To rule the entire world your servants should be loyal .
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
jep , ochtendhumeur maar nou maakt ie het bont .....Op donderdag 16 mei 2002 07:47 schreef ddc het volgende:
Forum is al tijden traag.. elke ochtend is het bingo.
Ach het is weer eens wat anders....Op donderdag 16 mei 2002 08:09 schreef Cyrax het volgende:
Fok is down, maar de vrouwen die nu verschijnen zijn toch een goed alternatief?
Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd
Ze lijken gemaakt te zijn door een professionele fotograaf.Op donderdag 16 mei 2002 08:09 schreef Cyrax het volgende:
Fok is down, maar de vrouwen die nu verschijnen zijn toch een goed alternatief?
Beschikt Danny over de rechten om die foto's te plaatsen?
Had 317 instanties open, kon geen connecties meer erbij hebben...
Dus ik de httpd's restarten op athena (www.fok.nl) en aphrodite (forum.fok.nl) maakt dat niets uit...
Uiteindelijk wel gelukt, maar met moeite

Ik wist het nog niet hoorOp donderdag 16 mei 2002 09:39 schreef Flaman het volgende:
retorische vraag eigelijk 'is FOK! down?' terwijl je zelf al aan geeft dat meerdere mensen er niet op kunnen komen
Moet je Danny vragen, niet hier.Op donderdag 16 mei 2002 09:39 schreef Unexplained het volgende:
Beschikt Danny over de rechten om die foto's te plaatsen?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Wijsneus ^^^Op donderdag 16 mei 2002 09:53 schreef Marv het volgende:
Bij mij doet ie het nou trouwens gewoon hoor
Op donderdag 16 mei 2002 09:54 schreef ACM het volgende:
Wijsneus ^^^
Dan denk ik dat dit topic natuurlijk dan weinig zin meer heeft... maar toch vind ik dat we die plaatjes wat ze bij fok! gebruiken ook hier moeten invoeren... (niet dat GoT zo vaak down is, complimenten hiervoor
Fok valt ook wel mee toch?Op donderdag 16 mei 2002 10:01 schreef Marv het volgende:
(niet dat GoT zo vaak down is, complimenten hiervoor)
Kom ik nooitOp donderdag 16 mei 2002 10:12 schreef ACM het volgende:
Fok valt ook wel mee toch?
Heeeele tijd geleden eens op fok! wezen kijken en toen ging ie meteen down
Maar ik moet zeggen dat hun database error message een stuk aantrekkelijker is dan die van GoT
Kortom wie weet waarom het nu weer down is
Nouja.. down??Op donderdag 16 mei 2002 15:24 schreef rickmans het volgende:
Zeg welke tweaker zit er met de kabeltjes van de Fok! server te spelen?
Kortom wie weet waarom het nu weer down is
Hij doet wel vaag.
Search kapot.
Errmsg bij bericht posten (terwijl bericht wel gepost wordt) => gevolg: veel dubbele berichten.
"laatste reactie" -tijden worden niet geupdate.
(behalve bij 2 topics...
1 woord: vaag.
En dat hebben wij dus niet heOp donderdag 16 mei 2002 17:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
maar wel een mooie babe
Heb je in iedergeval wat..Op donderdag 16 mei 2002 17:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
maar wel een mooie babe
Verwijderd
/me loopt al de hele tijd op de refresh knop te rammen elke keer een andereOp donderdag 16 mei 2002 17:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
maar wel een mooie babe

Waren er een aantal niet helemaal goed meer...
tss, waar zijn die lekkere wijven danOp donderdag 16 mei 2002 18:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]

