Toon posts:

THPS 3 PC: minder fog: hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of en hoe je die veel te dikke mist kunt uitzetten of (wellicht beter voor fps) kunt verminderen (verder weg)? Die mist is nu toch wel heel erg dik: in sommige 'openingsfilmpjes' van levels zie je soms alleen maar grijs!

Hij is trouwens errug goed! Gisteren drie kwartier gespeeld en ik zit nu in Suburbia. Nog niet alles 100 % natuurlijk, maar het schiet al op. Ik heb echt weer dat gevoel van 'nog ff een opdracht halen': het kost me echt moeite m'n gamepad neer te leggen. Het is echt zo'n spel dat je ff tussendoor kan doen en waar je uren in blijft hangen. Heeeeeeeeeerlijk!!!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Volgens mij staat dat gewoon in de config hoor :z (niet in THPS3 zelf maar in een apart proggie)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

idd, bij THPS 3 config utility > options > customize performance, en daar staat ie bij :)

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 09:03 schreef hellogoodbye het volgende:

Hij is trouwens errug goed! Gisteren drie kwartier gespeeld en ik zit nu in Suburbia. Nog niet alles 100 % natuurlijk, maar het schiet al op. Ik heb echt weer dat gevoel van 'nog ff een opdracht halen': het kost me echt moeite m'n gamepad neer te leggen. Het is echt zo'n spel dat je ff tussendoor kan doen en waar je uren in blijft hangen. Heeeeeeeeeerlijk!!!
offtopic:
Tell me about it! Ben er ook helemaal fan van. Hij is ten opzichte van THPS 2 weer een tikkie moeilijker geworden en de besturing is nog net zo goed... Kwestie van even de controls hetzelfde instellen als destijds bij THPS 2 en ik speelde het spel al vloeiend :)

Heerlijk spelletje! :D

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

[topic=449581/1/25]

Dit topic is gesloten.