en overclockenOp donderdag 16 mei 2002 10:03 schreef Myst1k4l het volgende:
omg, wat mensen tegenwoordig al niet proberen te modden... wel errrg nice gedaan! Whats next? Je huisdier modden ?
wow, een windtunnel met ingebouwde computer!!!
You are free to do as we tell you to
Zeker mooi gedaan, wat is de volgende stap, de fiets tas van de postbode ?
Hij is echt heel orgineel
en hij ziet er nog leuk uit ook
Pagina: 1