Wat rickmans dus al zegt
Maar dus arjen@fok en niet arjen@t.net (ikke)
Verwijderd
Hmmzzz, het lijkt erop dat de serverOp donderdag 16 mei 2002 20:59 schreef Steven het volgende:
http://www.fok.nl/news.fok?id=18657 Recordpoging langste slowchat ter wereld
even van slag is.
Probeer het later nog eens...
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
inderdaadOp donderdag 16 mei 2002 22:13 schreef otaku-san het volgende:
Mooi, maar fok nog steeds niet en ook geen lekkere plaatjes
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus dan ben je die zut van die replies in verkeerde topics ook kwijtOp donderdag 16 mei 2002 22:16 schreef Kees het volgende:
Fok! ben ik nu aan het dumpen en opnieuw aan het importeren.. en als dat de problemen niet oplost moet de backup van vannacht erin. Ik weet niet wat die mysql bezielt, maar hij bakt er geen snars meer van
Als je de backup van vanacht terugzet dan.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
fok = down.Op vrijdag 17 mei 2002 03:51 schreef Kees het volgende:
fok = up.
Fok is heel wat anders dan GoT! (ook al werken ze samen oid)
Dat is hetzelfde als aan je overbuurman vragen of hun printer het ook niet doet (
The devil is in the details.
Volgens mij snap je het niet helemaal.Op zaterdag 18 mei 2002 10:52 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Je gaat toch op GoT niet vragen of Fok! down is
Fok is heel wat anders dan GoT! (ook al werken ze samen oid)
Dat is hetzelfde als aan je overbuurman vragen of hun printer het ook niet doet ()
Hier zitten de technici.
Oooh dat wist ik nietOp zaterdag 18 mei 2002 10:53 schreef terabyte het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Hier zitten de technici.
The devil is in the details.
Aangezien ACM ook een (deel van) het beheer van fok doet, is het op zich nog niet zo vreemd om dat hier te vragenOp zaterdag 18 mei 2002 10:52 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Je gaat toch op GoT niet vragen of Fok! down is
BTW, pingen en tracen is no problemo, maar misschien dat de httpd het begeven heeft
Ik was weer eens veel te langzaam, maar kijk voor de gein maar es naar een paar antwoorden van ACM in dit draadje -]MaRc0[-, daaraan kun je al wel zien dat hij een vinger in de pap heeft
Kees schijnt er trouwens ook nog wel wat verstand van te hebben
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Krijg laatste tijd ook weer veel rare fouten, waardoor gemaakte berichten niet gepost worden of dubbel, met 1 keer klikken
Magoed, ooit wordt het wel zoals het hoort
Hopelijk komt Fok snel weer bij, wil het nieuws wel lezen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Die werkte prima gisteravond.Op zaterdag 18 mei 2002 12:32 schreef KillerB het volgende:
Of zijn ze bezig de search functie weer terug te zetten van het forum?
Op zaterdag 18 mei 2002 13:01 schreef Quenda het volgende:
[..]
Die werkte prima gisteravond.
Nu niet hoor
Werkt idd weer.Op zaterdag 18 mei 2002 13:55 schreef KillerB het volgende:
[..]
Nu niet hoor
Ben een weekje weg geweest, wil fok laden; krijg ik niet eens vrouwen te zien!!
AMD TB 1200 | Cooler Master voor 1400 | Asus A7V266 | maxtor 40.9GB 7200 rpm ATA 133 | Quantum 6.1 GB 4500 ATA 66 | asus V7100 geforce 2 MX400 + TV | 256 DDR MB intern | SB live 5.1 | Lite-on 12x10x32 | Philips dvdrom 12x40 | Sony Trinitron 17" |
Verwijderd
http://forum.fok.nl/showtopic.php/408334/1/25#14028582Vesper schreef op 21 October 2003 @ 17:38:
Is het dan nu echt gebeurd??
Ben een weekje weg geweest, wil fok laden; krijg ik niet eens vrouwen te zien!!
Dit kun je toch beter aan fok zelf vragen
Maar beetje loos om daar een topic over te openen. Je ziet vanzelf wanneer het weer goed is.
[ Voor 140% gewijzigd door _the_crow_ op 21-10-2003 17:58 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Of zo
Dat komt omdat jouw DNS-server nog 'goeie' records bevat. Zonder actie verlopen die, waarschijnlijk binnen een paar uur, en kan ook jij er niet meer bij. De webserver zelf doet het prima_the_crow_ schreef op 21 October 2003 @ 17:51:
Mensen....sinds dit topic gestart is doet FOK! het al bij mij. Zowel het forum als de frontpage. Dus ik snap het hele doel van dit topic niet.
En de slimmeriken die via ip denken te kunnen surfen: daar zit een redirect naar een fok-subdomein achter, dus als je fok.nl niet kan bereiken kan je het allerwegen vergeten. Not a bug - a feature
@ TheCrow: dit is het eerste draadje niet dat geopend wordt, vandaar dat ik het allemaal zo goed weet. Dat je dat draadje niet terug kan vinden klopt trouwens; check mijn eerste alinea en dan met name het stukje over Kees
[ Voor 72% gewijzigd door Rataplan op 21-10-2003 18:07 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
edit: ho, ik zie het al sorry
[ Voor 12% gewijzigd door LauPro op 21-10-2003 18:06 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Mij ook niet. Check de data in dit topic - zes posts geleden zaten we nog in mei 2002LauPro schreef op 21 oktober 2003 @ 18:00:
Maar dus voor de duidelijkheid: dat zou een DNS-probleem zijn en een database server die ermee stopt. Kan daar enig verband tussen zitten? Lijkt mij niet iig.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Damn he. Niet gezien.Rataplan schreef op 21 October 2003 @ 18:03:
Mij ook niet. Check de data in dit topic - zes posts geleden zaten we nog in mei 2002

Slotje en klaar.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Dit topic is gesloten.