Al m'n afstandbedieningen kwijt :(

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 14:37
Door een enorme stomiteit van mijn persoontje ben ik al m'n afstandbedieningen kwijtgeraakt ;( Oftewel 3 stuks :(

Ik had er 1 voor mn tv (Samsung), 1 voor m'n digitale decoder van Casema en 1 van m'n AV-versterker (JVC).

Nou is mijn vraag of ik deze drie afstandbedieningen kan vervangen door één multifunctionele afstandbediening te kopen. Bestaat deze en zo ja waar kan ik deze kopen?

Handtekening

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Of ze te vervangen zijn, moet je zelf ff uitvogelen, want die multifunctionele afstandsbedieningen werken soms niet op alle merken/typen tv/stereo/dvd whatever. Deze zijn gewoon te krijgen bij de Scheer en Foppen en dat soort zaken. Misschien kan je 't online bij de conrad proberen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik kan je niet helpen, maar hoe ben je die 3 kwijt geraakt?

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Op donderdag 16 mei 2002 02:32 schreef Balboa het volgende:
Door een enorme stomiteit van mijn persoontje ben ik al m'n afstandbedieningen kwijtgeraakt ;( Oftewel 3 stuks :(

Ik had er 1 voor mn tv (Samsung), 1 voor m'n digitale decoder van Casema en 1 van m'n AV-versterker (JVC).

Nou is mijn vraag of ik deze drie afstandbedieningen kan vervangen door één multifunctione afstandbediening te kopen. Bestaat deze en zo ja waar kan ik deze kopen?
Klote...

Maar vertel es eerst hoe je ze nou heb kunne verlieze :?

• Balboa
Ik ben ze verloren of beter gezegd kwijtgeraakt door een enorme stomiteit van mezelf.

Ik ga verhuizen en ga in mn nieuwe woning voor een klein deel tapijt leggen wat ik nu al heb. Zo was ik samen met mn broertje tapijt aan het sjouwen naar de auto om het weg te brengen. Hij had ook een mandje met daarin al mn kabels voor mn audioapp., een fototoestel en mn afstandbedieningen. Helaas hebben we het voor elkaar gekregen om dat mandje te laten staan. :( Helemaal vergeten en over het hoofd gezien...stom stom stom.

Een dag later vroeg ik me af waar dat mandje gebleven was en mn broertje wist ook niet meer waar het was..........toen nog maar eens goed gaan kijken op de parkeerplaats...en ja hoor daar lag en stukje tapijt wat we bovenop dat mandje gelegd hadden....spullen weg.

KUT

Zo ben ik dus mn zaakies kwijtgeraakt....stom stom stom. Heb wel papieren opgehangen met beloningen voor de vinder, maar ik woon in een buurt dat ik daar niet echt veel hoop in heb. Morgen maar ff de politie bellen, misschien dat er nog eerlijke mensen bestaan die het gemeld hebben. Wie weet?

Handtekening

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Klote voor je :'(

Bij deze een oproep aan de 'eerlijke vinder', die er waarschijnlijk toch niks aan heeft. Enne.. misschien dat er mensen zijn die nog (kapotte) spullen hebben liggen waarvan de afstandsbediening nog heel is?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Verwijderd

Mischien is een Pronto een oplossing voor je.

http://www.pronto.philips.com/ui.htm

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Op donderdag 16 mei 2002 05:44 schreef InsaneClown het volgende:
Mischien is een Pronto een oplossing voor je.

http://www.pronto.philips.com/ui.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.pronto.philips.com/images/uianim.gif
Dat ziet er in ieder geval stoerder uit dan zo'n
Scheer&Foppen-ding :+

Misschien kan deze ook nog je koelkast en vriendin aansturen...
Je weet het niet...

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31
Op donderdag 16 mei 2002 06:48 schreef Mujo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat ziet er in ieder geval stoerder uit dan zo'n
Scheer&Foppen-ding :+

Misschien kan deze ook nog je koelkast en vriendin aansturen...
Je weet het niet...
Ik heb iets soortgelijks maar dan van Sony. Het ziet er idd 'stoer' uit, maar geef mij maar een 'gewone' a.b. In het donker zie je namelijk geen reet op dat display tenzij je de backlight aan zet. Die gaat echter na een seconde of 5 weer uit (om stroom te besparen). Zit je te zappen of video/dvd te spoelen en raak je het display voor langer dan 5 seconden niet aan, kan je weer op die backlight knop drukken voordat je de bediening ziet. Het went op den duur wel, maar het had beter gekund.

Let er dus even op hoe die philips daar mee om gaat. Ik zie wel dat de philips een channel up/down heeft geintegreerd naast het display, dus met zappen heb je in ieder geval geen probleem (de sony heeft alleen een volume up/down)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:45

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Op donderdag 16 mei 2002 07:06 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Ik heb iets soortgelijks maar dan van Sony. Het ziet er idd 'stoer' uit, maar geef mij maar een 'gewone' a.b. In het donker zie je namelijk geen reet op dat display tenzij je de backlight aan zet. Die gaat echter na een seconde of 5 weer uit (om stroom te besparen). Zit je te zappen of video/dvd te spoelen en raak je het display voor langer dan 5 seconden niet aan, kan je weer op die backlight knop drukken voordat je de bediening ziet. Het went op den duur wel, maar het had beter gekund.

Let er dus even op hoe die philips daar mee om gaat. Ik zie wel dat de philips een channel up/down heeft geintegreerd naast het display, dus met zappen heb je in ieder geval geen probleem (de sony heeft alleen een volume up/down)
Welk model is die Sony -en- zet er eens een link bij!
Ik vind die Philips wel een ongeloofelijk stoer ding...

Alles kan stuk.

• wezep
  • Laatst online: 12-06 21:15
Kijk eens bij www.remotecentral.com

Typenummer van die Sony is RM-AV21000T: alleen de prijs is een beetje hoog. Ik hem hem voor inkoop gekregen: 290 guldens!! vorig jaar. Zou dit jaar wel weer duurder zijn.

Ervaringen: ideaaaaaal. Ik zat in totaal met 5 ab's te kloten. Nu eentje!

Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.

PS de Pronto van P is wel mooier en meer functies, maar veel duurder.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31
Op donderdag 16 mei 2002 09:13 schreef remco_k het volgende:

[..]

Welk model is die Sony -en- zet er eens een link bij!
Geen idee welk model (kan het nu ook niet opzoeken want mn a.b. ligt +/- 100km verder thuis. Zit nu op mn werk). Hij zat bij mn Sony DD/DTS receiver (STR-DA50ES).

• Balboa
Bedankt voor al jullie replys en tips.... Ik ga eens kijken of die Phillips betaalbaar is ;).

Handtekening

Pagina: 1